(Julkkis)Absolutisteja-Onko heitä (tiedossa)?

  • 13 828
  • 125

Huuhaa

Jäsen
Niin. Kysyn nyt vielä ihan varmistukseksi, että löytyykö täältä Jatkoajan käyttäjistä enemmänkin absolutisteja, kuin vain kolme nimimerkkiä=hannes_ko, sampio ja minä? Vai jäikö minulta joku huomaamatta?

Lisäksi: Jos tiedätte varmasti julkkiksia, jotka ovat absolutisteja, niin kertokaa minulle, kiitos.

Tässä joitakin julkkisabsolutisteja:

SUOMI:

Musiikki:

Anssi Kela,
Simo "Sipe" Santapukki ja Tuukka Temonen (Apulanta-yhtye).

Politiikka:

Jouni Backman,
Lauri Ihalainen,
Johannes Koskinen,
Johannes Virolainen oli.

Urheilu:

Arsi Harju,
Antti Muurinen,
Juho Tolppola (nyrkkeilijä).

Viihde:

Timo T.A. Mikkonen.

ULKOMAAT:

Musiikki: Shaggy (rap-artisti).
Viihde: Jennifer Love-Hewitt (näyttelijä).

Lisäksi Atik Ismail, Jope Ruonansuu ja Heikki Silvennoinen ovat joutuneet lopettamaan liiallisen alkoholinkäytön takia.

Ben Zyskowiczistä en ole ihan varma, että onko hän nimenomaan absolutisti, mutta raitis hän ainakin on, kuten on myöskin Miss Suomi Heidi Willman.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Myös Risto Kuisma on lopettanut alkoholin käytön.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Maailman vaikutusvaltaisin mies

Eli George W. Bush on nykyään absolutisti. Äijällä on palkattu ukko maistamassa ettei ruuassa ole alkoholia. Tainnut joskus jäädä putki päälle. Ja onhan sillä jotain historiaa kokkelin kanssa leikkimisestä. Että tällanen kaveri on jenkeissä laitettu puikkoihin. Vaikka kai se ydinaseiden laukasun hallitseminen in helpompaa kuin oman juomisensa hallitseminen.
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pyykölä

Niinhän sitä on kirjoitettu Pyykölän tipattomasta linjasta ja mies sai siitä sekä pitkästä tukastaan varsin avointa halveksuntaa Porin aikanaan. Mutta tukka lienee lyhentynyt ja suureksi hämmästyksekseni aikoinani todistin miten olutkin maistui Jarille. Tosin se oli silloin kun mies hengaili Porissa työttömänä, ehkä se käy lieventävästä asianhaarasta.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Muusikoihin voisin lisätä Burzumin Count Grishnackhin (= Varg Vikernes). Mies ei käytä mitään riippuvuutta aiheuttavia aineita, ei edes coca-colaa eikä makeisia. Hänen mielenterveydestään näin kokonaisuutena voidaankin sitten olla montaa mieltä...

Ja niille, jotka ovat sitä mieltä, ettei Vikernes ole julkkis, muistutettakoon, että harvan muusikon aktiviteeteista uutisoidaan Hesarin ulkomaansivuilla...
 

Afan

Jäsen
Absolutisteista

Jonkin tutkimuksen mukaan suomalaisista miehistä noin joka kymmenes on absolutisti, joten varmasti heitä on useampia täällä Jatkoajassakin.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
MMMmmmiiiiinä! olen absolutisti ja olen ollut sitä koko elämäni. sedät ovat yrittäneet tarjota mutta aina olen kohteliaasti kieltäytynyt ,-)
tokihan sitä pystyy pitämään hauskaa ilman viunaakiin.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
teemulle

Oletkos lukenut Vikernesin uusimpia ohjelmajulistuksia? Niitä löytyy ainakin osoitteesta www.burzum.com. Miehen ajatukset ovat saaneet iän (ja vankilavuosien) kertyessä aikalailla linkolalaisia piirteitä... Teknologian käyttöön pitäisi olla oikeus vain älykkäimmillä ihmisillä, koska tavallisen kansan käsissä se aiheuttaa vain ympäristötuhoja... Rahvaan tulisi tyytyä metsästykseen, kalastukseen ja maanviljelyyn...

Mielenkiintoista :) Vaan niinhän se on Burzumin musiikkikin muuttunut vuosien varrella...
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Viikate

Juu, onhan noita tullut luettua. Suunnilleen kaikki, mitä tuolta löytyy. Sinänsä mielenkiintoisia.
 
Viimeksi muokattu:

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähettänyt käyttäjä Huuhaa
Anssi Kela,
Simo "Sipe" Santapukki ja Tuukka Temonen (Apulanta-yhtye).


tässä olikin sitten myös 3/4 mielestäni tämän hetken parhaimmista muusikoista.
absolutistihan voi olla monesta syystä.

sellainen absolutismi on mielestäni juuri sitä parasta, niin kuin esim. juuri huuhaalla, sipellä ja tuukalla, eli ei ole mitään tarvetta, humalaiset vituttaa.
säälittävää on alkaa absolutiksi, koska lääkäri määrää.

itse istun juuri nyt meteorissa neljännen tuopin seurassa, ja kyllä tuossa ennen peliä tulee vielä varmaan vierailtua alkossa.

mutta kyllä sitä meikäläinenkin aina toisinaan vetää semmoisia kahden-kolmen kuukauden 100% päihteettömyys -kausia, siitä tulee hyvä fiilis.

toisaalta olen sitä mieltä, että päihteettömyyttä osaa arvostaa enemmän kun kärsii aina joskus kauhesta kankkusesta.

mutta niille, joita 100% päihteettömyys elämäntapana ja ideologisesti kiinnostaa, niin suosittelen käyntiä osoitteessa http://www.straight-edge.com/definition.html
 

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähettänyt käyttäjä Mazza
Viina on viisasten juoma.

Ehkä näin, mutta näyttää se hyvin tyhmillekin maistuvan.

Niin ja mitä tuli absolutisti julkkiksiin, niin käsittääkseni Pyrbasketin jenkin Darrel Waters ja Damon Williams ovat absolutisteja. Waters ainakin.
 

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähettänyt käyttäjä jukkavuorio

absolutistihan voi olla monesta syystä.

sellainen absolutismi on mielestäni juuri sitä parasta, niin kuin esim. juuri huuhaalla, sipellä ja tuukalla, eli ei ole mitään tarvetta, humalaiset vituttaa.
säälittävää on alkaa absolutiksi, koska lääkäri määrää.

Miksi on säälittävää ryhtyä absolutistiksi, jos lääkäri määrää? Eikö oma terveys ole riittävän tärkeä asia alkoholin käytön lopettamiseksi? Eiköhän tuo ole varsin hyvä päätös oli syy mikä tahansa? Itse juon aina sillon tällöin, mutta selvänä olen aika pitkiä aikoja. Viihteellekään ei usein huvita lähteä kun saa katsella vaan niitä känniläisiä, jollainen kyllä itsekin joskus on. Absolutismi on kannatettava ajatus, sillä sen verta alkoholisoituneita Suomessa olemme. Kaiken lisäksi juopottelua romantisoidaan aivan liikaa. Alkoholismi on sairaus ja aika ikävää seurattavaa vierestä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
pralampralam...

Voisikos joku muuten määritellä sen absolutismin sillesti oikein tarkkaan, kun olen syönyt härkää rommikastikkeella.
Arght, lankeemus :)

No joo, en nauti alkomahoolia tarkoituksella/tietoisesti. Kai se riittää täyttämään absolutistin tuntomerkit...
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seppo Hovi, (vaikkei enää niin kovin suuren luokan julkkis kylläkään ole) taitaa täyttää julkkisabsolutistin määreen. Seppo joi kiintiönsä täyteen pimputellessaan pianoa Pauli Juhani Leskisen orkesterissa 70-luvun huumassa. Nyt ei enää maistu.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Minulle olisi jäänyt kuva, että Anita Hirvonen olisi sanonut itseänsä alkoholistiksi, mutta on onnistunut pääsemään viinasta eroon. Hirvonen on kuulemma ollut ilman alkoholia 70-luvulta lähtien.

Olenko nähnyt unia (no en varmaan, jos Anita on kyseessä?... heh) vai onko tämä totta?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Nomen est omen

Viestin lähettänyt käyttäjä tsei_tsei


käsittääkseni Pyrbasketin jenkin Darrel Waters ja Damon Williams ovat absolutisteja. Waters ainakin.

Hmm, Waters on tainnut saada taipumuksensa absolutismiin ikäänkuin syntymälahjana. Onneksi kaveri ei saanut sukunimekseen vaikkapa "Beery".
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähettänyt käyttäjä EKI
Pari lisää:

Jope Ruonansuu, pakosta
Henry Rollins,vapaaehtoisesti ja kyllä se siitä saarnaakin.

Voi olla tyhmä kysymys, mutta kuka on Henry Rollins? Jotenkin tuttu nimi kuitenkin, mutta en ny muista/tiedä, että kuka se oikein on? Joku muusikkoko?
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Henry Rollins

Ennen metalliyhtye Black Flagin keulahahmo.Nykyisin oma Rollins Band.Tunnettu,massiivinen hahmo.Kiertää myös puhumassa terveiden elämäntapojen puolesta.Tatuoitu iso bodarityyppi,paljon patikkaammaaksi ei kaurapuurolla tulla.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähettänyt käyttäjä EKI
Henry Rollins

Ennen metalliyhtye Black Flagin keulahahmo.Nykyisin oma Rollins Band.Tunnettu,massiivinen hahmo.Kiertää myös puhumassa terveiden elämäntapojen puolesta.Tatuoitu iso bodarityyppi,paljon patikkaammaaksi ei kaurapuurolla tulla.

Niin, niin. Henry Rollins Band, vai mitä?

Mutta siis, onko tämä kyseinen tyyppi ollut aina absolutisti, vai onko se juopotellut joskus kovastikin, meinaan, kun on tollanen tatuoitu rokkari?
 

Huuhaa

Jäsen
En ymmärrä alkuunkaan (tuota sanontaa)....

Viestin lähettänyt käyttäjä Mazza
Viina on viisasten juoma.

Sillä sekö muka on ihmisten mielestä viisasta, että ihmisiä kuolee alkoholismiin vuosittain iso määrä.... :mad:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös