Jukurit-Haukat 16.9 Kalevankankaan jäähalli

• 3 359
  • 29

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Edellä onkin mainittu melkein kaikki pelistä, paitsi että hatunnosto Varalle. Ukko oli jäällä varmasti melkein 40 minuuttia tuossa pelissä. Välillä tyyliin 3 vaihtoa putkeen! =)

Suosikkijoukkue
ei ole
Mutta taas se nähtiin...nimittäin Dufvan halukkuus peluuttaa jukurikasvatteja. Kaudan mittaan omat pojat etsivät jääaikaa milloin SaPKosta ja kenties HeKistäkin. Vahvistuksia tulee muualta.

oskum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Viestin lähetti Unto
Jukurit pelasi perseelleen...en nyt olisi ihan samaa mieltä. Minun mielestä Jukurit kontrolloi peliä 90% ja haukkojen maalipaikat olivat vähissä!!! Haukat pelasivat suurella sydämellä ja maalit oli hienosti tehtyjä. Maalien lisäksi taisi olla yksi ylärima (jota Haukat juhlivat maalina), muuten vaarallisia maalipaikkoja ei ollut. Kauden ensimmäinen peli on ollut ennenkin ihmeellinen/vaikea.... Itse löysin Jukureista paljon positiivistakin...tästä on hyvä jatkáa!

Jos tätä mieltä olet niin olit kyllä jossain muualla kuin kalevankankaalla. Samaa mieltä olen siitä, että Haukkojen maalit oli hienosti tehtyjä, varsinkin toinen maali. Mutta, että Jukurit olisi kontrolloinut 90% peliä, paskan marjat sanon minä. Enpä muista noin huonoa Jukuri peliä nähneeni vähään aikaan, oikeutettua olisi ollut Haukkojen voitto, mutta Mikko piti lukemat tasan.

Noo tästä ei ole kuin yksi suunta, toivon mukaan lauantaina kuopiossa nähdään eri lailla liikkuva ja taisteleva Jukuri lauma, eilisellä pelillä siellä on kyyti melkoisen kylmää..

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukurit ei ole voittanu Mestis-aikanaan kuin kerran sarja-avauksessa, eikä siis nytkään....Mutta suht hyvinhän nuo edelliset kaudet ovat jatkuneet, joten eiköhän nytkin. Lauantaina KalPa nurin ja jo on taas täälläkin erilaisia kommentteja. Eihän yksin peli merkkaa paskaakaan. Ei tuo KalPankaan avaus kovin vakuuttanu.....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy