Kertokaa milloin rehellisyys olisi ollut huono vaihtoehto.Jukureiden toimistollekin tiedoksi, että ei se tuon vaikeampaa ole. Vittu, että vituttaa toimiston avuttomuus tässäkin asiassa.
Kertokaa milloin rehellisyys olisi ollut huono vaihtoehto.Jukureiden toimistollekin tiedoksi, että ei se tuon vaikeampaa ole. Vittu, että vituttaa toimiston avuttomuus tässäkin asiassa.
Käytännössä katoaisi suurin osa kulttuurista jos sen pitäisi rahoittaa itsensä. Samaa mieltä kyllä olen.Lähtökohtaisesti kulttuurin pitäisi elättää itsensä maksavilla asiakkailla oli se sitten jääkiekkoa, teatteria, oopperaa tai orkesteria. En itse veronmaksajana ole innostunut yhdenkään tukemisesta verorahoin.
– Nyt näyttää valoisammalta.
Urheiluhan on tosiaan typerintä mahdollista liiketoimintaa, kun touhu maksaa tolkuttomasti ja harvassa paikassa riittää tarpeeksi paljon ja varakasta asujamistoa joilla vielä on intoa nimenomaan sitä seuraa lähteä rahoittamaan. Siinä mielessä Viitikon (ja aika monen muunkin) näkemys siitä että täysammattilaisseura tarvitsee tuekseen täysin erillisiä tulonlähteitä vaikka kentällä tai pelkässä urheilutapahtuman järjestämisessä tehtäisiin miten täydellistä työtä. Varmaan se kiinteistöbisnes (josta Viitikolla on varmasti osaamista) olisi turvallisin tulonlähde, ikävä kyllä syystä tai toisesta Jukurit ei siihen isosti lopulta lähteneet vaikka ainakin nyt julkisuudessa käytävän kiistan toinen osapuoli on väittänyt että tarjottiin kultalautasella ja avaimet käteen -periaatteella.Asioilla on aina kaksi puolta. Vaikka Viitikon saavutukset liike-elämässä ovat kiistattomat, täytyy muistaa että urheilubisnes ei todellakaan ole Suomessa mitään normaalia liiketoimintaa eikä sitä voi verrata tavallisen yrityksen pyörittämiseen. Homma on jatkuvaa penninvenyttämistä eikä siitä saa taloudellisesti kannattavaa oikein millään. Jo pelkkä nollatulokseen pääseminen vaatii onnistumista sekä kentällä että toimistolla.
Ja tämä koskee jokaista pääsarjaseuraa Suomessa. Lajista ja paikkakunnasta riippumatta.
Jukurit voisi kokeilla samaa kuin Sport. 50e löytyisi varmasti monilta seuran tukemiseen. Ostaisin. Pienistä puroista jne.
Joo, liian hyvä idea täällä toteutettavaksi.Älkää hitolla jakako näitä tänne kun näissähän voi olla se vaara, että otetaan itekin käyttöön ja saataisiin kassan pohjalle täytettä. Hymiö.
Varmasti irtoaisi hyvin monelta muultakin. Tuskin tuolla nyt miljoonia kerättäisi, mutta jotain lisää kuitenkin. Olisi ollut aika hyvä joululahja ideanakin.. "Olet nyt heimon kannattajaosakas, hyvää joulua!"Älkää hitolla jakako näitä tänne kun näissähän voi olla se vaara, että otetaan itekin käyttöön ja saataisiin kassan pohjalle täytettä. Hymiö.
Kyllä multakin tuo viiskymppinen irtoaisi.
Ja rakennatte sen siten että kannattajaosake ei ole pelkästään wordilla tehty paperinpala vaan esimerkiksi kannattajaosakkeen ostaja saa kaikki tiedotteet, pelaajajulkaisut ja muut uutiset sähköpostiinsa ennen muita. Keräätte näistä ostajista listan ja samalla voitte tarjota heille vip-paketteja halvemmalla, lippukampanjoita, yms muuta myytävää. Kuukausittaiset pelaajien videoviestit ja muut nykypäivän esilläolot.Toimisto: Toteuttakaa kannattajaosakeanti, mukana ollaan!
Siinä olet kyllä oikeassa että nopeammin seuraa auttaa juurikin noin mutta kyllähän tuollainen kannattajaosake vaan on mediaseksikkäämpi juttu. Ja jos mietin vaikka sitä naapurin Ritvaa joka seuraa haluaisi auttaa mutta ei oikein tiedä miten ja vaihtoehtoina on joko mennä lippukauppaan ja ostaa niitä paikkoja vai ostaa tuollainen osake niin kyllä mä uskon että helpompi tapa on tuo jälkimmäinen.Nopeammin seuralle tuon 50e käy siirtämässä vaikka lauantain Tepes matsiin muutamalla istumapaikkalipulla.
Osakeannin viimeinen maksupäivä oli lauantaina, nyt jännitetään että onko joku jättänyt maksamatta ja taas palataan alle 250 000e lukemiin. Osakasluettelo kun julkaistaan niin sitä on helppo verrata aikaisempaan luetteloon, tältä osin ei voida onneksi laittaa laaksolisää samoin tavoin kuin yleisömääriin ja yleiseen tilanteeseen.
On sieltä kuulemma pikkusijoittajia jättäytynyt pois erinäisiin syihin vedoten. Ymmärtäähän sen että itse kunkin heimoheppi lopahtaa, jos ensin tiedotetaan kovasta kysynnästä ja isosta ankkurisijoittajasta mutta sitten yhtäkkiä ankkurisijoittajaa ei enää ollutkaan remmissä mukana.Osakeannin viimeinen maksupäivä oli lauantaina, nyt jännitetään että onko joku jättänyt maksamatta ja taas palataan alle 250 000e lukemiin.
Kuinkahan paljon näitä vetäytymisiä on tullut koska anti ei menny kuin noin 12 000e minimin yli. Vai oliko lukema jo alkuperäisessä tiedotteessa. Osakasluettelosta lopulta selviää.On sieltä kuulemma pikkusijoittajia jättäytynyt pois erinäisiin syihin vedoten. Ymmärtäähän sen että itse kunkin heimoheppi lopahtaa, jos ensin tiedotetaan kovasta kysynnästä ja isosta ankkurisijoittajasta mutta sitten yhtäkkiä ankkurisijoittajaa ei enää ollutkaan remmissä mukana.
Sormet ristissä sen suhteen ettei isoja sijoittajia ole vetäytynyt sitä yhtä enempää.
Kannattajaosakkeelle peukaloa ylös. Varmaan tuolla jonkinmoinen potti saataisiin kasaan.
Tämä lause kuvaa 2023-2024 kautta kyllä erinomaisesti tähän asti :DYmmärtäähän sen että itse kunkin heimoheppi lopahtaa
Ei ole uusimman Liiga tulokkaan Kiekko-Espoon kaltaisesti kivikovaTämä lause kuvaa 2023-2024 kautta kyllä erinomaisesti tähän asti :D
Viime kausi meni kyllä ihan hyvin mun mielestä?Tämä lause kuvaa 2023-2024 kautta kyllä erinomaisesti tähän asti :D
Joo totta, heittää vuodet niinku yleisömäärän ilmoittaminen ;DViime kausi meni kyllä ihan hyvin mun mielestä?