Jukurit - Haukat 30.10.2003

  • 943
  • 5

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Avataanpas tällekin matsille ketju siinä toivossa, että joku pelin nähnyt viitsii muutaman rivin pelin jälkeen kirjoittaa. Itse en viitsi Mikkeliin raahautua, mutta lauantaina lienee kuitenkin edessä Turun-matka, kun Haukat kohtaa TuTon.

Itse ottelusta... Ennakkosuosikkinahan Jukurit peliin lähtee, mutta kaikki on onneksi mahdollista. Haukkojen hyökkäys on onnistunut toistaiseksi todella hyvin, joten jos Jukureiden päätyyn saadaan mätettyä avausmaali ja jukuripelaajat alkavat puristaa mailaa, voi tuliaisina olla pisteitäkin. Se toki vaatisi jo maalivahti- ja puolustuspelin nappionnistumista. Pisteet Mikkelin-vierailuilta ovat aina plussaa, ei sitä voi kiistää.

Saas nähdä, jatkuuko Jaskan pisteputki...
 

Hansel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HAUKAT,Jokerit
Peliä on jäljellä noin vartti (tilanne 4- 1) ja takkiin on tulossa.
Haukat näyttää hallitsevan ottelua laukausten valossa mutta Jukurit näyttää hoitavan maalien tekemisen.
Kokkosen torjuntaprosentti näyttää jäävän jälleen kerran heikonlaiseksi mikä ei sinänsä ole yllätys.
Pointsit Haukoille kuitenkin hyvästä yrityksestä..harmi että kiekko ei tänään löytänyt maalinperukoille samaan malliin kuin aiemmissa viimeaikojen peleissä mutta ainahan ei voi onnistua..ei edes joka kerta:)
Laaksoharju ei muuten näyttänyt olevan edes porttivahtina Hifk pelissä..mikä mahtaa olla syy?..Miehen viime visiitistä jäi sen verran hyvä maku että saisivat lähettää vaikka uudestaan tänne..en ainakaan pistäisi vastaan=)!
 

Toimitus

Jäsen
Haukat tuhri paikkoja, Jukurit iski rutiinilla ja korjasi pisteet.
Jatkoajan toimituksen ensimmäinen ottelu Mikkelissä, kun vierasjoukkue jäi ilman jäähymerkintöjä.

Raportti löytyy täältä.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Tjaa. Hyvä juttu, että peli on kulkenut kivasti, vaikka voittoa ei tullutkaan. Tähän asti Haukat on onnistunut kääntämään tiukat mittelöt voitokseen, ja ihan selvähän se oli, että niin ei loputtomiin voi jatkua.

Tärkeintä kuitenkin on, että yritystä löytyy. Silloin niitä maalejakin uppoaa pidemmän päälle. Niin kuin toistaiseksi on tapahtunutkin.

Lauantaina sitten TuTon kaatoon!
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Viestin lähetti Hansel

Laaksoharju ei muuten näyttänyt olevan edes porttivahtina Hifk pelissä..mikä mahtaa olla syy?..Miehen viime visiitistä jäi sen verran hyvä maku että saisivat lähettää vaikka uudestaan tänne..en ainakaan pistäisi vastaan=)! [/B]


Tuntuu jotenkin oudolta, kun joukkueiden esim. Haukkojen, Fps:n, pelaajat vaihtuvat vaihtuvat viikoittain, lähes päivittäin. Miltähän faneista mahtaa tuntua? Mä en ainakaan haluis Jukureihin pelaajia yhdeks tai kahdeks otteluksi lainaan, olkoonkin pelaaja sitten kuka tahansa. Oon sitä mieltä, että tollaset muutaman päivän, viikon lainat pitäis lailla kieltää.
Pelataan niillä ketä on kauden alussa ja jos uusia tulee, niin pelatkoon sitten koko kauden loppuun.
Pelaako muuten Lahesalu Hokissa vai Kärpissä? Oli huvittavaa kattoo, kun kolmena eri pelipäivänä pelas aina jommassa kummassa.....mahtaa tuntua hienolta pelata Oman joukkueen puolesta.......
Mut silti, kaikki kunnia Haukoille eilisestä pelistä, pelasitte Mikkelissä käyneistä vauhdikkainta kiekkoa.
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti pekutti
Tuntuu jotenkin oudolta, kun joukkueiden esim. Haukkojen, Fps:n, pelaajat vaihtuvat vaihtuvat viikoittain, lähes päivittäin. Miltähän faneista mahtaa tuntua? Mä en ainakaan haluis Jukureihin pelaajia yhdeks tai kahdeks otteluksi lainaan, olkoonkin pelaaja sitten kuka tahansa. Oon sitä mieltä, että tollaset muutaman päivän, viikon lainat pitäis lailla kieltää.
Pelataan niillä ketä on kauden alussa ja jos uusia tulee, niin pelatkoon sitten koko kauden loppuun.
Pelaako muuten Lahesalu Hokissa vai Kärpissä? Oli huvittavaa kattoo, kun kolmena eri pelipäivänä pelas aina jommassa kummassa.....mahtaa tuntua hienolta pelata Oman joukkueen puolesta.......
Mielenkiintoinen kommentti kannattajalta, jonka oma joukkue on tunnettu laajasta ringistä omia kasvatteja. Minä hyväksyn "farmi"peluutuksen. Siinä ei ole mitään pahaa. Aina ei ole mahdollista saada pelaajia pidemmäksi aikaa, mutta menestystä olisi tultava, jolloin ainoa mahdollisuus on ottaa sitä mitä on saatavilla. Jos ei voida nostaa omista junnuista korvaavia pelaajia niin ne on hankittava muualta. Ja onhan noita lyhyitä visiittejä nähty Jukureissakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös