Loppiasen Supertripla? :)
Viiihtu oon nähny kun Suomessa sataa lunta heinäkuussa. Juhannuksena räntää ny ainaki.
Loppiasen Supertripla? :)
Kyllä, muistojen syövereistä kaivoin toveri @Golden AWe :n komean palopuheen juhannustriplaveikkauksen puolesta:Pieni retrospektiivinen havainto. Viime vuosina moraalinvartijat ovat pysytelleet melko lailla poissa supertriplan keskusteluista. Muistan hyvin ajan, kun Supertriplan tunnelmaan liittyi erottamattomana ilmiönä kärkäs vääntö Supertriplan arvopohjan kestävyydestä tai kestämättömyydestä.
Klassisten filosofien listoille on päästy paljon paskemmillakin mukaviisauksilla.Tämä ketju on omistettu enemmänkin sille tosiasialle että joka vuosi ja joka vloppu, varsinkin juhannuksena, ihminen vain jaksaa olla tyhmä ja urpoilla ilman pelastusliivejä, tapella puukon kanssa pystypainia sekä ottaa älyttömiä riskejä, ja siinä ottavat sitten sivullisetkin osumaa.
Minä olin silloin Dublinissa palvelemassa helpdeskissä Suomen markkinoita - ei oikein jaksanut hymyilyttää, kun asiakkaat hoitivat vielä aamupäivällä asioitaan ja hehkuttivat että +25 oli jo kahdeksan aikoihin aamulla (huom. klo 6 Irlannin aikaa). Meillä oli puolestaan se sama sää kuin läpi vuoden, epävakaista ja alle 20 astetta.Ei lähelläkään kuuminta jussia, joka oli minun elinaikanani vuonna 1999.
Tällä veikkauskierroksella olen aiempaa huolellisempi. Aion odottaa sallitun rivintekoajan viime hetkille, jotta mitään olennaista tietoa ei jäisi nappaamatta arvioitavaksi. Luen tarkkaan säätiedotukset.….
Huolellinen ja riittävän pitkä valmistautuminen, aikasarjojen analysoiminen ja ylipäätään soveltuvien tieteellisten menetelmien johdonmukainen hyödyntäminen ovat ennustemallien laadinnan A ja O (juhannusjuhlijoilla on usein vielä keskellä L ja K).Olen itsekin suhtautunut nyt perinteiseen tietokilpailuun äärimmäisellä vakavuudella summaten vuoden aikana tapahtuneet luonnontieteellis-psykososiologiset yhteiskuntatason muutokset unohtamatta vallitsevaa globaalia maailmantaloutta. Koska informatiivista valmistautumista on takana jo useampi kalenteriviikko, voin huoletta jättää rivini uurnaan kuin joka lauantaisen loton ja antaa lukujen eskaloitua niin, kuten olettaa sopii.
Kyseinen viesti löytyy tuolta ketjusta jonne kaikkien on pakko kirjoittaa.Kovin on moraali palstalla laskenut, kun ainoatakaan mielensä pahoittajaa ei ole tullut vielä ketjuun kylvämään oikeita mielipiteitä, mutta ehtiihän sitä hyvin vielä kun showtime juhlan suhteen vasta viikon lopulla ja nahka ehtii palaa useasti per-juhannus auringon alla ennen sitä.
Uskaltaisin väittää että liikenne. Kisasta viimevuosina innoissaan ollut Kettuherra ei ole ollut nyt hököllä, joten emme voi Aurajoen oraakkeliltakaan kysyä...Mihin muuten kategorisoituu vesijettihaverissa ainokaisensa menettänyt?