Jukka Keskisalon kultajuoksu!

  • 19 109
  • 121
jihde kirjoitti:
Mitenkähän tuon videon voisi tuolta YLE:n sivuilta ladata omalle koneelle?

http://194.252.88.5/tvurheilu/3000ejpitka110806.wmv

Tuohan olisi siis se kohde mutta kun sitä painaa niin ainoastaan media player yms. alkaa toistamaan pätkää tuolta sijainnista.

Yritin katsella tuolta laittamastasi linkistä ja tuli seuraava herja samalla kun media player avautui:

"Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa. Jos tiedosto on Internetissä, muodosta Internet-yhteys. Jos tiedosto on muistikortissa, aseta muistikortti paikalleen."

Siis tä? Olen ihan pihalla?
 

jihde

Jäsen
Sivuverkko kirjoitti:
Yritin katsella tuolta laittamastasi linkistä ja tuli seuraava herja samalla kun media player avautui:

"Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa. Jos tiedosto on Internetissä, muodosta Internet-yhteys. Jos tiedosto on muistikortissa, aseta muistikortti paikalleen."

Siis tä? Olen ihan pihalla?
Jaa en tiedä sitten mikä vikana mutta itsellä Winamp -niminen ohjelma kyllä tuon toistaa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sivuverkko kirjoitti:
Yritin katsella tuolta laittamastasi linkistä ja tuli seuraava herja samalla kun media player avautui:

"Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa. Jos tiedosto on Internetissä, muodosta Internet-yhteys. Jos tiedosto on muistikortissa, aseta muistikortti paikalleen."

Siis tä? Olen ihan pihalla?
Taitaa yksinkertaisesti olla ruuhkaa. Itselläni tuo video pätkii pahasti, joka viittaa suureen käyttäjämäärään.
 
fastasashark kirjoitti:
Taitaa yksinkertaisesti olla ruuhkaa. Itselläni tuo video pätkii pahasti, joka viittaa suureen käyttäjämäärään.

On mulle käynyt ennenkin noin. Ei millään voi aina olla ruuhkaa kun minä yritän... Kai se liittyy johonkin samaan kun siinä, ettei tuolla ylen sivuilla ala näkymään videoruudusta mitään vaikka yritän klikata mitä videoklippiä näkyviin. Onkohan mulla mediaplayerin asetuksissa joku vialla?
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Kuka helvetin Keskisalo??????
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Norjan tv:n haastattelija kysyi Keskisalolta, notta oliko Hard Rock Hallelujah ja Lordi siivittämässä voittoon niin Keskisalo siihen, että vähän liian softia hänelle, vaikka on sekin ihan ok. :)

Onnea vaan Jukalle. Onhan tuo varmasti aikamoinen piristysruiske suomalaiselle kestävyysjuoksulle.

edit: edittiä
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hitto, äsken sitten tuli Keskisalon haastattelun yhteydessä tuon kultajuoksun reilu viimeinen kierros ja hyvä isä sentään, kyllä tuli kyynel silmään. Hemmetin hienoa!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On tämä uskomaton vuosi pojat, on tämä uskomaton vuosi...

Ensin HPK:n kaikkien aikojen ensimmäinen mestaruus ja kulta todella pitkän tauon jälkeen Hämeenlinnaan.

Sitten Lordi voitti ensimmäisenä suomalaisena esiintyjänä Euroviisut, 50 vuottahan tuota oli jo yritetty.

Nyt sitten... Jukka Keskisalo juoksee 3000 metrin estejuoksun voittoon.

On tämä uskomatonta, on tämä uskomatonta.

Minä en olisi ainakaan uskonut ennen vuoden alkua mihinkään edellä mainituista suurteioista, no ehkä HPK:n mestaruuteen, mutta kuitenkin.

Suurenmoiset onnittelut Jukka Keskisalolle, suurelle suomalaiselle sankarille!

Vielä kerran myös onnitellut HPK:lle ja Lordille!

Hard rock hallelujah!!!
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemingway kirjoitti:
Lahjakkuus on ulkoistettu pääkaupunkiseudun ulkopuolelle. ;)
Älä nyt, on meillä Patrik Lostedt.

Olihan toi Keskisalon juoksu vuoden suomalainen urheiluteko. Oon nähnyt vikan kierroksen jo 5-6 kertaa ja aina yhtä upeeta seurattavaa. Keskisalo on piristävä poikkeus suomalaisessa kestävyysurheilussa; kaverilla on tavoitteita ja tietää mitä tekee.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Olipa mahtava juoksu Keskisalolta. Taktiikka puri täydellisesti. Jukan kiriin ei pystynyt kukaan vastaamaan. Mertsikin oli niin vauhdissa että hyvä jos henkeä sai vedettyä. Vielä kun saisi koneelle tuon juoksun, mutta ei mies osaa tuota ohjelmaakaan käyttää, hö;(
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Yhdyttäköön kuoroon, Keskisalolta aivan veret seisauttava viimeinen kierros.

Tyyliin kuin joku jo ketjun alkupäässä totesi, melkein uudestaan joutuu uskoakseen katsomaan: suomalainen voittaa radalla yleisurheilun arvokisakultaa. Viren kääntyy haudassaan, eikä jätkä ole vielä edes vainaa.


Ranger
 

Salama44

Jäsen
ranger kirjoitti:
Yhdyttäköön kuoroon, Keskisalolta aivan veret seisauttava viimeinen kierros...

Ranger
Viimeinen kierros n. 60 sekuntia, mutta vesihauta oli radan sisäpuolella. Sopii kokeilla vaikka yksi kierros radalla ilman esteitä. Jukkahan juoksi tuosta kierroksesta täysillä n. 300 metriä.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Salama44 kirjoitti:
Viimeinen kierros n. 60 sekuntia, mutta vesihauta oli radan sisäpuolella. Sopii kokeilla vaikka yksi kierros radalla ilman esteitä. Jukkahan juoksi tuosta kierroksesta täysillä n. 300 metriä.

7.25 näytti kello ennen viimeistä kierrosta. Loppuaika 8.24. Ja ennen vikaa rundia Jukka oli metritolkulla kärjestä. Vaikka vesieste olikin sisäpuolella niin silti taisi rykäistä vikan varvin suunnilleen samaan aikaan kuin Friechen (sp?) hieman pidemmällä matkalla.

Oli kyllä uskomattoman hieno suoritus. Toivottavasti youtubesta löytyisi. Tämä sekä pari Vireeniä ja Väätäistä. Ja Nurmea ja Kolehmaista ja mitä näitä nyt olikaan...

Loppukaneetina (Erva TM) sanoisin että tämä oli ikimuistoisin tapahtuma meikäläisen urheilu-uralla. (Heti Oton JA maalin jälkeen)
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
No niin, nyt on vajaan viikon ajan maisteltu Keskisalon kultaa. EM-kultaa radalta! Luulisi hanneksen menneen sekaisin. No, ei siinä mitään, hyvät fiilikset on.

Mutta edelleen ylittämätön ykköskokemus penkkiurheilu-urani varrelta on Samuli Vasalan EM-juoksu 1998. Nuorena asiat kokee niin voimakkaasti, kun ei ole perspektiiviä. Ulmalan EM-pistesijasta oli vain neljä vuotta ja Annemari Sandell hallitsi Euroopan maastojuoksuja, mutta silti juoksun ilon löytäneellä myöhäisteinillä oli pessimistin vikaa: en koskaan näkisi valonpilkahdusta suomalaisessa kestävyysjuoksussa, kun vanhemmat olivat kokeneet Väätäiset ja Virénit, niin minä en koskaan pääsisi lähellekään sellaista tunnetta.

Siihen rakoon Samuli Vasala oli enkeli, ihmemies, pelastaja, sankari, epäjumala.

Budapestin vitosen jälkeen liikuin maantiellä gasellin lailla ja elämä hymyili sekä oli se helppoa.

Keskisalo on upea juoksija ja muutenkin fiksu tyyppi, ja EM-kulta on todella, todella tärkeä. Mutta tunne, joka monet nyt valtasi, valtasi minut jo kahdeksan vuotta sitten, eli vaikutus nyt oli laimeampi. Oli vastustuskykyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös