paze kirjoitti:
Käsittämätöntä itkua porukka pitää, vaikka ei olla edes maaliskuun lopussa vielä. Itse jaksan kyllä odottaa itkemiseni siihen asti kun joukkue _oikeasti_ on selvillä.
"Ei saada ketään, ei tule mitään"
- Niin kauan kuin muiden joukkueiden hankinnat ovat luokkaa Atte P, Arsi P, Tomi S ja Esa S, niin minun puolestani voidaan asetella Huhtasta ihan rauhassa kakkoskenttään.
Olen periaatteessa aivan samaa mieltä kanssasi, hiljaa hyvää tulee.
Ässillä on mielestäni kuitenkin joka vuosi sama juttu, julkistetaan että "se ja se pelaaja on tulossa, sopimusta hitsataan juuri valmiiksi" .
Loppupeleissä ei sitten kuitenkaan saada ketään, ja taputellaan toisiamme selkään, että rahaa ainakin säästyy.
Olisi itse asiassa hauskempaa, jos näistä Hiseysta, Sonnenbergista, Banhamista ja Tähtisistä ei seuran taholta puhuttaisi yhtään mitään ennen kuin sopparit on jo kourassa. Säästyisi täällälin suurin osa porukkaa pettymyksiltä. Itse toivon, että jos ensi kaudeksi saataisiin EDES YKSI hyvä pelimies Maven rinnalle. Ihan sama kuka ja kuinka tunnettu. Mutta voi olla, että joku kakkosmokke hankitaan ja sitten näillä mennään.
Hirsiä en halua arvostella enkä todellakaan erottaa, kun vihdoin on joku saanut talouden kuntoon kaikkien sekoiluiden jälkeen..
Jäi kuitenkin luennolla pyörimään päähän kun proffa totesi että: " Vain harva talouden tervehduttämisen ammattilainen on kykenevä ottamaan seuraavan askeleen ja alkamaan riskien ottamisen, sillä tämä sotii periaatteessa kaikkea sitä vastaan, mitä nämä henkilöt edustavat."