Juhannusteuraita ja Jusseja

  • 5 355
  • 39

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Sateisen kelin myötä ennustaisin seuraavaa:
- Vesille hinkujia on vähemmän kuin normaalisti. Luultavasti heitä hukkuukin vähemmän.
- Mikäli tulee kaatamalla vettä (näkyvyys heikkenee), liikenteestä tullee suurin ihmishenkien lopettaja tänä jussina.
- Huono keli lisännee väkivaltatapauksia.

Päädyn lopulta riviin 3 vesillä, 7 tiellä, 4 väkivallan uhreina.
 

Afan

Jäsen
"Tilanneseurantaa"

Nämä on koottu sen perusteella, mitä olen eri uutisista bongannut.

VESILLÄ 2
-hukkumiset Karjalohjalla ja Jaalassa

LIIKENTEESSÄ 4
-kuolonkolarit Espoossa, Ähtärissä ja Valkealassa, lisäksi poika kuoli moottoripyörien törmäyksessä Jämsässä

MUUT 6
-henkirikoksissa kaksi uhria Vähäkyrössä ja yksi Pirkkalassa
-tulipaloissa kuolonuhrit Janakkalassa, Ranualla ja Riihimäellä

Yhteensä siis jo 12 uhria, vaikka aaton surkea sää hillitsi potentiaalisia hukkujia. Mitään ei ole taaskaan opittu. Huominen paluuliikenteineen rumentanee vielä lukuja, ja eiköhän joku ehdi viikonlopun aikana vielä hukkumaankin. Valitettavasti.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
hyvältä näyttää:

Tällä hetkellä hukkuneita on 3, mikä on sinänsä pettymys mutta varsin odotettu luku ottaen huomioon kelit.

Tieliikenteessä kuolleita on nyt 4 tai 5, Ylen teksti-tv ei tuntenut tuota Afanin mainitsemaa moottoripyöräonnettomuutta.

Muut kuolemat ovat ilmeisesti vieläkin se 6.

Eli nytkun vain liikenneruuhkien ollessaan pahimmillaan pari henkilö törttöilisi niin se on siinä, valitettavasti hukkumisia ei enää taida tulla ainakaan juhannuksen piikkiin.

Milloin Veikkaus ja Cbet&co ottavat juhannuksen supertriplan kohdeluettoloonsa?

Ennustan että ensi kesästä tulee oikea superkesä jos nyt alkoholin hinnat vapautuvat.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti varjo
Ennustan että ensi kesästä tulee oikea superkesä jos nyt alkoholin hinnat vapautuvat.

Enpä nyt vieläkään usko, että sitä viinaa enemmän käytettäisiin kun se halpenee. Kyllä se suomalainen vetää sitä viinaa niin paljon kuin sielu sietää juhannuksena ja vielä pieni hörppy päälle, maksoi mitä maksoi...vaikka maksa ei jaksoi...

Että silleen...
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Totta tuo mitä viinaan tulee. Suomipoikahan vetää jussina lärvit maksoi mitä maksoi. Ei tuo viinantuontipolitiikan muutos tai mahdollinen alkoholiveron alennus suoraan vaikuta jussikuolemiin.
Eihän sitä viinaa voi määräänsä enempää vetää vaikka olisi ilmaista. Uskokaa minua ,kun tuon kokemuksesta tiedän. Kyllähän se määrä mitä pää kestää ennen sammumista on ihan sama viinan hinnasta riippumatta.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ei taida tänä vuonna noita suoranaisesti juhannukseen liittyviä kuolemantapauksia (hukkumiset, tulipalot, puukotukset, liikenne) olla kovinkaan montaa, eikä luvut heittäne kovin isosti normaalista kesäviikonlopusta.

Nuo henkirikokset ovat ilmeisesti tapahtuneet "kaveripiirissä" yksityisasunnoissa, joten juhannustappeluista ei liene kysymys. Pelti nyt rytisee joka viikonloppu jossakin päin, eikä näin ollen mitään piikkiä näy tuossakaan. Näistä kolareistakin ilmeisesti pari on sattunut täällä autiosuomessa missä ei vietellä juhannusta. Joku päättänyt antaa menopelilleen vähän haipakkaa, kun ei tuota liikennettäkään ole mailla halmeilla..
Hukkumisia oli jokunen ja pari tulipaloakin kaiketi, mutta enpä usako että nuokaan luvut juuri normiviikonlopusta poikkeavat. Veikkaisinpa, että juhannuksena tuo uutiskynnyksen ylittäminen näillä tapauksilla on vain sattuneesta syystä vähän helpompaa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Peliaikaa taitaa olela jäljellä vielä noin 45 minuuttia, mutta tähän mennessä näyttäisi olevan tulossa rivi:

vesillä: 4
liikenteessä: 4
muuten: 7
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Afan
lisäksi poika kuoli moottoripyörien törmäyksessä Jämsässä

