Juhlista Jaloimmat

• 9 892
  • 68

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
mtmela kirjoitti:
ps. tuleeko yllätysvieraita?Ässäjuhliahan promottiin sillä että siellä olisi helmeilevän kaunis naisihanuus mukana, mites meillä? Onko joukossamme edes naispuolisia jäseniä?
Niin ja tämäkin helmeilevän kaunis naisihminen sattui vielä olemaan lukkofani :(

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Routainen Sydän kirjoitti:
Onko syyskuu liian kaukana?
Syyskuun yhdeksännen (9.) jälkeen minua on turha koettaa tavoitella mihinkään sosiaaliseen kanssakäymiseen kuin korkeintaan matseissa. Suurin osa ajasta kun menee erakoituessa jossain korvessa.

Elokuun toinen viikonloppu? Miten ois, osallistujat sekä kunniavieraat?

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Syyskuun yhdeksännen (9.) jälkeen minua on turha koettaa tavoitella mihinkään sosiaaliseen kanssakäymiseen kuin korkeintaan matseissa. Suurin osa ajasta kun menee erakoituessa jossain korvessa.

Elokuun toinen viikonloppu? Miten ois, osallistujat sekä kunniavieraat?

Passaa loistavasti. Se Lukkofanikin on erityisen tervetullut, meitä ei noin pienet muotoseikat häiritse, ne isommat piirteet ratkaisevat, vai mitä poijjaat?=)

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
mtmela kirjoitti:
ps. tuleeko yllätysvieraita?Ässäjuhliahan promottiin sillä että siellä olisi helmeilevän kaunis naisihanuus mukana, mites meillä? Onko joukossamme edes naispuolisia jäseniä?

metsänpeikkoa yritin kovasti taivutella paikalle, mutta ei ilmeisesti onnistunut. Vaikka idea neidon mieltä kovasti hivelikin. No lukkofani saadaan joka tapauksessa, koska vaivautui Poriinkin Ässäbileisiin. Täällähän ovat sentään Jatkoajan YliJumalat kokoontumassa. (Mitenkään Ässäfaneja halveeraamatta.)

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Minä olen elokuun toinen viikonloppu ihan muita kisoja katselemassa ja ihan muilla main, eli en pääse. Mutta minun puolesta jatkakaa vaan, jos muille tuo ajankohta passaa. Melkeinhän se on mahdotonta löytää sellaista päivämäärää joka kaikille passaa.

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Elokuun toinen viikonloppu on kohtuullinen vaihtoehto. Mielummin perjantai päivä, koska sunnuntai on allekirjoittaneen hääpäivä(oksentelua sänkyyn tuotuun kahviin ei katsella meitin perheessä hyvällä). Paikka ja hinta kuulostaa OK:lta.

X-Hearted

Jäsen
Tepa kirjoitti:
Elokuun toinen viikonloppu on kohtuullinen vaihtoehto. Mielummin perjantai päivä, koska sunnuntai on allekirjoittaneen hääpäivä(oksentelua sänkyyn tuotuun kahviin ei katsella meitin perheessä hyvällä). Paikka ja hinta kuulostaa OK:lta.
Ensi alkuun, onneksi olkoon mielettömästi jo ennakkoon! Toiseksi, alkaa pikkuhiljaa päivämäärä muotoutua elokuun toisen viikonlopun perjantaiksi (12.8). Sehän passaa, kun kaikille muille passaa... Paikka ja hintakin on MUST!

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuossa kun kävin Vapaan keskustelun puolella selailemassa ketjuja, täytyi todeta, että näiden kauden alla tapahtuvien miitinkien määrä on ampaissut kattoon ihan männä viikoilla. Pitäisikös meidän suorittaa jokin avoin kutsu muillekin Jatkoaika.com-aktiiveille siellä, vai hoitaako mtmela täsmällisemmät kutsumiset?

Ilmeisesti metsänpeikkoa on jo kosiskeltu paikalle, mutta antoikin siis rukkaset.
Uutta matoa koukkuun vaan.

Mutta missä on muiden osallistujien kannat ehdotetulle uudelle päivämäärälle? Sopisikos vaiko eikö, juupas eipäs?

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuossa kun kävin Vapaan keskustelun puolella selailemassa ketjuja, täytyi todeta, että näiden kauden alla tapahtuvien miitinkien määrä on ampaissut kattoon ihan männä viikoilla. Pitäisikös meidän suorittaa jokin avoin kutsu muillekin Jatkoaika.com-aktiiveille siellä, vai hoitaako mtmela täsmällisemmät kutsumiset?

Mietin ihan samaa aamulla, että onpas miitteja luvassa. Niin mielestäni kaikki ovat tervetulleita jos Oulussa ovat tai tänne haluavat tulla meitä moikkaamaan, suosikkijoukkueeseen katsomatta. Ei tämä mikään sisäpiirikerho ole koska toisia ei tunne, ja vaikka tuntisikin so what, tämänhän pitää nimenomaan olla riemukasta tutustumista ja hauskanpitoa rennossa meiningissä. Eli kaikki halukkaat vaan mukaan! (Muut saa hoitaa tiedotuksen muilla osastoilla.)

No juu, kyllähän me pirskeet pidetään vaikka neljästään sitten, ja lisäksi pidetään niin monet että kaikki pääsee mukaan.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
mtmela kirjoitti:
Mietin ihan samaa aamulla, että onpas miitteja luvassa. Niin mielestäni kaikki ovat tervetulleita jos Oulussa ovat tai tänne haluavat tulla meitä moikkaamaan, suosikkijoukkueeseen katsomatta. Ei tämä mikään sisäpiirikerho ole koska toisia ei tunne, ja vaikka tuntisikin so what, tämänhän pitää nimenomaan olla riemukasta tutustumista ja hauskanpitoa rennossa meiningissä. Eli kaikki halukkaat vaan mukaan! (Muut saa hoitaa tiedotuksen muilla osastoilla.)

No juu, kyllähän me pirskeet pidetään vaikka neljästään sitten, ja lisäksi pidetään niin monet että kaikki pääsee mukaan.
Tästä voimme siis päätellä, että arvon palstaveli mtmela todellakin hoitaa headhunting-/täsmärekrytoinnin puolen tätä nimenomaista kemustelua varten?
Onhan tuolla vielä monia nimiä jotka piiloutuvat binäärijonojen taakse bittivirtaan. Rohkeasti vaan mukaan, arvon lukijat.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tästä voimme siis päätellä, että arvon palstaveli mtmela todellakin hoitaa headhunting-/täsmärekrytoinnin puolen tätä nimenomaista kemustelua varten?

Minä hoidan itseni paikalle. Siinä on jo tarpeeksi täsmähankintaa kun kävelen 150 metriä. Vai mitäs arvon Jääkoneenkuljettaja tarkoitti?

Paikan ja tarjoilut voin varata. Tosin luulen, että paikka riittää ja jokainen hoitaa omat tarjoilunsa ansiokkaasti.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
mtmela kirjoitti:
Minä hoidan itseni paikalle. Siinä on jo tarpeeksi täsmähankintaa kun kävelen 150 metriä. Vai mitäs arvon Jääkoneenkuljettaja tarkoitti?

Paikan ja tarjoilut voin varata. Tosin luulen, että paikka riittää ja jokainen hoitaa omat tarjoilunsa ansiokkaasti.
Näitä piilottelevia ja ujoja vakkareita täältä Oulusta tarkoitin, onhan täällä toki muitakin kuin vain Kärppä-kannattajia. Notta josko heitä joku osaisi kysyä?

Toisaalta, onhan sulla tuota duunia jo tarpeekseen. :)

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näitä piilottelevia ja ujoja vakkareita täältä Oulusta tarkoitin, onhan täällä toki muitakin kuin vain Kärppä-kannattajia. Notta josko heitä joku osaisi kysyä?

Toisaalta, onhan sulla tuota duunia jo tarpeekseen. :)

Niin, jos joku heitä tuntee ja tietää niin ovat hyvin tervetulleita, itse en näin kesällä oikein muista kuka sitä missäkin asuu :) Tai voin mä hoitaa sen painostuksen jos joku mulle nimilistan lykkää kouraan, haetaan sit ihan kotoa asti. Mutta ei niitä KFC-sankareita, tai no onko siellä vetäviä mimmejä!?!? Ne voin käydä hakeen jopa sängystäkin. Mutta sillai ihan asiallisesta vaan että saa mennä kullan viereen yöksi ördäämään.

edit:Haluaisin Kärppäosion hanskaajilta kommenttia, että kiinnostaako vai nou? Siis niiltä, jotka eivät ole asiaan mitään todenneet. Jags, Kärpät#18 jne.

Milloin?? Vai menikö puihin??

Tulikos sitä selvyyttä milloin ja mennään ja ketä ja missä ja mitä. Itsellä peruuntui suurajo keikka (se mikään neste ralli ole per..le) eli sopii kaikki ajankohdat.. työasiat saan varmaan järjesteltyä vaikka sattuisikin päällekäin kunhan vaan tiedän ennen edellistä iltaa. Eli jos ollaan menossa niin kertokaa ihmeessä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Tulikos sitä selvyyttä milloin ja mennään ja ketä ja missä ja mitä. Itsellä peruuntui suurajo keikka (se mikään neste ralli ole per..le) eli sopii kaikki ajankohdat.. työasiat saan varmaan järjesteltyä vaikka sattuisikin päällekäin kunhan vaan tiedän ennen edellistä iltaa. Eli jos ollaan menossa niin kertokaa ihmeessä.
Onhan tässä aikaa tuohon Elokuulle vielä, nou hätä.
Näillä näkymine kyse olisi elokuun toisesta viikonlopusta, eli 12.8 tai 13.8 olisi The Kemut.

Stay tuned for more info!

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Otetaanpas vielä kertauksen vuoksi tämäkin esille. Eli jatkoaika.com:n Kärppä-henkisten tai paikalle suoriutuvien (sijainti: Oulu) kokoontumisajot!

Otetaan vielä kerran nimet ylös, ketä ensi lauantaina ehtii kemuihin (itse vasta illemmalla, mutta eihän sillä mitään väliä). Vai vieläkö sorvataan päivämäärää? Kahdet kemut?

mtmela?
Tepa?
JPL?
Routainen Sydän?
Pula-ajan Tretjak?
Minä, kyllä.

Black Adder, Stonecold, Dave, Eddie, V-man, Telaketju, Euro71, Uleåborgir, Jamina, Golden Awe, Atchafalaya, Grohl, Polliisi, Jeff, amok, Mokela... ja kaikki jotka unohdin tuosta suppeasta listasta, rohkeasti mukaan vain.

Ohjelmasta ei sivuunkirjoittaneella ole hajuakaan, mutta luenpas minäkin tämän ketjun läpi vielä kertaalleen, niin selviää sekin.

JPL

Jäsen
Ikävä kyllä allekirjoittanut joutuu jänistämään.... Tuli nimittäin reissun tynkä Kalajoelle juuri ensi viikonloppuna. Lähellä, mutta kuitenkin liian kaukana. Enkä aio olla ajokunnossa enää illalla ;o.

Miksikäs se turnausviikonloppu (eli seuraava) ei sopinutkaan? Yllättäen sille viikonlopulle ei ole suunniteltuna kauheasti muuta ohjelmaa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vielähän tässä on päivä tai pari, aikaa vääntää turnauksen päivämäärät kohdalleen, tai omien menojen (ei se Kalajoki mihinkään sieltä katoa). Jos intoa ja massia väellä riittää, järjestäähän sitä kahdetkin kokoontumisajot?

Itselle menee vain tuo ensi viikonloppu, sen jälkeen onkin joka ikinen viikonloppu buukattu, marraskuulle saakka.

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulle lauantai 13 päivä sopi hiukan huonosti(kuten jo alunperin mainitsin). 12 päivä perjantai on vielä mahdollinen. Kärppäturnausviikonloppu on buukattu kiekolle, joten minulle se on JPL:n tapaan erinomainen ajankohta lukuunottamatta torstaita, koska perjantai on työpäivä. Ajankohta ei sopinut muille metsästyksen alkamisen vuoksi. Montako niitä metsälle menijöitä oli?

JPL

Jäsen
Vielähän tässä on päivä tai pari, aikaa vääntää turnauksen päivämäärät kohdalleen, tai omien menojen (ei se Kalajoki mihinkään sieltä katoa). Jos intoa ja massia väellä riittää, järjestäähän sitä kahdetkin kokoontumisajot?

Juu-uh... mutta siellä on yhdet kisat, joissa pitää olla mukana ja niiden siirtäminen ei onnistu. Onnistuisiko tätä sitten siirtää vaikka tuonne 26-27.8 viikonloppuun? Lauantai 27.8 olisi ainakin allekirjoittaneella vapaana ja sopisi muutenkin mainiosti. Emäntäkin eksiytyy kaverin polttareihin samana päivänä. Siitä seuraavat 2 vknloppua onkin sitten buukattu taas täyteen.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Helvetillisen vaikeatahan tuollaista "pre-season" päivämäärää on taivutella kaikkien kalenterin mukaan. Itse jättäisin päätäntövallan tässä asiassa tuonne ylimmälle johdolle (enkä nyt puhu Lukko-osion mainiosta kirjoittajasta), eli mtmelalle, tälle Kaukovainion Oraakkelille.

18.8 olen vielä kaupungissa muuten kuin nukkumassa, sen jälkeen koettaa mettäläisen arki. Sitähän voisi sen Kärpät-Luulaja ottelun tuoksinnassa paiskata tassua ja ottaa ohrapirtelön, jos ei muuten ehdi väki tapaamaan?

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Mielelläni osallistuisin, mutta tuleva viikonloppu ei mitenkään sovi. Kaksi seuraavaa lauantaita toimisivat paljon paremmin.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helvetillisen vaikeatahan tuollaista "pre-season" päivämäärää on taivutella kaikkien kalenterin mukaan. Itse jättäisin päätäntövallan tässä asiassa tuonne ylimmälle johdolle (enkä nyt puhu Lukko-osion mainiosta kirjoittajasta), eli mtmelalle, tälle Kaukovainion Oraakkelille.

En kyllä kovin monesti ole kaketsulla käynyt, joten siitä en osaa sanoa. Kastelli on tutumpi paikka. Olen sitä mieltä, että se mikä suurimmalle osalle porukasta passaa on paras ratkaisu. Mulle käy melkein mikä vain, tää viikonloppu meni mönkään kun kollegalle tuli perhetragedia ja joudun sitä paikkamaan töihin.

JPL

Jäsen
Eli ketkä kaikki pääsisivät 2vk:n päästä lauantaina (27.8)?
Varmasti ainakin:
JPL,
Oukka,
mtmela,

Kysymysmerkillä:
Kärpät#18?
Pula-ajan tretjak?
Tepa?
Jääkoneenkuljettaja (ei pääse - kait? - voit myös nukkua sohvalla/saunassa/pöydällä tai missä vain haluat)
Routainen sydän? (Ei tule ongelmia vaimon raskauden kanssa silloin - lupaan)
pala?
unkka?
Korkki?
Se Lukkofani?

Allekirjoittaneen mielestä Turistia parempi paikka olisi kyllä esim. Välkkylän pilissalin sauna. Taitaa olla halvempikin ja siellä on muutakin tilaa, kuin pelkkä sauna.

Eiköhän sinne saada myös muita samanhenkisiä tulemaan... pitää hieman kuulostella ohjelmaa ihmisiltä.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
JPL kirjoitti:
Eli ketkä kaikki pääsisivät 2vk:n päästä lauantaina (27.8)?
Jep, eli meikä pääsee. Ja pilissali käy hyvin. Mun sohvalle pääsee Zambonimies yöksi, jos on siitä kiinni. Asun postiaukiolla, joten lyhyt matka siitä on pilestään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy