Jukka Sepon paluu liigaan

  • 3 677
  • 22

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asia on jakanut mielipiteitä jo syksystä alkaen enkä itsekään ole vielä päässyt selvyyten onko jukin paluu hyvä vai huono asia. Kyllähän se kertoo HIFKn nykyjengin tasosta jotain, että 33v keskieuroopan liigojen tusinamies on 'vahvistus'....
Ikuinen optimisti nostaa päätään ja huutaa: "Ehkä hra Seppo oikeasti haluaa päättää uransa 'huipulla' ja on valmis tällä kertaa tsemppaamaan täydet 60min ja pelaamaan kiistattomien taitojensa tasolla. Ehkä hänestä tulee se tulisieluinen sytyttäjä koppiin. Ehkä jukin kokemus auttaa näihin vaivanneisiin paniikkikohtauksiin... Ehkä..ehkä...ehkä

Miten HIFK-kannattajat suhtautuvat tähän tuhlaripojan paluuseen? Itse aion toivottaa jukin yhtä lämpimästi kuin zaluunin viime vuonna, vaikka muu halli ei siihen ehkä yhtyisikään. Muiden uusien tulijoiden osalta en sitten olekaan yhtä varma. Esitykset ratkaiskoot jatkossa kannustuksen määrän kun kaverit jäälle tulevat.

Oli hauska huomata että Paappasen ei tarvinnut kuunnella mitään mestis/pappa/paskanen etc.-juttuja, vaan että kaveri sai fanien tuen heti ekasta kotiottelusta lähtien.

Täältä tähän. Torstaita kohti.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Juki on tervetullut takaisin. Ja Aigars voidaan heivata muualle, vaikkei uusia vahvistuksia tulekaan. Tuskin Jukilla on enää koti-ikävää Vaasaan niinkuin ekalla IFK-sessiolla.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Luottamus

Tietenkin luotamme scouttauksen ja valmennusjohdon kykyihin
analysoida pelaajien soveltuvuuden.

Mitä kopissa tapahtuu, ei ole minun tiedossa, mutta voisihan
Jukan hauska olemus tuoda sinne lisää piristystä.

Roolitusta, roolitusta...

Ainakaan etukäteen ei mulla ole mitään Jukia vastaan.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tjaah

Mulla on vähän kaksijakoiset fiilikset,mikäli Juki palaa kehiin.Toisaalta välillä virtuoosimainen peluri,joka sytyttää jengin.Toisaalta innoton kruisailija,joka selkä suorana zoomailee Penttiä.Annetaan kuitenkin mahdollisuus Jukille,vanhojen aikojen tähden.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Arvioidaan sitten kun Juki on siinä kunnossa että pystyy pelaamaan.
 

mukamas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jos vain vauhti riittää

Seppo, vahvistus varmasti jos lopettanut hölmöilyt sekä kaukalossa että sen ulkopuolella.
Jukilla mahtava pelisilmä, syötöt napsahtelee lapaan, ja pystyy tuomaan kiekon ylös. IFK:lla ei kukaan sentteri pysty tekemään peliä tällä hetkellä. Valitettavasti!!!
Vauhti on ainoa kyssäri, mutta jos sitä riittää liigaan, niin teretulemast!
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Try-out

Onhan noita kokeilijoita muutenkin raahattu tänne,joten miksi ei Seppoakin.Jos olkapää tällä kertaa kestää,voidaan äijälle antaa X-määrä pelejä aikaa näyttää osaamistaan ja ensisijaisesti halukkuuttaan.Tilanne on muuttunut siitä,kun Seppo viimeksi yritti elokuussa mukaan.Sentteriosastolla on entistäkin hiljaisempaa,mikä tarkoittaa Seponkin kohdalla panosten kovenemista.Hänen olisi oltava huomattavasti Podoa tehokkaampi ja tasaisempi,ja tämän lisäksi,aivan kuten Podon kohdalla,Seppo tarvitsee vierelleen hyviä viimeistelijöitä.Ei auta nätit kuviot ja lätyt,jos kaverit vierellä sutivat kiekot päätyverkkoon.Ja mikä on Sepon kestävyyden laita liigatasolle?Mitä hän tehnyt alukauden aikana?Runkosarjaa on jäljellä vielä n.30 peliä kovalla tahdilla eikä huteihin pelaajamarkkinoilla ole enää varaa.Huonoin vaihtoehto olisikin,jos Seppo onnistuneen kokeilujakson jälkeen saisi sopparin loppukaudeksi ja sammuisi heti.

Seppo mukaan jos löytyy a)ehjät paikat,b)tehoja,c)asennetta,d)johtajuutta,e)kestävyyttä koko loppukaudeksi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suhtaudun aika epäilevästi Sepon paluuseen. Tulee mieleen Pekka Tuomiston paluu HIFK:iin Kapasen valmennuskaudella. Kaikkihan muistavat kuinka siinä kävi :(
Jos Seppo on todella yhä pelimies, niin miksei joku muu seura, vaikkapa Blues, ole häntä jo napannut :p
Seppo ei ole pelannut aikoihin huipputasolla, eikä juuri millään tasolla loukkaantumisten takia, joten pelaamattomuuden on pakko näkyä. Eli mun puolesta Sepon voisi jättää ilman sopimusta.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mutta kun Juki on Penan kaveri. Tänne Hämeenlinnaankin se Purkka-Pentti sen läskimooseksen halus nostaan suurta tiliä, mutta joukkueen menestystä se ei kyllä nostanu. Painoindeksiä kylläkin. Onnea HIFK:lle valitsemallaan tiellä. :D
 

Kopiovastaava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, ÄTPPOMK
Oma mielipiteeni on että Jugi on ilman muuta tervetullut jengiin. Pelitaidot parhaimmillaan kiistattomat ja jo se että mies tarjoaa itseään IFK:lle kertoo jonkinlaisesta kunnosta.
Tosin onhan kaverilla aina ollut hyvä itseluottamus :)
Myös IFK:n viihdearvo kohoaa huimasti, tuskin olen ainut kuka on muutaman kerran nauranut vedet silmissä ex-#33 toilailuja seuratessa.
 

rossoblu

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti Kopiovastaava
ja jo se että mies tarjoaa itseään IFK:lle kertoo jonkinlaisesta kunnosta.

Kyllähän se kertoo, nimittäin HIFK:n nykykunnosta kaiken oleellisen.

Pari vuotta sitten näille jokavuotisille Jukka-Pekka Seppo HIFK:hon huhuille voi vielä nauraa. Ei olisi pitänyt, sillä nyt ei ole itku kaukana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en tuu huomenna halliin koska metallijumala Saxon tulee suomeen mutta jos juki olis tehnyt paluun niin eka erä olis ollu pakko nähdä.

Jukka Pekka Seppo on kertakaikkiaan upea mies


Jukka on melkein yhtä hyvä kun Saxon.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Nuorempi Nelson

Jukka Pekka Seppo on kertakaikkiaan upea mies

Jukka on melkein yhtä hyvä kun Saxon.

Young Nelson:

Juki on melkein yhtä hyvä kun Sepi Kumpulainen.

Dippai daa di pai daa,luistellaan.Dippai daa di pai daa katsellaan.
Dippai daa di pai daa,selkä suorana.Dippai daa di pai daa olka paskana.

#33 Juki is back to town.:D :D
 
Ilolla seuraan kuinka IFK ahdingossaan turvautuu todellisiin "huippunimiin" kuten Jukka Seppo :)

Ei helvetti, täytyy sanoa että jos Seppo luistelee vielä IFK:n paidassa liigapelissä tälläkaudella niin mun käy todella sääliksi teitä... Eihän siitä nyt mihinkään pääse vaikka kuinka jotkut yrittävät etsiä siitäkin positiivisia puolia, että kertoohan se paljon nyky-IFK:sta ja varsinkin sen tasosta.
 

The Rock

Jäsen
Pentti "Fööni" Matikaisen viimeiset sanat Jukka Sepolle ennen paluuta liigaan:

"Jukkis sä oot mun luottopakki. Ota homma hanskaan!":D
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
TEKOHENGITYSTÄ?

Seppo is back. OK, ainakin hän tuo henkeä näihin lässähtäneisiin
paikallispeleihin. Näissä Seppo on aina ollut vireessä.

Vauhti ei riitä pelaamaan junnujen kanssa, mutta Köllin ja
Kuhdan pelinopeus aivan varmasti on sopiva. Sepolla ei
ole kiekko koskaan polttanut lavassa, mikä tuo parannusta
IFK:n surkeaan ylivoimaan.

Muistot tästä pelurista ovat niin mahtavat, että jo tämän
takia hän on tervetullut. Vahvistus hän ei varmaankaan
ole, mutta mahtuu mainiosti tähän Penan uppoavaan
laivaan.

Vai viekö Penan scouttaama Kevin McAsshole Jukin paikan?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Voi, älkää tappako nauruun!

Niin, kyllähän mä sen tiesin että hifkillä huonosti menee, mutta eikös tämä nyt ole jo ehdoton pohjanoteeraus ifk-johdolta?

Virheitä korjaataan näköjään vielä suuremmilla virheillä.

Täältä tähän
 

fakiiri

Jäsen
Kyllä Jukille kannattaisi antaa näytönpaikka. Ei HIFK siinä mitään häviä. Juki jätti niin vahvat muistot, että olisi kiva vielä nähdä mies punanutussa.

Jukin vauhti on varmasti hyytynyt, mutta esim. ylivoimassa tämä mailataituri voisi hyvinkin olla mies paikallaan.
 

turre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seppooooooooooooo

Voin jo kuvitella kuinka Hjalliksen hallissa raikaa tuo tuttu huuto.
Mä odotan mielenkiinnolla mitä Juki aikaan saa ja mielestäni ei tässä vaiheessa enään mitään menetetä jos Jukia kokeillaan.
Parhaimmillaan ilmiömäinen mutta niin usein vaipuu surffailuun.
Pelkään että kun kuntoutuu paikat kestää 3 matsia ja sitten taas on operoitavaa, niin mielelläni kun toivoisin että saisi narrit nenilleen.
Maalintekijäksi ei hänestä ole mutta syötöt napsahtelee (jos on joku joka niitä hakee)
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
ei juma...

siis puhutaanko nyt sm-lliga joukkue (tiedän) Hifk:sta vai jostain puulaakijoukkueesta/vanhojenäijien Hifk:sta??

siis jos joku jugi on tuloss sinne ni huh huh!!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Seppo pelaa IFK:ssa niin sitä ottelua menen katsomaan aivan varmasti. Sehän on varmaa,ettei Juki pelaa vielä kerhoa vastaan. Kun Seppo tulee kentälle, niin nousen seisomaa ja annan kunnon ablodit. Olen aivan varma, että Jukin kentälletulo saisi suurimman mökän hallissa aikaiseksi. Jos Seppo on vaan siinä kunnossa, että pystyy pelaamaan, niin hänelle tulee tilaisuus antaa. Jos pelit ei kulje, niin sopimuksen tekeminen on sitten toinen asia.

Tämä niiden kuuluisien vanhojen hyvien aikojen kunniaksi.

Naurakoot muitten joukkueiden kannattajat miten paljon haluavat, mutta jos jotkut IFK:laiset haluavat nähdä vanhan suosikkinsa vielä kerran IFK:n paidassa, niin ei siinä mitään vikaa ole. Harmi, että #33 on varattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös