Pistelinko87
Jäsen
TPS:n pelaaja pelasi rikkinäisellä mailalla ja saattoi pelastaa voittomaalin.Sääntöjen vastainen maila tai varuste tuon viimeisen jäähyn syy ajassa 60:00. Mistä tuo tuli?
TPS:n pelaaja pelasi rikkinäisellä mailalla ja saattoi pelastaa voittomaalin.Sääntöjen vastainen maila tai varuste tuon viimeisen jäähyn syy ajassa 60:00. Mistä tuo tuli?
Jumalauta pojat varmisti viimeisillä kierroksella pudotuspeli paikan ja vittu finaaliin. Huhhuh uskomatonta.
Paras viidestä sarja taitaa alkaa sunnuntaina KalPaa vastaan Kuopiossa.Millonka finaalit? Ja montako?
Mitä sitten? Kaikilla on mahdollisuus toimia samoin. Miksi toitotat sitä joka pelin jälkeen?Kannattaa huomioida rosterit. Myös KalPa siirsi useita Liigan miehiä mukaan pleijareihin ja sijalta 7. finaaliin. Lukolla oli runkosarjassa hyvin erilainen joukkue, mm. koronan takia ja Ylitalo sekä Pietilä pelasivat myös Mestistä.
Voimasuhteet muuttuvat nopeasti, kun otetaan rutinoituneita kavereita mukaan. Esim. Ylitalo ei ole erityisen lahjakas pelaaja, mutta todella kokenut 22-v pelimies A-junnuihin.
Mä en kyllä ihan aina ymmärrä tota sun tarvetta tulla aina nopeasti vähättelemään jotain Lukon saavutusta tai pelaajien onnistumisia. Mikäli joku sanoo vaikka että alivoima onnistui hyvin ni se johtuukin vain siitä että vastustajan ylivoima on aivan paska tai heidän pelaajat ei vaan osaa laukoa. Luulis että joskus vois vaan nauttia oman suosikkijoukkueensa (onko oikeasti Lukko?) otteista ilman, että pitää löytää jotain vähätteleviä syitä niille hyville otteille.Kannattaa huomioida rosterit. Myös KalPa siirsi useita Liigan miehiä mukaan pleijareihin ja sijalta 7. finaaliin. Lukolla oli runkosarjassa hyvin erilainen joukkue, mm. koronan takia ja Ylitalo sekä Pietilä pelasivat myös Mestistä.
Voimasuhteet muuttuvat nopeasti, kun otetaan rutinoituneita kavereita mukaan. Esim. Ylitalo ei ole erityisen lahjakas pelaaja, mutta todella kokenut 22-v pelimies A-junnuihin.
Mä en kyllä ihan aina ymmärrä tota sun tarvetta tulla aina nopeasti vähättelemään jotain Lukon saavutusta tai pelaajien onnistumisia. Mikäli joku sanoo vaikka että alivoima onnistui hyvin ni se johtuukin vain siitä että vastustajan ylivoima on aivan paska tai heidän pelaajat ei vaan osaa laukoa. Luulis että joskus vois vaan nauttia oman suosikkijoukkueensa (onko oikeasti Lukko?) otteista ilman, että pitää löytää jotain vähätteleviä syitä niille hyville otteille.
Mun mielestä finaalipaikka on tuolle joukkueelle ihan helvetin hieno suoritus kaikkien niiden alkukauden kokoonpano ongelmien ja valmentajan syöpätaistelujen jälkeen. Kertonee myös sen että ilman noita alkukauden ongelmia Lukko olisi ollut selvästi playoff joukkue eikä olisi tarvinnut jännittää vastustajan suoritusta viimeisellä kierroksella.
Kannattaneeko tuollaista paskasarjaa sitten edes pelata lainkaan. Vähän miekkailisivat keskenään huvikseen ja katsotaan ketä sieltä joukosta erottuu. Pistepörssin voittaja voittaa mestaruuden.Vähättelemään? Oletko nyt sekoittanut jotain? Sanoisin, että omat viestini ovat täällä hyvin positiivisia valtaosin. Mihin tuo ylivoima ja alivoima liittyy?
Totesin vain faktan, mikä mahdollisti Lukon ja KalPan nousun finaaliin.
Onhan mm Killerikin kertonut julkisuudessa, että U20 sarjan taso on valitettavan heikko. Kaikki lupaavat nuoret pelaajat ovat jo Liigassa. Jotenkin itse näen A-junnujen tarkoituksen lähinnä kehittää pelaajia Liigaan. Tuossa Lukolla on parantamista, nytkin Ylitalo, Pietilä yms jatkavat uraansa muualla.
Itse seuraan junnuja pelejä lähinnä niin, että löytyykö lupaavia pelaajia. Nyt lupaavin kaveri pelasi hävinneessä joukkueessa, Aron Kiviharju 16-v. Esim Ylitaloon verrattuna 6 vuotta aikaa kehittyä ja jo nyt pärjäsi hyvin. Vastaavia toivoisin Killerin löytävän Lukon riveihin.
Kannattaneeko tuollaista paskasarjaa sitten edes pelata lainkaan. Vähän miekkailisivat keskenään huvikseen ja katsotaan ketä sieltä joukosta erottuu. Pistepörssin voittaja voittaa mestaruuden.
Sama.Vuosikaudet maristiin kun ei tullut junnuissa menestystä ja pelattiin välillä jotain Mestistä ja sitten kun tulee menestystä, niin se on jotenkin väärin voitettu.
Minun mielestäni pitää ottaa realiteetit huomioon. Rauma on n. 40.000 ihmisen pieni kaupunki ja jos täysin omista pojista rakennettaisiin U-20 joukkue, niin se pelaisi jotain kakkosdivaria.
Minulle ainakin kelpaa menestys ihan näinkin.