Noh... Uskottavuutta tuskin on koko mestishistoriassa Jukureilla ollutkaan, siis mikäli se näin mitataan. Kyllähän tästä toivottavasti joku hyötyy..Ässät ja pelaajat ainakin itse. Jukureista ei voi olla ihan varma.Painotan vielä, että tämä on minun mielipiteeni. Olen aina ollut näitä lyhyitä lainasopimuksia vastaan, koska ne leimaavat joukkueen farmiseuraksi ja tätä kautta vievät joukkueelta uskottavuuden. Lisäksi ne saattavat sotkea joukkueen pelin ja aiheuttaa eripuraa joukkueen välillä (omat junnut jäävät kilpailussa peliajasta väistämättä kakkoseksi). Jukurit tuskin hyötyy oikeasti tästä ässäkaksikon peluuttamisesta yhtään mitään.
Tällä tyylillä todellakaan ei helposti voiteta kotiyleisöä (siis muita kuin ne vakio 1200 kävijää) puolelleen kun kuukauden välein on aivan eri kokoonpano. Onhan se selvä että lyhyet lainavisiitit eivät palvele yleisöäkään pidemmän päälle. Yleisö tarvitsee ns. kiinteitä kohteita seurantaan, joista useamman kauden aikana kasvaa Lehtosmaisia joukkueen ruumiillistumia. Oikein surettaa jonkun Hardcore-fanin puolesta kun joutuu monta kertaa kaudessa vaihtamaan pelaajan nimen fanipaitaansa.
Onhan tässä se kolikon toinen puolikin, millä menestykseen tähdätään. Ja ainakin seura/valmennusjohto on huomannut jo aikaa sitten sen ettei esim. tämän hetken A-junnuista (2.divarissa) voi kauheasti olla edustukselle apuja. Jos A-junnuja tälläkin hetkellä nostettaisiin edustukseen ja peluutettaisiin, niin aikamoinen tason lasku olisi edessä. Ainoat omat kasvatit joita voisi käyttää ovat pääasiassa loukkaantuneina. Ja ei tarvitse kauhea meedio olla että voi ymmärtää mitä tason lasku aiheuttaisi Kalevankankaan lehtereillä.. yleisömäärän voisi veikata menevän noin 700 tuntumaan helposti. Joten tältä kantilta lainasopimukset ymmärtää kyllä.