1963_Neveragain
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Toivottavasti näille paskoille alkoi kesäloma.
Komeat voitot ja Tapparan roikkuminen ei riittänyt. Hienoa pojat, seuraavaksi mestaruus kotiin! Milloin finaalisarja alkaa ja paras monesta?
Eka kerta sitten 50-luvun lopun. Ja silloin mestaruus ratkesi varmaan runkosarjan perusteella niinkuin kaikki muutkin mestaruudet. 1958 taisi olla se vuosi kun Lukko voitti.Onko eka kerta?
Ei satu kellään vähän vanhemmalla palstalaisella olemaan tietoa kuka olisi tuon 1958 vuoden joukkueen kapteeni?Eka kerta sitten 50-luvun lopun. Ja silloin mestaruus ratkesi varmaan runkosarjan perusteella niinkuin kaikki muutkin mestaruudet. 1958 taisi olla se vuosi kun Lukko voitti.
Olin tuolloin vähän turhan nuori...Ei satu kellään vähän vanhemmalla palstalaisella olemaan tietoa kuka olisi tuon 1958 vuoden joukkueen kapteeni?
Tarkoitin siis, että tämä on soinut useammin ja välillä soinut se kappale joka minulla on hakusessa. Kuului eilen tuossa A-nuorten pelissä ennen kuin kiekko tippui jäähän.
Tarkoitin siis, että tämä on soinut useammin ja välillä soinut se kappale joka minulla on hakusessa. Kuului eilen tuossa A-nuorten pelissä ennen kuin kiekko tippui jäähän.
Yritin tallenteelta kuunnella ja ainoa biisi jonka Ripan äänen takaa erotti oli tämä.