Onko kukaan muu bongannut tällaista uutista? En muista mistä olen siitä lukenut tai kuullut, mutta kun äsken yritin kyseistä uutista löytää, epäonnistuin. Valtakunnalliset mediatkin puhuvat kaikki vain neljästä kuolonuhrista liikenteessä. En kai sentään unta ole nähnyt?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Afan
Onko kukaan muu bongannut tällaista uutista? En muista mistä olen siitä lukenut tai kuullut, mutta kun äsken yritin kyseistä uutista löytää, epäonnistuin. Valtakunnalliset mediatkin puhuvat kaikki vain neljästä kuolonuhrista liikenteessä. En kai sentään unta ole nähnyt?

Olen lukenut/kuullut/nähnyt saman uutisen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Henkirikokset saattavat lisääntyä vielä yhdellä. Yksi aattona keklusta saanut on tiettävästi ns. heikossa hapessa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
17 kentällejäänyttä

Niin, vaikuttaa siis siltä, että soturikansamme ei selvinnyt tappioitta tätäkään Jussia.

Iltapäivälehdistöstä peräisin olevan tiedon mukaan Juhannuksen oikea lopputulos on 17 poisnukkunutta.

Tulos jakautuu seuraavasti:

Teillä: 5
Vesillä: 4, Loviisassa oli tosin lähellä oikea joukkoteurastus.
Tulipalot: 4
Väkivalta: 3
Muut: 1

On tosin huomattava, että ihmisiä lienee vielä kadoksissa, josta johtuen määrä saattaa vielä kasvaa.


Omat menetykseni / saavutukseni juhannuksen osalta ovat muutama miljoona tuhoutunuttta aivosolua ynnä yksi musta silmäkulma.

Ko. musta silmä tuli trampoliinionnettomuudessa ja paikkana oli Laitilan kaupunki. On huomattava, että em. onnettomuuden sattuessa olin verhoutunut Kerhopaitaan ja alkoholilla on osuutta asiaan.

Täältä tähän
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Annan itselleni tittelin "Mielestäni aika hyvä teurasmäärän arvioija, vaikkakin arpomalla" eli M.A.H.T.A.V.A.! Arvaukseni 9 oli aika lähellä, koska en huomioinut tulipaloja ollenkaan, puhumattakaan henkirikoksista. Mikä tapaturma se on jos toinen lyö toista kirveellä otsaan?

Omat juhannus-damageni rajoittuvat pariin kuhmuun päässä, sekä asfaltti-ihottumaan kyynärpäässä. Kompastuin mökin terrasin porrastukseen ja lensin suoraan pää edellä seinään. Alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti ervatsalo

Ko. musta silmä tuli trampoliinionnettomuudessa ja paikkana oli Laitilan kaupunki. On huomattava, että em. onnettomuuden sattuessa olin verhoutunut Kerhopaitaan ja alkoholilla on osuutta asiaan.

Täältä tähän

Ilman mitenkään utelematta, mutta missähän päin Laitilan metsikköä riehuit?
Entäpä satuitko olemaan viimevuonna samaan aikaan Laitilassa?
Vai olikohan se sittenkin joku muu Hämisläinen...ääh

Myös minä nimittäin teloin itseni trampoliinissa ja Laitilassa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti kettu666
Ilman mitenkään utelematta, mutta missähän päin Laitilan metsikköä riehuit?
Entäpä satuitko olemaan viimevuonna samaan aikaan Laitilassa?
Vai olikohan se sittenkin joku muu Hämisläinen...ääh

Myös minä nimittäin teloin itseni trampoliinissa ja Laitilassa.


Niin, täytyy mainita, että olin sekä viime, että edellisenä vuonna Laitilassa juhannusta viettämässä. Juhlapaikka oli yksityisasunto kävelymatkan päässä keskustassa.

Viime vuonna meitä oli ainakin kymmenen henkeä Hämeesta, tänä vuonna vain allekirjoittanut emäntineen, sekä tuo nimimerkki Mikkoz.

Ko. "hengenvaarallinen" tramboliini sijaitsee muuten siinä kaupungintalon kupeessa olevan yksityisasunnon pihalla, johon tuli poikettua ohikulkumatkalla pomppimaan.

Paikallisessakin tuli poikettua Kerhopaita päällä molempina vuosina ilman ongelmia. Asiallinen kaupunki kaikenkaikkiaan.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös