Ei ole kyllä Juujärvellä sopparia Ipan kanssa ensi kaudeksi, ja kaikella todennäköisyydellä seura vaihtuukin heti kauden päätyttyä.
Siis häh? Eikös tämä uutinen kerro ihan toista?
Ei ole kyllä Juujärvellä sopparia Ipan kanssa ensi kaudeksi, ja kaikella todennäköisyydellä seura vaihtuukin heti kauden päätyttyä.
Ei mun mielestä. Kertoo että Juujärvi jatkaa vaikka Pajuoja tulee toiseksi kakkoseksi. Loppukauden siis. Mä olen uskossa että Juujärvi valmentaa muualla ensi kaudella.Siis häh? Eikös tämä uutinen kerro ihan toista?
Ensi kauden valmennusryhmästä Ilves tiedottaa tarkemmin, kun neuvottelut siltä osin saadaan ratkaisuun.
Aattelit siis ihan pokerilla tarjota "uskottavuuden vuoksi" ensi kauden ryhmäksi viittä vastuuvalmentajaa, joista yksi on vieläpä Petteri Sihvonen? Kun näitä nimiä heittelet niin kertoisitko samalla miksi juuri tämä ryhmä tulee keskenään toimeen ja saa aikaan tulosta? Ja minkä takia nämä viisi olisivat sitten yhdessä halvempia kuin vaikka kiva-Harri?
Ei mun mielestä. Kertoo että Juujärvi jatkaa vaikka Pajuoja tulee toiseksi kakkoseksi. Loppukauden siis. Mä olen uskossa että Juujärvi valmentaa muualla ensi kaudella.
Vele kirjoitti:Millä perusteella Juujärvi?
Jukka Rautakorpi sä saat potkut, mutta jos itse irtisanoo itsensä ennen sitä. Mitäs siihen sanotte, jos tämmöinen asia tulee ilmoille... YLLÄTTÄEN.
Juu u katteltu on, ja sitten tulee tollasia koomailuja kuin Kuopiossa ja aina välillä ihmettelee, että miks, ahh miks? Onko sitä pakko piinata kannattajia näin? Helskutti jos kerran homma ei skulaa niin sitten ei skulaa, valmentaja pihalle ja kaikki myyntiin ketä liikenee. Sitten taas on näitä iltoja jolloin joukkue pelaa aivan uskomattoman upeeta kiekkoa...Jukka Rautakorpi päivitti HPK:n pelikirjan ja voittoja on alkanut tulla. HPK on pelannut nyt näkemissäni kahdessa tv-ottelussa kolmella rytmillä eli viivelähdöt kuuluvat myös HPK:n pelitapaan. Jääkiekko on pelikirjapeli ja se on syytä päivittää, jos menestystä ei ala tulla. Rautakorpi voi viedä HPK:n vielä pitkälle tänä keväänä, joten häntä on syytä tukea koko organisaation ja seuran kaikkien kannattajien.
Juu u katteltu on, ja sitten tulee tollasia koomailuja kuin Kuopiossa ja aina välillä ihmettelee, että miks, ahh miks? Onko sitä pakko piinata kannattajia näin? Helskutti jos kerran homma ei skulaa niin sitten ei skulaa, valmentaja pihalle ja kaikki myyntiin ketä liikenee. Sitten taas on näitä iltoja jolloin joukkue pelaa aivan uskomattoman upeeta kiekkoa...
Turha kuitenkaan tulla kenenkään jälkiviisastelemaan sillä tähänkin aikaan kun perustin tämän ketjun niin mielestäni oli aiheellista miettiä kyseistä asiaa. Nyt ei ole ja siitä Rautakorvelle propsit. Pakko sanoa fraasi, en olisi uskonut!
Rautakorven tyyli petti jo ja Rautakorpi vaihtoi sen - onneksi.Turha jälkiviisastella, mutta olisit kysynyt keltä tahansa tapparalaiselta. Rautakorven tyylistä voi olla montaa mieltä, mutta ei se petä koskaan. Ei petä tänäänkään vuonna.
Joku tapparalainen nimimerkki kävi jo aiemmin kertomassa, että Kerho on rautakorpimaiseen tyyliin parhaimillaan keväällä. Moni ei silloin uskonut, joko alkaa löytyä?
Turha jälkiviisastella, mutta olisit kysynyt keltä tahansa tapparalaiselta. Rautakorven tyylistä voi olla montaa mieltä, mutta ei se petä koskaan. Ei petä tänäänkään vuonna.
Joku tapparalainen nimimerkki kävi jo aiemmin kertomassa, että Kerho on rautakorpimaiseen tyyliin parhaimillaan keväällä. Moni ei silloin uskonut, joko alkaa löytyä?
Tällaista kirjoittelin joulukuun puolivälissä ja onneksi jälkimmäinen olettamus toteutui. Rautakorpi sai kritiikkiä osakseen joka suunnalta, mikä nyt on hyvin inhimillistä kun puhutaan niinkin rakkaasta asiasta kun HPK ja ollaan syvällä kriisissä.Joukkue on sukeltanut pelillisesti siinä määrin, että miksi ihmeessä Rautakorven asemaa ei olisi syytä kyseenalaistaa tai ainakin keskustella siitä? Ja jos seurajohtokin piti oman kriisipalaverinsa niin hyvä että ainakin siellä suunnalla ollaan hereillä.
Helvetin hieno juttu jos Kerho kääntää tällä tauolla kurssinsa täysin päinvastoin kuin edellisellä ja voittoja alkaa taas tulla tasaisesti.
HPK rämpii tällä hetkellä hyvin syvässä suossa.!
TukkaJukka ulos, mutta kuka tilalle?
Väliin muutama nimimerkki ehti kuitenkin rauhoitella hätäisimpiä potkujen antajia:Kyllä tässä ollaan myös sitä mieltä, että tarpeeksi alkaa olemaan Rautakorvella näyttöä takana, ulos!
Rautakorpi on hyvä valmentaja. Ei ole lainkaan tavatonta, että puolivälissä kautta Rautakorven joukkue treenaa aivan helvetisti, jonka johdosta peli kärsii huomattavasti eikä mistään tunnu tulevan mitään. Kyllä se nousu keväällä alkaa, uskokaa pois.
Ja kuinka kävikään! Tukka-Jukan porukka tosiaan porskuttaa mitalipelehin. Olisiko taas aika vanhan kunnon "Pronssi-Kerhon"? Finaalipaikkaan en usko, mutta kyllä tuo Rautakorpi osaa painottaa hommat kevääseen.Marraskuinen tappioputki kovan treenaamisen takia on yhtä pomminvarama juttu kuin talven tulo Rautakorven joukkueissa. Pudotuspelien kuntopiikkiä siellä vain rakennetaan.
Kyllä tuo oikeasti näytti joulutauolla pahalta. Nyt TukkaJukka on mun sankari... Joukkue on löytänyt sen tunteen ja taistelun. En syyttäisi ketään, siitä mitä sanoi tuon 4 kk sitten. Enemmän kiittäisin heitä siitä, että he ovat juuri niitä, jotka haluavat nähdä joukkueen menestyvän.Loppusyksyllä kuului Kerhon kannattajien ääni tähän sävyyn:
Väliin muutama nimimerkki ehti kuitenkin rauhoitella hätäisimpiä potkujen antajia:
Ja kuinka kävikään! Tukka-Jukan porukka tosiaan porskuttaa mitalipelehin. Olisiko taas aika vanhan kunnon "Pronssi-Kerhon"? Finaalipaikkaan en usko, mutta kyllä tuo Rautakorpi osaa painottaa hommat kevääseen.
Kyllä tuo oikeasti näytti joulutauolla pahalta. Nyt TukkaJukka on mun sankari... Joukkue on löytänyt sen tunteen ja taistelun. En syyttäisi ketään, siitä mitä sanoi tuon 4 kk sitten. Enemmän kiittäisin heitä siitä, että he ovat juuri niitä, jotka haluavat nähdä joukkueen menestyvän.
Kiitos Kerho ja TukkaJukka... tätä me haluttiin!!
Kyllä tuo oikeasti näytti joulutauolla pahalta. Nyt TukkaJukka on mun sankari... Joukkue on löytänyt sen tunteen ja taistelun. En syyttäisi ketään, siitä mitä sanoi tuon 4 kk sitten. Enemmän kiittäisin heitä siitä, että he ovat juuri niitä, jotka haluavat nähdä joukkueen menestyvän.
Kiitos Kerho ja TukkaJukka... tätä me haluttiin!!
Tämä kausi on mennyt jo Kerhon osalta, nyt pitää vain pyrkiä välttämään karsinnat. Rautakorpi voi kyllä seistä siellä vaihtoaitiossa, kunhan ei tee mitään muuta ja on ihan hiljaa.