Nyt hetikö? :-)Lakkasi toi partavekeki harmittamasta.
On tää hienoo!
Täytyy varmaan lähteä torille pyörähtämään.
Kovin nihkeää suhtautumista tuohon Oulun selostajaan, mutta minä kyllä tykkäsin. Oli kuitenkin erittäin hyvin kartalla ja muisti kyllä kehua Lukkoakin, kun aihetta oli, vaikka kärppälasit silmillä olikin.
Heti kun Lukko voi tähän vaikuttaa niin otetaan huomioon. JES!Onnittelut korona kannusta, ehkä joskus myös kun kaikki joukkueet mukana :)
Ja Lukko nimenomaan voitti pelaamalla, ilman vapaalippuja! Lukko joutui itseasiassa kärsimään näistä sarjaperseilyistä eniten kun vastustajat vaihtui alkulämmöillä ym.Heti kun Lukko voi tähän vaikuttaa niin otetaan huomioon. JES!
Selkeästi tiedät itsekin tämäm vuoden kannun arvostuksen, koska joukkueita poissa, mutta jatka toki ilakointia :)Ja Lukko nimenomaan voitti pelaamalla, ilman vapaalippuja! Lukko joutui itseasiassa kärsimään näistä sarjaperseilyistä eniten kun vastustajat vaihtui alkulämmöillä ym.
Kukaan ei voi viedä Lukolta yhtään mitään pois, piste!
Katkeran vinkumista sanon minä. Mestaruus se on siinä missä muutkin.Selkeästi tiedät itsekin tämäm vuoden kannun arvostuksen, koska joukkueita poissa, mutta jatka toki ilakointia :)
Selkeästi tiedät itsekin tämäm vuoden kannun arvostuksen, koska joukkueita poissa, mutta jatka toki ilakointia :)
Mites mati ja tepo? Teeksäägi joka päivä töitä?Selkeästi tiedät itsekin tämäm vuoden kannun arvostuksen, koska joukkueita poissa, mutta jatka toki ilakointia :)
Olen pahoillani että mustavalkosydän vuotaa verta. Ollaan itse kunkin aikana sopivasti mukana ja mietitään sitten JÄLKIKÄTEEN miten olisi voinut olla. Eiks je? Tiedän että tämä voi olla liigan poffeissa sama tilanne päinvastoin, mutta joskos ei tultaisi yhtään nollaamaan toisten ilakointia? Jookoskookos?Selkeästi tiedät itsekin tämäm vuoden kannun arvostuksen, koska joukkueita poissa, mutta jatka toki ilakointia :)