JUJT-visa 6/10, Serie A

  • 1 819
  • 32

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nyt täytyy vähän protestoida tätä, koska useissa lähteissä puhutaan Zanettin italialaisista juurista. Ei sillä, että minä silti siitä pisteitä saisin, mutta jollain muulla voi jäädä saamatta ja joku muu voi saada vääryydellä ja viekkaudella.

Zanettilla on italialaisia juuria, muttei Italian kansalaisuutta, joten hänet lasketaan argentiinalaiseksi. Eli Serie A laskee Zanettin ulkomaalaispelaajaksi.
 

Isäntä

Jäsen
Zanettilla on italialaisia juuria, muttei Italian kansalaisuutta, joten hänet lasketaan argentiinalaiseksi. Eli Serie A laskee Zanettin ulkomaalaispelaajaksi.
Kyllä, mutta kysymys olikin seuraava: 4. Vain kaksi pelaajaa ilman italialaisia sukujuuria ovat top 30:ssä eniten Serie A:ssa otteluita pelanneiden pelaajien listassa. Nimeä nämä kaksi pelaajaa. 2p

Ei tuossa kansallisuudesta puhuta mitään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä, mutta kysymys olikin seuraava: 4. Vain kaksi pelaajaa ilman italialaisia sukujuuria ovat top 30:ssä eniten Serie A:ssa otteluita pelanneiden pelaajien listassa. Nimeä nämä kaksi pelaajaa. 2p

Ei tuossa kansallisuudesta puhuta mitään.

Hoh. Totta joo ja mun sekoilua ja väärä sanavalinta. Noo tsekkaillaan jos jollekin tulee lisäpisteitä.
 

Ralph

Jäsen
Hoh. Totta joo ja mun sekoilua ja väärä sanavalinta. Noo tsekkaillaan jos jollekin tulee lisäpisteitä.
Eipä taida tulla, kun Zanettin ja Handanovicin jälkeen kolmantena on Sebastien Frey, eikä sitä taidettu vastata.
 
Eipä taida tulla, kun Zanettin ja Handanovicin jälkeen kolmantena on Sebastien Frey, eikä sitä taidettu vastata.

Tietenkin tässä pitää palkita kaikki ne, jotka olisivat vastanneet Zanetti, mutta eivät vastanneet, koska tiesivät hänen italialaisista sukujuurista.

Ja hymiöt perään, jottei kukaan tosikko ota itseensä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tietenkin tässä pitää palkita kaikki ne, jotka olisivat vastanneet Zanetti, mutta eivät vastanneet, koska tiesivät hänen italialaisista sukujuurista.

Työn puolesta olisin tiennyt,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös