Juhannus 2004

  • 8 358
  • 79

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katsotaanpa nyt, mitä tekee, vai tekeekö mitään. Alustavasti olen sopinut meneväni kaverille grillaamaan, jahka hän vaan pääsee töistä. Kuulemma kyseisessä opiskelija-asuntolassa pitäisi olla melkoiset juhannusjuhlat.

Toisaalta meikäläisen selkä on melkoisen kipeä johtuen kaatumisesta työpaikan kesäjuhlissa pelatussa jalkapallopelissä. Toisekseen kyseiset juhlat olivat melkoisen kosteat, joten ei tuo alkomaholinkaan nauttiminen olisi mitenkään niin houkuttelevaa.

Kotosalle jäädessä olisi taas suunnitelmissa kaivaa C-kasettilaukku esille ja tutustua esimerkiksi bändin kanssa vuosia sitten väsäiltyihin nauhoituksiin...

Ja perkeleen kämppäkin pitäisi siivota...

Katsotaan nyt, mitä tekee.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Erilainen juhannus?

Terveisiä kaikille jatkislaisille Filippiinien lämmöstä, vietän kesän ja syksyn täällä, ekaa kertaa olen viettämässä juhannusta Suomen ulkopuolella. Tämän vuoden Jatkis-miittikin jää väliin, nyyh. Tänään menee vielä kauan töissä, joten mitään juhannusfiiliksiä ei pahemmin ole. Sentään suomalainen sauna on tiedossa, joten kaikkea ei ole vielä menetetty niiden fiilisten suhteen. 24 tölkkiä olutta maksaa jotain kahdeksan euron verran, joten palmujen alla voi ördäillä ihan rauhassa.

Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, heräilen krapulassa silloin kun te siellä alatte sammua/nukahdella. Jatkan hommia, että täältä pääsee viettämään iltaa.
 

-SpaceRat-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juhannuskuviot meni vähän uusiksi ihmissuhdeongelmien takia.

Himassa tällä hetkellä, Kotiteollisuus soi ja kaksi tarjous-koppaa kaljaa odottaa, harmi vain että pieni flunssa iski päälle, mutta eiköhän se viinalla lähde.
Ja tosiaan hyvää jussia kaikille, juokaahan maltilla!
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kohta räpsähtää grilli tulille, kaksi lavaa kaljaa on jääkaapissa, sauna pannaan illemmalla päälle. Aiai. Kyllä kaupunkijuhannuksestakin varmaan saa irti ihan mukavan kokemuksen.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Käytiin veljeni kanssa city-marketissa ostoksilla eilispäivänä. Nyt on empiirisesti testattu, että ostoskärreihin mahtuu 5 koria olutta. Tosin veli joutui menemään juhannukseksi töihin, joten mulle jäi astetta isompi urakka. Sataa taivaalta vaikka paskaa, niin ei Bonin jussit mene piloille. Nyt on semmonen määrä bisseä, että luulisi naapurienkin sen huomaavan.

Ja takasin alkomahoolin muolimaan->
 

Crowned

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Studioon suunnataan sunnuntaina, joten menee tämäkin päivä taas treenatessa. Hyvää juhannusta!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tapasin juuri muutaman vuoden tauon jälkeen hyvän kaverin joka asuu Hesassa..käytiin terassilla ja jannu ihmetteli Mikkelin kauneutta ja rauhalisuutta( asunut ikänsä Stadissa) no kaveri jatkoi matkaa Ristiinaan mökille perheensä kanssa ja miulla alkaa bileet kotona..ainut huono puoli on että kauniinmpi puolisko on Kouvolassa festareilla..mutta HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!!!!

PS. Ja herää kysymys mihin ketjuun saa huomenna avautua jos kykenee koneelle..( krapulaketjun kerroii saataa olla 1,05)
 
Viimeksi muokattu:

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Oh-hoijaa........

Töissä sujuu tämä juhannus hyvinkin tiiviisti. No, silkkaa säästöä
 

Riesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Lukko, Sex Pistols, Kärpät, Chicago BH
Hyvää Juhannusta kaikille Jatkoajan lukijoille, ja etenkin NHL-osion kirjoittajille !

Edessä rauhalliset pyhät kahdeksanviikkoisen pikkutermiitin kanssa. Muuten mukavaa mutta varpaat tässä on kovilla...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tuli oltua rannalla klo 11-18 ja aurinko paistoi koko ajan :)

Sitten sauna päälle ja lauteille. Vettä kiukaalle.. PATANG!!! kuin tuhannet neulat olisivat iskeneet läpi ihon.

Jaahas, on sitten ISH saanut vähän aurinkoa. Ei mitään toivoa jatkaa saunomista, kylmä suihku ja grilliin tulet.

Varma merkki, kesä on täällä.

Hyvää Johannesta kaikille!
 

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä Juhannusta minunkin puolesta kaikille!

Valitettavasti tällä kertaa en päässyt mökin rannalle edellis vuosien tapaan kun sääkin sattui olemaan harvinaisen aurinkoinen, mutta minkäs sille nyt, joudunpa tyytymään kotisaunaan.
 

OJIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkueet
Mitään juhannusta kellekkään. Miten V*tussa se eroaa muista kesä viikonlopuista????
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Olipa kiva jussi meillä juotiin semmoiset pohjat jotta ravintola Stopparin poke nosti käden pystyyn..no sitten päädyimme Nuijamiehen alabaariin joka otti humalaisen seurueemme vastaan..paska mesta mutta oli kivaa kun siellä oli 3 Ranskalaista hemmoa katsomassa jalkapalloa. Loppuyöstä halusivat oppia miten sanotaan VITUTTAA mepä tietty opetimme.

Nyt kotona pikkukrapulassa ja piru vaimokin on Kouvolassa festareilla ja tulee vasta huomenna..
 
Viimeksi muokattu:

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viestin lähetti Holocaust
Tänä vuonna jää mökkeily välistä ja tulee ihmeteltyä juhannusta kaupungista käsin...Helvetistihän siellä olisi kuitenkin hyttysiä ollut ja varmaan vettäkin satanut. No, aihan on Jatkoaika ja "riittävästi" olutta.

Karamahti ei näköjään pysynyt pitämään lupasta ja olla poissa kehä III ulkopuolelta. Ota mukaan asfalttia sieltä kultahammasrannikolta ja koti-ikävän sattuessa nuuhki sitä tzzadin tuoksua (asfalttia).

Pakko on häveten tunnustaa että reviiriä on joutunu laajentamaan Vantaalle ja osittain jopa Espooseen pysyäkseni leivän syrjässä kiinni...ei oo työn teko ihmisen hommaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jooh, tuli oltua Eurajoella mökkeilemässä. Aika tenussa jälleen kerran, sen verran krapulassa olin auto ratissa että ajoin tänään kotiin Poriin ja hain rakkaani lähikunnasta lauantaina mukaan kekkereihimme.

Hauskaa oli kun juotiin, saunottiin, juotiin, puhuttiin paskaa ja juotiin. Tulihan sitä vielä eilen lähdettyä vähäksi aikaa RMJ:hin, kun saatiin kuski. On se kiva, että joku viitsii uhrauta selvään oloon. No, ehkä ymmärrän sen perjantain ryyppäämisen jälkeen, kun kaveri veti vähän överiksi taas, heh.

Itse olin aivan pellit eilen ja otin ilon irti koko rahalla. Sen huomaa, nyt on huomattavasti kevyempi olo lompakossa. Ei hyvä, mutta onneksi palkka tulee tiistaina ja Juhannus on kerran vuodessa.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juhannus on vihdoin ja viimein takana, 3:n päivän aikana tuli paiskittua järjestyksenvalvojan hommia yhteensä 50 tuntia Raumanmeren Juhannusfestivaaleilla. Itse en törmännyt juhannuksen aikana mihinkään oikein pahoihin häiriköihin/idiootteihin joten ihan hyvä maku jäi suuhun tästäkin työkeikasta. Ainoat asiat mitkä jäivät harmittamaan olivat se että en päässyt tekemään lähempää tuttavuutta vähäpukeisten naisten kanssa ja se etten ehtinyt kertaakaan käymään päälavan ja Megano Beachin lähistöllä. No, eipä voi mitään, ehkäpä sitten ensi vuonna otan vahingon takaisin.

Tiliä odotellessa.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Huhhuh kun oli huono juhannus! 'Mökki' oli aivan syvältä. Luulin että pääsee johonkin saariston rauhaan. Joku saakelin työmaaparakki keskellä ei mitään. Rauhaa kyllä oli muttei vettä lähimaillakaan!

Istuskelin sitten saunassa ja golf palloa läiskyttelemässä läheisellä pellolla lähes koko ajan. Futista kävin potkimassa asfaltilla josta sain tietenkin hieman ihottumaa polviin ja käsiin. Vitutti niin paljon että palasin jo eilen iltapäivällä kotiin. Nyt on taas kivaa.

Yksi asia on ainakin varma. Sama sälli EI pääse enää koskaan järjestelytoimikunnan puheenjohtajaksi. Ei ainakaan niille reissuille missä minä olen mukana.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Toistohuumorijuhannus teipattuna

Niin, vaikuttaa siis vahvasti siltä, että vuoden 2004 juhannus ollaan saattamassa pakettiin.

Itse tein mm. seuraavia korkeaa älykkyysosamäärää vaativia juttuja:

-Join holtittomasti päihteitä
-Poistin omia ja muiden ihokarvoja ilmastoitinteipillä
-Pidin Tapparan paitaa minuuttikaupalla päälläni.
-Join lisää viinaa
-Harrastin toistohuumoria noin yksi tai kaksi kertaa
-Harjoitin kevyttä poikarakkautta julkisella paikalla kameralle.
-Soittelin kännipuheluita
-Näytin persettä naisille
-Pelasin ja katsoin jalkapalloa
-Halvensin kaikkia muita kirkko- ja uskonkuntia, paitsi protestanttista kirkkoa, koska ko. uskonto on se ainoa oikea uskonto
-Töhertelin vieraskirjaa
-Töhertelin ihmisten varpaita permanent-tussilla.
-Sidoin ihmisiä ilmastointiteipillä kiinni esineisiin.

Ja tulihan sitä kaikkea muutakin nerokasta tehtyä, kuten perustettua ja ylläpidettyä biologista näyttelyä ja äänneltyä mikrofoniin (ei nahkamikrofoni).

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Filosofem

Jäsen
Ihan mielenkiintoinen juhannus. Tällä kertaa en itse mennyt mökkeilemään, vaan toisella kaveriporukalla vietettiin vähän kotoisempi ilta. Oli muuten meikäläisen hyvä tuttu tämä kaveri, joka paloi mökkinsä mukana.

Meditoinnin tuottamaa tuskaa, veden tuomia väristyksiä, painajaiseen voi vain herätä.

Perkele, että vituttaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Oli hyvä juhannus.
Aattona Vampulaan serkun kavereitten luokse, jotka minä tunnen kaikki. Klo 13-04 viinaa yhtä soittoa ja seuraavana päivänä takas kotiin. NHL draftin seuraaminen molempina päivinä ja lekottelua.
Rentouduin kyllä viikonloppuna, joten homma on hoidossa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Hyvää juhannusta kaikille..

Oli ihan kiva juhannuksen aika kakstuhattaneljä(2004).
Olin porukoitten kanssa meijän muijan mökillä ja ihan tavallisesti krillauksen ja saunomisen merkeillä méntiin.

Sinällään oli aika tylsää, ettei alkoholijuomia tullut nautittua juuri ollenkaan. Mutta onneksi tv ja radio -tarjonta oli niin laadukasta että viihtyi ilmankin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tussi, ilmastointiteippi ja mikrofoni

Oli tosiaan varsin hauska huomata, kuinka vähäisistä aineksista hyvän mielikuvituksen omaavat jannut ja jannuttaret pystyvät rakentamaan melkoisen spektaakkelin.

Alkoholin kanssa nuo otsakkeenkin tarveainekset saavat aivan uusia ulottuvuuksia.

Hauskaa siis oli. Ehdottomasti.

Mikki päälle ja Minni alle.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minullapas oli ihan mukava Juhannus. Savusaunottua tuli niin perjantaina kuin lauantainakin, ja kävin jopa uimassa vaikka vesi oli melkoisen kylmää. Pieni vesisade ei haitannut muuten kuin että yksi kyläreissu jäi sen takia tekemättä. Kroketti on muuten yllättävän hauska peli. Ja ei ollut krapulaa.

Kilpaillaas, kenellä on eniten hyttysten jättämiä paukamia ihossaan. Minulla niitä on 394. Kuka pistää paremmaksi?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Vietin koko juhannuksen viiden hengen seurueessa, jossa minua lukuunottamatta kaikki muut olivat kauniita, nuoria naisia. Grillauksen ja ryyppäämisen ohella harrastimme kimppasaunomista, joka päivä moneen kertaan. Ei siis yhtään pöllömmät maisemat mökillä tällä kertaa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Juhannuksen 2004 kohokohdaksi nousi ässäfanien ilmeet. Ajelutin seuruettani vähän ristiin rastiin Rauman saaristossa ja sitten satuttiin ajamaan "Bruutta" Walleniuksen mökin ohi. No, eikös siellä ollut kettulippu salossa ja taisi seurueen "jussi" mennä moisesta ihan pilalle. Ilmeet ainakin olivat sen mukaiset ;).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös