Jukureille jälleen mestaruus!

  • 3 530
  • 36

Make

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Hävetkää "jukurifanit"!

Siinä meillä on kannustajat. Voi hyvä sylvi!!! Tehdään analyysejä meneillään olevasta kaudesta TÄSSÄ VAIHEESSA?? Jukurit ovat nousseet ennenkin sillasta, ja nousevat nytkin. K-Vantaa on antanut hyvän vastuksen, mutta Jukurit menee jatkoon. Onneksi Jukuripelaajat eivät ole tuollaisia löysähousuja kuin "kannattajat" näkyvät olevan. Mestaruudesta taistelee tänä kautena monta loistavaa jengiä ja se on kovan työn takana. Jukurit on myös kova jengi ja omaa kaikki mahdollisuudet mestaruuteen asti. Uskon Jukureihin loppuun asti. Kaikille jukurifaneille sanoisin, että lippu puolitangosta ylös HETI!!!

JUKURIT ON SILLASSA,
SE ON TUTTU TILA.
EI KAUSI OLE ILLASSA,
EIKÄ TÄMÄ MIKÄÄN PILA.
 
Viimeksi muokattu:

Harppa-setä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
kamoon!!!!

Tuntuu aivan uskomattomalta lukea näitä keskustelun viestejä. Arvosanoja kaudesta ja pyyhkeen heittoa...

Aivan käsittämätöntä.

Vastaavaa käyttäytymistä voisi odottaa lähinnä Jokereiden kannattajilta, jotka osoittivat tosi faniutensa saapumalla tosi sankoin joukoin katsomoihin sääli-vaiheessa Jyppiä vastaan. 3000 katsojaa yli 10000 katsojan areenalla.

Takaisin aiheeseen.

Ei kausi ole loppunut!

Tänään haetaan kotietu takaisin Mikkeliin ja torstaina laitetaan KVantaa todella hyvin ansaitulle lomalle.
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nyt osuit Harppa-seta naulan kantaan!

Janna miten tuuli tuntuu kaantyneen ja nyt povataan toinen toista kovemmin argumentein miten epaonnistunut kausi oli ja miten kaikki on jo havitty... Viikko sitten varmistui runkosarjan voitto ja nyt kun taman tapahtuman jalkeen on takkiin tullut kaksi kertaa ja kerran voitto, niin kaikki on jo menetetty ja kausi on ollut pettymys.

Toivon ja uskon, etta tama henki ei kuitenkaan ole viela joukkueeseen asti ehtinyt. Jukurit on viime vuosien aikaan ravistellut mestista, eli siis entista ykkosdivaria, tulemalla alemmasta sarjasta ja viemalla saman tien mestaruuden vanhojen perinteikkaiden divarijengien nenan edesta. Tata on jatkunut jo muutaman vuoden ajan ja yha suuremmalla volyymilla Jukureita, ja nimenomaan Jukureita, kangetaan pois voittokannasta. Tuskin olisi KiVa intoutunut vastaavanlaiseen hurmokseen esim. Hermesta tai Hokkia vastaan, nain uskallan vaittaa.

Ja nyt kun pleijarisarja on katkolla vastustajalle ja joka puolelta tuntuu tulvivan kannanottoja, miten toivotaan Jukureiden vihdoin haviavan mestaruuskamppailun, Jukuri-kannattajien pitaisi pain vastoin tsempata omiaan ja luoda uskoa. Tuskin se kenellekaan on yllatys, etta jos peli loksahtaisi kohdalleen, Jukurit olisi selvasti hommassa niskan paalla. Jos ja jos... Mutta itse olen sita mielta, etta niin kauan kuin on aikaa, on toivoa. Itse en suostu menettamaan toivoa ennen kuin tappio on sinetoity ja viimeinen summerinsoitto on kuultu.

Eli taman paapatuksen siivittamana toivon, etta Jukurit loytavat peli-ilon tanaan Vantaan illassa ja palaavat jalleen voittojen tielle. Paineet on kovat molemmin puolin, joten nyt pelataan hermopelia...
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Yhdyn täysin edellisiin. Kannustetaan nyt omiamme vielä niin kauan kuin kautta on jäljellä. Turhan aikaista vielä alkaa arvosanoja jakamaan kenellekkään.

Illalla varmasti luistelee vantaalla jäälle todella taisteleva ja nälkäinen jukurijoukkue, jonka uskoisin venyttävän ratkaisun viidenteen otteluun.

Tiedän tiedän...edellisten toistoahan tämä, mut mitä sitte? ;)
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Odotetaan ja katsotaan, mitä tämä päivä tuo tullessaan. Kaupungilla muutama jukuripaitainen jamppa näkyi fanibussia kohti marssivan.

Seuralla tuntuu ainakin riittävän uskoa, sillä kaupungilta löytyvät muutamat mainostaulut kertovat jo että torstaina pelataan.
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Re: Re: Re: Re: Analyysi kaudesta

Viestin lähetti pekutti
Mitenköhän vannoutunut fani tuo Horizontalkin on, kun pyyhe lentää kehään heti pienestä vastoinkäymisestä. En ymmärrä. Ps. Mitenköhän Horizontalin analyyseille käy, jos Tourunen pistää tänään ratkaisevan maalin Hämäläisen loistavasta syötöstä..................................

