filmirulla
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Viestin lähetti Kempes
Johannes
Puhut asiaa. Kyllä T. Ruutu, Salmelainen, Ahonen ja Kalto kelpaisivat IFK:hon. Tilaa tekisivät Mikki-Hiiri Salminen, Vauhkonen, Nielikäinen ja näillä esityksillä myös Kölli. Aigars pitäisi saada vaihdettua kunnon ykkössentteriin. Samaten yksi huippulaituri puuttuu. Muuten olen IFK:hon tyytyväinen, kakkos- ja kolmosketju pelaavat hyvin. Häppölän ja Vihkon rinnalle kun saataisin hyvä puolustava/kovaotteinen hyökkääjä (Hannes), niin ketjusta tulisi hyvä jarruketju. Salmisen mukana olo tekee ketjusta liian haavoittuvan. Andyn ketju on toiminut hyvin, siinä Piku ja Carlo täydentävät toisiaan, ja Andykin saa koko ajan juonesta kiinni. Ykkösessä Kuhta onkin sitten yksinäinen tähti, mistä löytyisi hänelle hyvä sentteri ja laituri (millainen pelimies se Kotalik olisi?, mikä Bednarin tilanne?). Nelosketjuun jäisivät sitten junnut Hirsovitch, Viitaluoma, Loppi jne., nämä paniikkiostokset (Salminen/Vauhkonen) vaan takaisin maailmalle.
Hiili ja filmirulla
Vieläkö te ylistätte Nielikäistä ja hänen taitojaan ja tehopisteitä???
No täytyypä vastata,kun kerran kysytään! Minä olen henkilökohtaisesti ollut erittäin tyytyväinen Pasin otteisiin nelos kentässä. Ei kait sitä voi kuvitella,että nelosessa paukuteltais pisteitä liukuhihnalta varsinkaan,kun peliaikaa tulee ottelua kohden 5-8 minuuttia jos sitäkään. Itseasiassa olen toivonut Pasille hiukan lisää peliaikaa! Pasihan ei varsinaisesti ole mokaillut mitään näkemissäni otteluissa (kotiottelut) vaan aikaajoinhan neloskenttä on pyörittänyt peliä vastustajan päädyssä melko mukavasti onpa siinä sivussa Pasia rikottukkin aika useasti niin,että vastustajan boxi on auennut.
Noista pelaajisat joita kaipaatte niin ei mulla kyllä varsinaisesti ole Ahosta ja Kaltoa ikävä. Kaltosta jäi tosin kyllä yksi hienoimmista muistoista jonka pelaaja voi jälkeensä jättää nimittäin vuoden 1998 finaaleissa Ilvestä vastaan Raipen kebab kioskille laitto oli kyllä upea.