Bond kirjoitti:
Enpä jaksanut selailla kaikkia ketjuja, mutta täällä ei ilmeisesti ole vielä huhuttu Sonnenbergin tulosta ensi kaudeksi Ässiin.
Eli Pieniniemi olisi raahaamassa kaveria mukanaan Kuopiosta.
No tuolla edellisellä sivulla Sonnista kirjoittelin ja tervetullut vahvistus olis minun kannattamaan Pataan.
Mutta tuo Hiseyn tilanne vaan jostain syystä huolettaa meikäläistä, en tiedä mistä johtuu mut jotenki on pelko persiissä, että homma ryssitään "jälleen" ja kolmatta mahdollisuutta tuskin saadaan. Toivottavasti olen väärässä.
Toivottavasti Dallasista ei tule kuin yksi mies, muuten loppuu nuo ulkkaripaikat kesken. Itsellä on kolme variaatiota ulkomaalaisten osalta;
1. Maalivahti, Puolustaja/Nickerson Dallas-kortilla, Hisey ja Sonnenberg/Clune (Dallas)
2. Maalivahti, Puolustaja (ei Nikke), Hisey ja Sonnenberg
3. 2 pakkia joista toinen Dallasista, Sonnenberg ja Clune.
Variaatoita siks usea, että vielä ei kuitenkaan ketään ole hankittu/julkistettu. Tuo viimeinen variaatio "laskettu" niin et Tähtinen hankitaan Hiseyn sijaan, itse en usko, että molempia Padassa nähdään vaikka Hirsi sanoikin etteivät ole toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja.
Jos jollekin ei aukea nuo epäselvät variaatiot niin yritän parhaani mukaan selvitellä hahmotuksiani.