raumanlukko.fi sivulla a-junnujen alla on aika lyhyt lista tällä hetkellä.
Eikä edes B-junnuista uloskasvaneita 96:ia ole montaa listoilla. Smedberginkin nimi puuttuu listoilta, jossain vaiheessa oli huhua että vaihtaisi maisemaa?
Osa tietenkin lopettaa. 97-ikäisiä ei varmaan A-junnuissa montaa tule olemaan, Hattula, Murto, Rehelmä ensinmäisenä mieleen.
B2 joukkuetta ei varmaan tule enää, vaan sen tilalla olisi B-team (eli tänävuonna 97-syntyneillä perjaatteessa kaksi B-ikäluokan joukkuetta).
C-junnuilla tulee olemaan tiukkaa päästä pelamaan SM-sarjaa, 00:t ja 01:set taitaa olla seuraavat hyvät ikäluokat Raumalla
En jaksa sen enempää pätkiä. Toi Lukon sivulla A-junnujen joukkuehan on viime kauden ryhmää, tai en ainakaan nopealla katsomisella löytänyt kesärinkiä mistään. Melkein kaikki -96 syntyneet on kesäringissä mukana, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Rauvola on ainakin -97 syntyneistä A:n ringissä tällä hetkellä. Tulijoita A-junnuihin ainakin Konsta Härkönen Kärpistä, Kalle Valtola TPS:tä ja joku kassari ainakin ulkomailta, saattoi olla muitakin, ei nyt mieleen tule ihan heti..
Samaa puhetta B2 osalta kuullut, floppasihan C täydellisesti tällä kaudella ja ei vissiin uskota, että sama porukka pärjäisi B2.
B1 ringistä ei niin hirveästi tietoa, mutta eiköhän siellä ainakin C1:stä pakeista Lehti, Suistio ja Ylitalo ole. Hyökkääjistä varmaan Gröhn ja Ketola ainakin. B1 kasataan varmaan pitkälti -97 syntyneistä sattuneesta syystä..
Kyllä mä ainakin antaisin C:lle hyvät mahdollisuudet SM-sarjaan. Pääsivät Valtakunnallisen sarjan lopputurnaukseen, vaikkakin jääden viimeiseksi. C2 mukana pelasi aina välillä C1 porukasta Kuusniemi ja liettualaishyökkääjä Bucys, sekä Forssasta tullut kaksikko Ronkainen (32. 29+20) ja Nikander (30. 22+26).
Kaikki nämä kun ensikaudella pelaavat C:n mukana, niin hyökkäys on ainakin turvattu. Muutama -99 pakki pelasi jo tällä kaudella C1 mukana (Seppälä, Viljanen), joten kyllä mun papereissa C1 taistelee ensi kaudella helposti SM-paikasta.
-00 ja -01 ovatkin sitten mulla ainakin täysin pimennossa. Nopeasti tilastoja katsoen, -00 hävisi Häme-Länsirannikko-Keskimaa- sarjan pronssiottelun Ilvekselle. -01 hävisi myös pronssiottelun, Länsirannikon sarjassa TPS:lle.