Ensiksikin vaikka Tourunen tekisi tänään kypärätempun niin ei se paljoa hänen arvoaan joukkueessa tällä kaudella (puhumattakaan Essistä) nosta sillä kysehän oli koko kauden kattavasta analyysistä!

Pyydän anteeksi heiltä, jotka ottivat minun jutun liian vakavasti. Olen edelleenkin Jukurifani aina ja nyt, mutta tuo oli vain oma veikkaukseni, ettei Jukurit Vantaata tänään voita TOIVOTTAVASTI OLEN PAHASTI VÄÄRÄSSÄ ! ! !
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Vaikka tein ton pelaajaarvion en ole pyyhettä kehään heittämässä. Lähinnä tarkoitin runkosarjaa..ja tarkoitus olisi istua
D2:ssa torstaina.. ja Lauantaina Olisi vastassa Kookoo?
 

aku ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JUKURIT ja Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Analyysi kaudesta

Viestin lähetti Horizontal
Pyydän anteeksi heiltä, jotka ottivat minun jutun liian vakavasti. Olen edelleenkin Jukurifani aina ja nyt, mutta tuo oli vain oma veikkaukseni, ettei Jukurit Vantaata tänään voita TOIVOTTAVASTI OLEN PAHASTI VÄÄRÄSSÄ ! ! !

No jaa! Mutta itkeminen saa loppua. Ja voiko kausi analyysia olla ottamatta vakavasti!? Siinähän vain niputetaan MENNYT kausi pakettiin ja sanotaan hyvästit joukkueelle, kunnes uusi kausi alkaa.
Tosiaan kyllähän minä ymmärsin, että Jukureiden tappio oli veikkaus (tällähetkellä 20min pelattu 0-0) mutta ei sitä tarvitse itkeä, sillä Jukurit hoitelee K-Vantaan ja uusi kausianalyysi tehdään sitten reilun kuukauden päästä mestaruuspyttyä ihaillessa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kiitos Jukurit!

Mulla usko ei ole horjunut eikä se hevillä horjukaan! Tiukka voitto jatkoajalla sattui kuin nyrkki silmään. Harmi, kun en päässy paikalle. Tästä on hyvä jatkaa. Torstaina uskoisin Vantaan tulevan ottelun alussa sen minkä ikinä pohkeet antaa periks, sen kestäminen ja vaikka siihen yhden kuittimaalin heittäminen uskoisin G-Wandalle riittävän....Aika tulee olemaan puolellamme, näin uskoisin.
Torstaina Kalevankangas täyteen sarvipäitä ja Vantaa kaaaattttuuuuuuu............................................

ps.aamutv:n urheilussa tuli pelistä. Upea veto Sipiläiseltä, olikohan se tynnyrillinen kiekkoja maanantaina treeneissä käytössä?
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Re: Re: Re: Re: Re: Analyysi kaudesta

Viestin lähetti Horizontal
oli vain oma veikkaukseni, ettei Jukurit Vantaata tänään voita TOIVOTTAVASTI OLEN PAHASTI VÄÄRÄSSÄ ! ! !


Olin väärässä; ONNEKSI !!

Nyt vaan lepoa ja sitten Kalevankankaalle ja kaadetaan Vantaa!

Taisin kylläkin tehdä tuon analyysin liian varhain, mutta se käsittelikin suurimmaksi osaksi runkosarjaa...
 

Make

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
No niin. Jukurit vältti selätyksen ja on taas jaloillaan. Tähän mennessä on molemmat voittaneet vieraissa, joten eiköhän torstaina olisi jo kotivoiton paikka. Taistelu jatkuu varmasti äärimmäisen tiukkana mutta uskoni Jukureihin ei horju. Toivon mukaan halli on täynnä äänekkäitä kannustajia, sillä sen Jukurit ansaitsevat. Ei muuta kuin homma himaan ja välieriin.
 

aku ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JUKURIT ja Jokerit
Back in the business!

Noniin....Nyt on Jukurit todellakin noussut jaloilleen. En jaksa millään uskoa kolmanteen peräkkäiseen kotitappioon.
Jukurit alkaa selvästi löytää sen kadoksissa olleen pelivireen, osoituksena viisi maalia Vantaalla, tietysti miinuksena omassa päässä kolisseet neljä maalia. Mutta se kadoksissa ollut Jukurit alkaa löytyä, se on tärkeintä!

Nyt täytyy vain kaikkien ahtautua Kalevankankaan hornankattilaan ja kannustaa Jukurit voittoon. Mahdollisen voiton jälkeen sitten vain hiomaan peli kohdilleen, sillä tuleva vastustaja (KooKoo tai Sport) on täysin erilainen kuin K-Vantaa. Jukureiden aikaisemmista otteista K-Vantaata vastaan (playoffeissa), ei juurikaan löytynyt kehumista, ainut ketä aikaajoin saattoi kehua oli M.Strömberg, lukuunottamatta TV-peliä. Nyt toivottavasti kaikki runkosarjan ratkaisijat heräävät ja saavat pelinsä kulkemaan yleisön kannustaessa, eikä kiekko enää polta lavassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös