Juhlimaan Red Wings Stanley cupin voittoa porukkaa lähös ?

• 7 618
  • 29

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1993-1994
Juhlimaan Red Wings Stanley cupin voittoa jos varmistuu tiistaina innokkaita ?

Tere. Aattelin löytyykö pääkaupunki seudulta yhtä kovia hardcore Detroit Red Wings faneja jotka haluisivat lähteä juhlimaan kannua tiistaina jos se varmistuu? Olutta ja fiilistelyä :) Olenkin etsinyt ,että löytyykö suomesta yleensä minkäänlaista Red wings faniklubia tai vastaavaa. Ensi talvena tarkotus itesellä lähteä paikanpäälle Detroittiin fiilistelemään :) Let's Go Red Wings !!!

Yze#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, FPS
Hieno ketjun avaus. Suomesta varmasti löytyy lukuisia Detroit faneja ainakin kirjoittelun mukaan täällä foorumilla. Harmi vaan, etten ole pääkaupunkiseudulta, niin mahdollinen juhliminen ei tahdo onnistua muuta kuin kotioloissa.
Pelataan kuitenkin pelit loppuun ja juhlitaan sitten vasta. Dallas osoitti, että pelit pitää pelata loppuun asti ja se viimeinen voitto on usein hankala ottaa.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuli sitten voitto tai tappio, niin voishan sitä mennä katsomaan illalla Canalin uusintalähetystä vaikkapa Sports Academyyn. Itse olen nyt kesälomalla ja emännän työkuvioitten takia juuri tämän viikon Helsingissä.

Red Wings -fanimiitti tässä on ollut suunnitteilla jo monta kuukautta, mutta kun nuo äijät ovat levittäytyneet aina Rovaniemieä myöten, niin hieman hankalaa on saada mahdollisimman monen kohdalla menot järjestettyä.

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
uhlimaan Red Wings Stanley cupin voittoa jos varmistuu tiistaina innokkaita ?

Mo. Itsellä kesäloma alkaa ensiviikon tortaina :( Se ei estä juhlimasta cupia jos se tiistaina tulee. Itse katon matsin suorana yöllä telkusta. Voitaisiin sopia joku paikka missä nähdään. Let's Go Red Wings !! Pavel parhaat kädet hokissa !

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fanimatka ensikautena Detroittiin ?

Toinen asia mikä kiinnostaisi tehdä olisi yhteismatka Red Wings fanien kanssa paikanpäälle kattomaan matseja. Varmasti olisi kokemuksien arvoinen reissu.

Hyyge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings,Hifk
Tuo fanimatka on meikäläisenkin haaveissa:)
On taasen yöllä noustava katsomaan matsia ja siitä sitten töihin......LETS GO RED WINGS!!!

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hyviä ideoita molemmat sekä mestaruuden juhlinta että pyhiinvaellus Detroitiin. Mua on kyllä houkuteltu JLA:lle jo vuosia ja ei ole vielä rahkeet siihen riittäneet että saisi jostain aikaa ja rahaa moiseen sessioon. Hyvä yritys oli kyllä nähdä Yzerman viimeisellä pelikaudellaa, mutta homma kuivui kasaan.

Mikäs voisi olla sitten konkreettisesti tuo tiistain juhla? Paidat päällä spottiin vai... Harmi että mestaruus taitaa ratketa silloin kun viimeisetkin mestat on jo menneet kiinni. Voisi olla aika hassua tavata "torilla" heti aamusta...

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Muutaman HC-kirjoittajaa lukuunottamatta ei taida palstan Wings-fanien keski-ikä ravintolassa riittää muuta kuin Nauravien Nakkien tilaamiseen...lopuilla ei otsikon kirjoitusasusta päätellen taas riitä kunto.

PS. onnea.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
8.00 ja 16.30 näyttäs tulevan jälkilähetystä Canalilta. Paidat päällä Sporttiin puol viideltä olis kai se yksinkertaisin ratkaisu. Lomalaiselle käy kaikki aikataulut, kunhan vaan Tampereelta takaisin kerkiän.

Matsi tosiaan pitää lähteä katsomaan kotiin Canalilta, saa riittää nyt jo nuo striimit.

Fanimatkaa on suunniteltu myös, reittikin suht selvillä (lento Torontoon, sieltä Windsoriin 20km päähän Detroitista Kanadan puolelle, jossa majoitus. Matsiin ja takaisin, ei tartte turhaan jenkkilän puolella haahuilla, Kanada kun kiinnostaa muutenkin nähtävyytenä enemmän). Toteutus on vain toistaiseksi jäänyt haaveeksi.

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Kohtuullisen hirveää jinxaamista tällainen ketju. Saisko tän vaikka lukkoon tai jotain.

Olkaa hiljaa. Yks peli pitäis vielä voittaa.

Terv. nimim.
Detroitin vuoden 2002 All Star -joukkueen JLA:lla pariin otteeseen nähnyt

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu mulle käy tiistaina klo 16:30 sportis tapaaminen wings korsetti yllä todellakin :) ja henkka tuo reissu todellakin kuulosti toteuttamisen arvoiselta. Jos ei kannu ratkea siirretäänkö tapaamista KUN ! se ratkeaa wingsille koska EI ! Pingviinit tosta enää nouse ! Let's Go Red Wings !!

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Juu mulle käy tiistaina klo 16:30 sportis tapaaminen wings korsetti yllä todellakin :) ja henkka tuo reissu todellakin kuulosti toteuttamisen arvoiselta. Jos ei kannu ratkea siirretäänkö tapaamista KUN ! se ratkeaa wingsille koska EI ! Pingviinit tosta enää nouse ! Let's Go Red Wings !!

What Jukkis74 said! Kannattaa suunnitella sitä miittiä varuiksi vielä torstaillekin, palataan keskiviikkona taas kalkkunan äärelle. Näkisin, että tämän ottelun kulminaatiopisteeksi muodostui se, että HNIC näytti kannun kaivamisen askista ja kiillotuksen aloittamisen tuossa viitisen minuuttia ennen peliajan loppua. No so fast, fellas!

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Kyy, piiskaa tänne vaan ja paljon. Jos joku vaikka oppis jotain.

Jatkoajan ehkä paskin ketju koskaan.

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Isäni on kannattanut Detroit Red Wingsiä 30-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Red Wings-paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Babcockin joukkoja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Coloradoa!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Red Wings on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Miehen iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Detroit Red Wings on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Isäni on kannattanut Detroit Red Wingsiä 30-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Red Wings-paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Babcockin joukkoja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Coloradoa!

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Red Wings on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Miehen iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Detroit Red Wings on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Mukava kuulla, mutta ei tainnut nyt olla ihan oikea ketju?

Suosikkijoukkue
Bruins

Mitä vittua nyt taas? EOM!

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK

Hieno tarina! Anna tulla kaikki vaan.
hannu.karpo@hotmail.com

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
No niin. Näyttäisi olevan Canalilla samat aikataulut uusinnoilla, mitä edellisenkin pelin jälkeen. Eli 8.00 tulee uusinta ja 16.30 seuraava.

Nimimerkit expertti ja tinkezione ovat tervetulleita kunniavieraina juhlimaan Red Wingsin Stanley Cup -voittoa Suomen Helsingin Sports Academyyn.

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitos Red Wings !!!!!!!!! Oisko porukkaa lähös fiilistelee stadiin Wingsin mestaruutta ?

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Päivällä huomenna jos katotaan pystyis juhlimaan lähtemään.

Yhdistämään siihen kiitos modet toiseen topic tämä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy