Mitä tulee tähän ykkösen laituriin, niin jos ässät sellaisen pelaajan jostain löytää ja hinta sekä laatusuhde ovat kohallaan ja pelaajan motivaatio on 100 prosenttinen että on todella maalintekijä, niin kyllä ässät siitä varmasti ilmoittaa ja hankkii sellaisen.
Etkai vain huijaa??
On totta, että ollaan n. radikaalisti 3 viikkoa jäljessä kenttäkoostumuksissa. On päivän selvää, että kentät eivät heti voi olla kuin voilevi ruisleivän päällä liigan alussa, jos ketjukaverit eivät tunne toistensa ajatuksia. Mun mielestä Härkälän täytyisi pikku hiljaa jo herätä, ja hoitaa kentälliset liiganalkamiskuntoon. Tietenkin muistetaan, että Virkkunen on sattuneista syistä poissa, ja Hisey tuli vasta maahan. Mutta kunhan suurin osa pelaajista pelaisi sillä paikalla, joka heille on liigan alussa kaavailtu niin näkisimimme edes hieman hierargiaa sille, ketkä sinne kentälle kuuluvat ja kenelle kuuluu se kuuluisa keksi suuhun ja katsomoon.
On aivan käsittämätöntä, että joukkueet, jotka pelasivat finaaleissa, yleensäkin playoffeissa niin ovat rukanneet jo viikkoja sitten joukkueet kohtuun valmiiksi, ja meidän johtokunta, jolla on ollut aikaa voitaneen sanoa keväästä asti, niin ei vain toimi. Ymmärrän sen, että palasia on haettu ja niin pitääkin, mutta olisikin vain niin, että kun ne puuttuvat palaset tulevat porukka on valmis. Pelaajia on pyöritelty 1-4 kentän välillä. Ei tässä muuta hätää ole kuin se, että meille tulee kiire. Ei riitä, että meillä on kerrankin playoff nappulat joukkueessa, jos me emme niitä nappuloita käytä oikein.
Olen tyytyväinen pelaajahankintoihin, eli en ole kriittinen sen suhteen, en myöskään ole kesäharjoittelun suhteen, mun mielestä kestävyyteen kuuluu satsata. Mutta ketjukoostumukset, jokainen realisti fani sen ongelmat on noteerannut.
Tämä tapaus Kurka, joka on täysi urbaani, on sinänsä mielenkiintoinen.