Viestin lähetti Unto
Jukurit pelasi perseelleen...en nyt olisi ihan samaa mieltä. Minun mielestä Jukurit kontrolloi peliä 90% ja haukkojen maalipaikat olivat vähissä!!! Haukat pelasivat suurella sydämellä ja maalit oli hienosti tehtyjä. Maalien lisäksi taisi olla yksi ylärima (jota Haukat juhlivat maalina), muuten vaarallisia maalipaikkoja ei ollut. Kauden ensimmäinen peli on ollut ennenkin ihmeellinen/vaikea.... Itse löysin Jukureista paljon positiivistakin...tästä on hyvä jatkáa!
Jos tätä mieltä olet niin olit kyllä jossain muualla kuin kalevankankaalla. Samaa mieltä olen siitä, että Haukkojen maalit oli hienosti tehtyjä, varsinkin toinen maali. Mutta, että Jukurit olisi kontrolloinut 90% peliä, paskan marjat sanon minä. Enpä muista noin huonoa Jukuri peliä nähneeni vähään aikaan, oikeutettua olisi ollut Haukkojen voitto, mutta Mikko piti lukemat tasan.
Noo tästä ei ole kuin yksi suunta, toivon mukaan lauantaina kuopiossa nähdään eri lailla liikkuva ja taisteleva Jukuri lauma, eilisellä pelillä siellä on kyyti melkoisen kylmää..