Mainos

Jukka Seppäselle kenkää!

• 103 560
  • 844

Jaakko81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,JYP
Kuka ne tappiot kuittaa kun jatkoajan porukka antaa Seppäselle kenkää?

Onko valmiina joukko rahoittajia, jotka ostavat hänet ulos ja kattavat vielä tappiotkin?

Oman panostuksen vuoksi varmaan onkin napoleon-kompleksi ja luullaan että on oikeus puuttua kaikkeen.

Mutta joo leikitään, että on aamu Seppäsen potkujen jälkeen. Kuka kuittaa kassan plussalle? Kuka johtaa?
Paljonko se sepäne on laittanut rahaa?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Eikai sillä tässä asiayhteydessä ole väliä paljonko Seppänen on rahaa firmaan laittanut, jos nykyinen toiminta ajaa tuhoon.

Aiemmin on ostajaehdokkaita kyllä ollut, mutta Seppänen ei heille ole halunnut myydä, tämähän tekee myynnin vaikeaksi kun rahojen lisäksi pitää vakuutta Seppänen..

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kuka ne tappiot kuittaa kun jatkoajan porukka antaa Seppäselle kenkää?

Onko valmiina joukko rahoittajia, jotka ostavat hänet ulos ja kattavat vielä tappiotkin?

Oman panostuksen vuoksi varmaan onkin napoleon-kompleksi ja luullaan että on oikeus puuttua kaikkeen.

Mutta joo leikitään, että on aamu Seppäsen potkujen jälkeen. Kuka kuittaa kassan plussalle? Kuka johtaa?
Niin no jos Seppäsen tilalle ei saada ketään, sittenhän tämä kyntäminen tulee jatkumaan, ei kai siinä muuta. Tosiasiat voi kuitenkin tunnustaa, että jos Jyväskylässä halutaan menestyä, tästä miehestä pitää päästä eroon.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Niin no jos Seppäsen tilalle ei saada ketään, sittenhän tämä kyntäminen tulee jatkumaan, ei kai siinä muuta. Tosiasiat voi kuitenkin tunnustaa, että jos Jyväskylässä halutaan menestyä, tästä miehestä pitää päästä eroon.
Seppäsen tilalle on kyllä halukkaita. Meidän oma Manngard vaan ei halua luopua egonsa takia seurasta. Ajaa mieluummin seuran tuhoon.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pohjakosketus. Pakkaa kamas ja painu maalailemaan ihan mitä väriä ikinä sattuukaan huvittamaan, vaihda vaikka joka päivä väriä jos siltä tuntuu. Aivan yhdentekevää, kunhan menet.

Painu kauas tuhoamasta monille rakasta seuraa.
Meinaatko, että "maalari maalasi taloa. Sinistä ja punaista. Illan tullen sanoi hän, nyt minä lähden tästä talosta maalaamasta pois"?

Edit: mahdolliset viittaukset nimimerkkiin @Maalari voi sulkea ylläolevasta pois.

Viimeksi muokattu:

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinatko, että "maalari maalasi taloa. Sinistä ja punaista. Illan tullen sanoi hän, nyt minä lähden tästä talosta maalamasta pois"?
Jotain tähän suuntaan.

Tämä meidän maalari voisi löytää uuden kohteen ns. "asap, eli ihan vitun nopeesti" (credit Nissinen) ja painua maalailemaan sitä. En muista enää halusiko kumpaa noista väreistä ja kumpi oli väärää, mutta joku voisi kyseisen kohteen käydä maalaamassa sillä "väärällä värillä" ensin. Olisipahan hommaa sitten näyttää miten maalataan.

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotain tähän suuntaan.

Tämä meidän maalari voisi löytää uuden kohteen ns. "asap, eli ihan vitun nopeesti" (credit Nissinen) ja painua maalailemaan sitä. En muista enää halusiko kumpaa noista väreistä ja kumpi oli väärää, mutta joku voisi kyseisen kohteen käydä maalaamassa sillä "väärällä värillä" ensin. Olisipahan hommaa sitten näyttää miten maalataan.

Eiks sopiva tifo olis iso maalipurkki, pensseli ja haalari&hanskat ja lakana missä lukee: Tule Jukka itse maalaamaan ja näytä meille miten se tehdään oikein!?

Vois vaikka itse sitten astua penkin taakse playoutteihin niin saa kunniakkaasti itse ajaa laivan viimeisen kerran karille ja RD voi kukkapuskittaa voitetun vikan matsin jälkeen Jukan, kukkaistyttönä vois toimia vaikka Rautakorpi.

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä keskisuomesta löytyy henkilöitä ja tahoja jotka valmiina sijoittamaan Jypiin. Iyse persaukisena en kuulu niihin tosin.

Enemmän itseä vaan kiinnostaa tietää onko tuo Jukka todella sekaantunut peluutukseen tänä vuonna jotenkin. Onko siis konkreettisia todisteita hallihuhujen sijaan?

Mikäli näin on ei tämä kuuluu hallituksen tai omistajan toimintaan. Silloin tien pitää viedä ulos. Paskat rekrytoinnit esimerkiksi eivät ole puuttumista, niitä tapahtuu. Sen johdosta ei oikein voi pyytää poistumaan paikalta.

On Jypillä ollut paskaa tuuria myös loukkaantumisten muodossa mutta tiukilla paikoilla sulaminen ja sen vastuunkanto on jonkun tehtävä tai opinpaikka. Tämä vko ja 6 pistettä, jokainen voi katsoa missä oltaisiin. Tosin ne 6 pistettä voisi hankkia myös loka-marraskuussakin. Samalla tavalla olisivat excelissä.

Valtakunnan ylpeydestä uudeksi saipaksi saipa tilalle. Harmittaa ihan helvetisti!

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiks sopiva tifo olis iso maalipurkki, pensseli ja haalari&hanskat ja lakana missä lukee: Tule Jukka itse maalaamaan ja näytä meille miten se tehdään oikein!?

Vois vaikka itse sitten astua penkin taakse playoutteihin niin saa kunniakkaasti itse ajaa laivan viimeisen kerran karille ja RD voi kukkapuskittaa voitetun vikan matsin jälkeen Jukan, kukkaistyttönä vois toimia vaikka Rautakorpi.
Heh, tämä olisi kyllä kova. Tuus ny Jukka itte maalaamaan...

baable

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jukka & co jää JYPin historiaan merkkihenkilöinä ja paljon he ovat tälle yhteisölle antaneet. Kuitenkin sekoilua on nyt saatu ihan riittävällä mitalla, ja tästä tunkkaisuudesta on vaan pakko tuulettaa ulos.

Joukkue ja valmennus vaihtuu joka vuosi ja sama taaperrus jatkuu. Tuntuu, että kaikki ketkä tänne tulevat ovat tuomittu epäonnistumaan.

Nyt on pakko muuttua ja muutoksen pitää lähteä ylhäältä, tai ei siihen kukaan muuten usko. Nyt on visiot ja strategiat nähty. Tulos tai ulos, kuten urheiluun kuuluu.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Eikö se ole ihan normaalia kuitenkin, että seurajohto määrittää strategian ja valmentaja sitä toteuttaa, jolloin oikeastaan ei ole mielekästä puhua "puuttumisesta". Pitkäjänteisellä seurakulttuurilla ja strategialla rakennetaan kestävää menestystä samoin kuin ryvetään pohjamudissa vuosikausia, jos se strategia onkin paskaa.

Pitkäjänteisyyttä en siis tässä tapauksessa näe JYPin avaimena menestykseen, vaan saman paskan pakottamisena vuodesta toiseen odottaen eri tulosta. Joku lienee joskus hulluuttakin tuolla tavalla määritellyt. Seurajohdon puuttuminen kokoonpanoihin ym. mikromanagerointi on tietysti erittäin epäasiallista, mutta olennaisempana näkisin, jos seurajohdon normaalin tapaan vetämät isot viivat on vasemmalla kädellä päissään vedettyjä.

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Hävettää, että olen osasyyllinen siihen että Sami Vatanen joutuu ensi kaudella pelaamaan tässä Joukkueessa.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hävettää, että olen osasyyllinen siihen että Sami Vatanen joutuu ensi kaudella pelaamaan tässä Joukkueessa.
Älähän sano, jos JYP tippuu tuskin Sami täällä pelaa? vai oletteko saaneet niin kovan ja poikkeuksellinen sopparin, että on seurasopimus riippumatta missä pelaa. Eikä normaali liigasopimus, joka purkautuu, jos taso vaihtuu.

Takapakkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Takapakkia ottanut jyväskyläläinen joukkue
Eli Sami Vatasella ei ole ollut päätösvaltaa siitä tuleeko tänne vai ei?

Uskon että Sami haluaa pelata täällä aidosti vaikka aikamoinen roskistulipalo JYP valitettavasti on.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tunsi sitten "tärkeätä" väkeä tai ei, pitäisi oman suodattimen kyetä edes pahimmat paska klöntit suodattamaan, esim. moniko murhamies oikeasti myöntää murhanneensa, jos kysytään, entä moniko talousrikollinen?
Tuossa ollaan kyllä asian ytimessä. Loppujen lopuksihan tuo menee kuitenkin niin, että se kuka hallitsee keskialuetta, on enemmän oikeassa kuin muut.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on kumma, että kaikilla muilla johtajilla maailmassa on vapaus ja vastuu käsikädessä, mutta Seppänen on ilmeisesti se poikkeus. Jukka on kuin dementikko ja täysin syyntakeeton johtamassaan orkesterissa, tai näin ainakin fabu haluaa meille uskotella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy