Juhlista Jaloimmat

• 9 892
  • 68

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Tässä ketjussa olisi tarkoitus kysellä halukkuutta kokoontua meidän Jatkoajan Kärppämiesten ja naisten kesken muistelemaan menneitä, suunnittelemaan tulevia ja vaikka suomentamaan ihan kasvotusten omia oikeita mielipiteitä illanistujaisten merkeissä. Ajankohtaa ajattelin loppukesään, että ehtii ajoissa suunnittelemaan ja järjestelemään asioita. Esimerkiksi jonkun harjoitusottelun jälkeen, vaikkapa Kärppäturnauksen IFK-peli voisi olla hyvä vaihtoehto? Varataan hyvä tila, tarpeeksi juomaa yms. Yksityiskohdista voidaan sopia ihan suuren yleisön tarpeiden mukaan.

Osa teistä tuntee toisensa, mutta ainakin itsellä olisi mukava jatkossa yhdistää naama ylimielisten ja puusilmäisten mielipiteiden yhteyteen. Eli jos on kiinnostusta niin järjestämme Juhlista Jaloimmat eli Jatkoajan Kärppäjuhlat.

Eli loppuuko Zambonimieheltä vesi kesken? Hinataanko Tepa lipputankoon? Jags voisi esitellä meille venäläisen kiekkokoulun hienoimpia harhautuksia (selvinpäin tietenkin)?Onko Kärpät#18 K-18? Sulaako Routainen Sydän saunassa?Selviääkö allekirjoittanut fysiikkaosiosta? Vastauksia olisi tarjolla mitä mielenkiintoisimpiin kysymyksiin.

Mukana ovat:

mtmela
Routainen Sydän
Jääkoneenkuljettaja
JPL
oukka
pala
Pula-ajan Tretjak
Tepa
Unkka

(updated 60.5.05 klo 13.04)

Viimeksi muokattu:

X-Hearted

Jäsen
mtmela kirjoitti:
Ajankohtaa ajattelin loppukesään, että ehtii ajoissa suunnittelemaan ja järjestelemään asioita. Esimerkiksi jonkun harjoitusottelun jälkeen, vaikkapa Kärppäturnauksen IFK-peli voisi olla hyvä vaihtoehto? Varataan hyvä tila, tarpeeksi juomaa yms. Yksityiskohdista voidaan sopia ihan suuren yleisön tarpeiden mukaan.
Erinomainen idea ja ajankohta. Juurikin tuo - elokuun harjoitusotteluiden lomassa - vietettävä sauna-ilta ajaa ainakin itselle tuntemattomien jatkoaikalaisten kärppäfanien tuntemista sisään oikealla tavalla. Mikäpäs sen mukavampaa kuin voitetun (?) pelin jälkeen ottaa muutama olut ja keskustella sitä sun tätä - lätkästä vesikelluntaan, heh.

Hieno idea, jonka eteenpäin menemistä alkanen tahollani miettimään. Palataan asian tiimoilta...

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
mtmela kirjoitti:
Tässä ketjussa olisi tarkoitus kysellä halukkuutta kokoontua meidän Jatkoajan Kärppämiesten ja naisten kesken muistelemaan menneitä, suunnittelemaan tulevia ja vaikka suomentamaan ihan kasvotusten omia oikeita mielipiteitä illanistujaisten merkeissä. Ajankohtaa ajattelin loppukesään, että ehtii ajoissa suunnittelemaan ja järjestelemään asioita. Esimerkiksi jonkun harjoitusottelun jälkeen, vaikkapa Kärppäturnauksen IFK-peli voisi olla hyvä vaihtoehto? Varataan hyvä tila, tarpeeksi juomaa yms. Yksityiskohdista voidaan sopia ihan suuren yleisön tarpeiden mukaan.
Ehdotus kuulostaa hyvältä.. Ujona ja ihmisiä karttavana yksilönä todennäköisesti jänistäisin, mutta pistetäänpä ajatus ehdottomasti korvan taakse. Tosin en voi olla hykertelemättä sen suhteen, että kuinkahan monelle (kuten varmasti itsellenikin) tulee yllätyksiä nimimerkkien saadessaan fyysisen olemuksen. Sekä toki, voin jo sieluni ruskean silmän kautta nähdä, kuinka minulle tulee kommenttia valitsemistani linjauksista. Tiedossa siis hieno ilta kaikin puolin, debaatteja, drinkkejä sekä uusia tuttavuuksia.

mtmela kirjoitti:
Eli loppuuko Zambonimieheltä vesi kesken?
Ei, sikäli kun Iisalmen järvissä sitä vielä riittää. hymiö.

EDIT: Onkos tämä postattuna KFC:n forumillekin?

X-Hearted

Jäsen
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Onkos tämä postattuna KFC:n forumillekin?
Ei ole, näillä näkymin.

Tulipas tuossa muuten mieleen, että onkohan Raksilan Areenalla mitään sopivaa ja halpaa tilaa?

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pakkokos se on Raksilan "Areenassa" järjestää? Paikkojahan on läjäpäin tarjolla.

Sekä toki, itse en mielelläni assosioidu KFC:n väen kanssa, joten mieluummin ei tätä ideaa (topiccia) sinne... ivallinen hymiö.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Olen osin suostuvainen näyttämään naamaani tämänkaltaisessa tilaisuudessa ja nimenomaan sillä edellytyksellä että se pidetään Jatkoajan kärppähenkisten kokoontumisajona.

KFC:n foorumille kirjoittelen kyllä myös, mutta eri nimimerkillä ja nykyään kovin harvenevassa määrin tunnetuista syistä.

JPL

Jäsen
Hieno idea ja tulen takuulla pilaamaan sinne kaikkien iltaa...
elo-syyskuu olisi varmaan järkevin ajankohta, esimerkiksi tuona Kärppä-turnaus vknloppuna (18-20.8).

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Olisihan se kiusallisen houkuttelevaa nähdä ihmiset kaikkien kirjoituksien taustalla, mutta taitanee väliin jäädä.

X-Hearted

Jäsen
Pakkokos se on Raksilan "Areenassa" järjestää? Paikkojahan on läjäpäin tarjolla.
Aivan, aivan.

Sekä toki, itse en mielelläni assosioidu KFC:n väen kanssa, joten mieluummin ei tätä ideaa (topiccia) sinne... ivallinen hymiö.
Samaa mieltä, vaikka kirjoittelenkin sinne väliin ahkeraankin - eri nimimerkillä tosin. Ei oikein ole tosiaan hyvä idea laittaa KFC:n puolelle ko. topiccia, tunnetuin perustein (hymiö).

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue

KFC:llä on varmaan aivan omat riennot ja itse en sinne hakeudu. Ajattelin nimenomaan tätä meidän omaa hiekkalaatikkoa....

Onkos Eddiellä työkiireitä? Ei meitä tarvitse peljätä.

Listaan tuohon aloitusviestiin mukaan lupautuneet.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hyvä idea on ja alustavasti olen mukana. Epävarmuustekijöitä toki tässä vaiheessa on vielä läjä olemassa (mm. se asunko Oulussa enää tuona ajankohtana), mutta tosiaan..alustavasti mukana.

Jos saa olla täysin selvinpäin.. hahahahahahhahaha

Alustavasti olen mukana. Tietysti lähempi ajankohta paljastaa varmuuden, kun tietää päivän. Tamppoonimies on hyvä ja käyttää kännykkää muistuttaakseen allekirjoittanutta, ellen selaile palstaa.

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäli aikataulu antaa myöten niin mukana ollaan. Ilmoitelkaa aikoja paikkoja myöhemmin. Lipputankoa eri varalleni tarvitse erikseen varata, mikäli ei joku sitä ehdottomasti vaadi. Viihdyn paremmin saunaosastolla sikäli mikäli sitä minulta kysytään. Onko tarkoituksena näyttää taitoja jossain pelissä? Allekirjoittaneelle ainakin sopii hien pintaan otto ennen saunaa.

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sähly itselläkin ensinnä mieleen tuli kohtuuullisen helposti järjestettävänä. Ketjun aloituksessa kuitenkin puhuttiin taidon näytöstä ja fysiikkaosiosta.

JPL

Jäsen
Routainen Sydän kirjoitti:
Eiköhän sitä kuitenkin jotakin keksitä, heheh...

Vakavasti ottaen tämä saattaisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto. Ehdotuksia kehiin? Sähly kenties?

Tuppi?

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Entäs fysiikkaosio?

Fysiikkaosiona tupen ohella lienee selkäänpuukotus?

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kädenvääntö, paini, mölkky, rivitanssi ja juhannussalkotanssit?
Toisaalta, mitä sitä suotta urheilusuorituksia sekaan sotkee, jos alkomahoolia aiotaan..

19-20.8 eivät varmasti sovi minulle, näetsen viattomien luontokappaleiden rauhoitus loppuu vesilintujen osalta tuolloin, ja olen 100% varmasti heitä siellä vaanimassa pataan.

P-AT, ilmoittelen toki, jos niinkin uskomattomaan suoritukseen kykenet, ettet täällä Intterwebissä huhuile. hymiö.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kuulostaa kehittämiskelpoiselta ajatukselta, mukana ollaan jos aika passaa, vaikken mikään aktiivinen ja:n kirjoittaja olekkaan, lukija kyllä.
Sähly ja tuppi käy, molemmat yhtä heikosti mutta täydellä sydämellä.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
OK. Laitetaas semmoinen ajankohta, että kaikki halukkaat pääsevät. Miten olisi elokuun ensimmäinen viikonloppu?

Minulle käy, kuten kaikki kunhan tarpeeksi ajoissa sovitaan että ehtii pyytää vapaaksi.

Hmm, 4 on 4-sählymatsi (tässä vaiheessa), kuulostaa siltä että on aika poikki jo pelin jälkeen ;) Fyysinen Powerforward juomakorin vieressä kuulostaa kyllä sopivalta fysiikkaosiolta meikäläiselle. Tuppi kuulostaa hauskemmalta illan siinä vaiheessa kun on tarpeeksi juomaa alla.

Ensimmäinen paikkaehdotus on Hotelli Turistin saunakabinetti; keskeinen paikka keskustan vyörytykseen, varmaan myös aika edullinen, sekä asun kulman takana niin lyhyt matka konttailla kotia.

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paikka passaa, mutta ehtiminen kesälomareissun vuoksi epävarma. Täällä myös Kärppäturnaus mieluisampi ajankohta.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illan Main Event alkaa hahmottua: Zambonimies on ilmiselvästi sinisessä kulmassa ja Routainen Sydän punaisessa. Voittaako Positiivisuus Negatiivisuuden? Vai onko tulos matemaattisten lakien mukaan nolla ja kumpikin lakkaa olemasta? Mielenkiintoista. Lisää katsojia kaivataan.

ps. tuleeko yllätysvieraita?Ässäjuhliahan promottiin sillä että siellä olisi helmeilevän kaunis naisihanuus mukana, mites meillä? Onko joukossamme edes naispuolisia jäseniä?

pps.Soittelin tuossa Grand Hotel Turistiin ja kysäisin hintoja. Eli 2 tuntia on 10 euroa per nuppi ja lisätunnit ovat 30 euroa per tunti,ei henkilömäärärajoitusta eli tällä hetkellä 3,75 euroa per nuppi. Ei kauhean kallista vai?

Viimeksi muokattu:

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai, oletpa ollut ahkera. Ei ole tod kallista, ottaen huomioon sijainnin. Mutta, mutta. Se pvm?

Kesälomat loppu joten töissä on näin aamuisin aikaa ;) Niin päivämäärä on minulle ihan sama, saan sen vapaaksi joka tapauksessa. Jos elokuun alku ja Kärppäturnaus ei passaa kaikille, niin entä sitten elokuun lopun joku harjoituspeli?

ps. Sinähän siellä Kaarlessa pyörit niin puhuppa niitä Kärppä-hang-a-round-neitoja hengaamaan sinnekin, komeita karjujahan siellä on paikka täynnä. Osa jopa melkein urheilijoita :)

X-Hearted

Jäsen
mtmela kirjoitti:
Niin päivämäärä on minulle ihan sama, saan sen vapaaksi joka tapauksessa. Jos elokuun alku ja Kärppäturnaus ei passaa kaikille, niin entä sitten elokuun lopun joku harjoituspeli?
Passaapi eli sama myös tänne. Kunhan pääsee, niin se on pääasia.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kärppäturnauksen aika ei käy, kun taasen tuossa elokuun ensimmäisellä viikonlopulla on kahdet häät (eikä kummatkaan omia)... Kiireistä aikaa sivuunkirjoittaneella.
Elokuun toinen (12.8-13.8) tai viimeinen viikonloppu (26.8-27.8)?

Turisti käy minulle oikein mainiosti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy