Juhannuksen Supertripla 2018

  • 16 257
  • 144

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Leikkimielistä kisaahan tässä käydään.

Miten minulla on sellainen mielikuva, että joskus oli pienimuotoinen kohu, kun poliisilaitoksen kahvihuoneesta oli löytynyt kisaveikkaus. Olen aivan tai melko varma, että tälläinen valokuva olisi mediassa ollut.

Olen voinut tietysti nähdä untakin, jos kukaan muu ei moista muista.

Sehän olisi jo aika hulvatonta jos itse osallistuisi kisaan ja veikkailisi itsensä hukkumaan.

Säännöissä pitää olla, että voittajaksi ei voi julistaa kisailijaa kuka tappaa itsensä voittaakseen. Sunnuntai-iltana voitto voi olla yhden päässä ja joku miettiä ei auta, haluan tämän voiton hinnalla millä hyvänsä. Postuumisti voi kannun jakaa, mutta vilppiä siinä ei saa olla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miten minulla on sellainen mielikuva, että joskus oli pienimuotoinen kohu, kun poliisilaitoksen kahvihuoneesta oli löytynyt kisaveikkaus. Olen aivan tai melko varma, että tälläinen valokuva olisi mediassa ollut.

Olen voinut tietysti nähdä untakin, jos kukaan muu ei moista muista.
Ainakin siitä Varustelekan kisasta tuli jotain haloota. Niillähän oli televisiomainos ja kaikkea, olikin ihan hyvä mainos vieläpä. Katos löytyy youtubesta linkki mainokseen Juhannusbingo - Älä huku - YouTube
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Väitän että lukittautumalla juhannukseksi kotiinsa ja olemalla juomatta, niin mahdollisuudet selvitä juhannuksesta hengissä on aika hyvät. Leikkimielistä kisaahan tässä käydään.

Minä olen aina juhannuksena juomatta ja lukkiudun mielelläni juhannukseksi kotiini varsinkin kun täällä on yleensä rauhallisempaa varsinkin jos känninaapurit ovat menneet mökeille tai metsään mölisemään. Kaupunkijuhannus aina paras juhannus, mökeillä ja metsissä on ties mitä punkkejakin valmiina borrelioosi-iskuun.

Mistäpä sitä silti tietää, miten ja milloin kuolo korjaa eli voinhan aina päätyä random-tilastoon tai sitten erehdyn aggressiivisten naapurien sijaintipaikasta ja kerrostalo-Kake tulee puukon kanssa antamaan "opetusta" eli päädyn tappotilastoon. Hukkumatilastoon voin muina ajankohtina päätyä, juhannuksena se on suht epätodennäköistä.

Moraalinvartijoita jostain syystä aina riittää, minä en onneksi kuulu heihin vaan veikkaan innolla juhannuksena supertriplaa vuosi toisensa jälkeen. Tämän vuoden riviä en kuitenkaan vielä veikkaa ennen kuin juhannuksen säätiedote on valmistunut. Jos nykykelit jatkuvat niin H-sarakkeeseen tulee vahva nousu, luultavasti myös tappopuolelle. Kuuma ilma nostaa tunteita pintaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Noita moraalinvartijoita on näissä ketjuissa näkynyt aina ja ne on minusta vähän säälittäviä.
Jaa, no mielestäni on säälittävämpää nostaa esiin joku yksittäinen uhri ja naureskella kusipäisyyttään sille yleisesti luettavissa olevalla palstalla. Näihin tuli joskus puuttua, mutta koska totesin olevani mulkkujen kanssa tekemisissä, en ole enää jaksanut. Yleiselle ilmiölle mun puolestani saa nauraa, niin itsekin teen, mutta pakko myöntää, että en ymmärrä jonkin yksilön kohtalon nostamista esiin, kuten näissä ketjuissa on käynyt.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaa, no mielestäni on säälittävämpää nostaa esiin joku yksittäinen uhri ja naureskella kusipäisyyttään sille yleisesti luettavissa olevalla palstalla. Näihin tuli joskus puuttua, mutta koska totesin olevani mulkkujen kanssa tekemisissä, en ole enää jaksanut. Yleiselle ilmiölle mun puolestani saa nauraa, niin itsekin teen, mutta pakko myöntää, että en ymmärrä jonkin yksilön kohtalon nostamista esiin, kuten näissä ketjuissa on käynyt.
Käsittääkseni näissä ei ole koskaan lällätelty kenellekkään henkilölle tai vainajalle persoonana, vaan osana tilastoa. Minusta ei ole sen kummempaa kuin mille tahansa muulle asialle nauraminen ja tässä tapauksessa vähemmän kummallista, kun ne vainajat tuskin hirveästi enää loukkaantuu ja someraivoaa. Olihan nyt vaikka miljoonien juutalaisten osa aika ankea, mutta silti voi nauraa jollekkin montako juutalaista mahtuu volkkariin vitseille. Huumori on yksi tapa käsitellä vittumaisia asioita.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Käsittääkseni näissä ei ole koskaan lällätelty kenellekkään henkilölle tai vainajalle persoonana, vaan osana tilastoa. Minusta ei ole sen kummempaa kuin mille tahansa muulle asialle nauraminen ja tässä tapauksessa vähemmän kummallista, kun ne vainajat tuskin hirveästi enää loukkaantuu ja someraivoaa. Olihan nyt vaikka miljoonien juutalaisten osa aika ankea, mutta silti voi nauraa jollekkin montako juutalaista mahtuu volkkariin vitseille. Huumori on yksi tapa käsitellä vittumaisia asioita.

Mitä niitä meemejä tai tilastoja on, että mikään internetkeskustelu ei kestä kovin pitkään kunnes hitlerkortti vedetään esiin.

En muistakaan tai ole varmaan sitten nähnytkään nuoren saksalaistytön menehtymistä Suomen juhannuksessa. Kukaan ei sille asialle naura, mutta faktisesti se nyt vain on kiinnostava asia tilastoihin.

Sain juuri livekuvaa mökiltä Hämeestä minne kaksi ystävää saapui selvinpäin autolla. Ohjelmassa on paljon ryyppäämistä, sauna toki tulille ja sitten kalassakin pitää käydä. Ja varmaan sitä uimista.

En tietenkään halua heidän kuolevan siellä lasten leikeissä, mutta jos niin kävisi, niin minä olisin surun murtama ja muiden elämä jatkuisi tilastoja selaillen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Käsittääkseni näissä ei ole koskaan lällätelty kenellekkään henkilölle tai vainajalle persoonana, vaan osana tilastoa. Minusta ei ole sen kummempaa kuin mille tahansa muulle asialle nauraminen ja tässä tapauksessa vähemmän kummallista, kun ne vainajat tuskin hirveästi enää loukkaantuu ja someraivoaa. Olihan nyt vaikka miljoonien juutalaisten osa aika ankea, mutta silti voi nauraa jollekkin montako juutalaista mahtuu volkkariin vitseille. Huumori on yksi tapa käsitellä vittumaisia asioita.
Jonnet ei muista. Vaan en jaksa alkaa kaivaa esimerkkejä. Mulla on sangen musta huumorintaju, ja kollektiiveista tai ajan hampaan kuluttamista yksilöistä heitän itsekin läppää, joskus elävistäkin joidenkin mielestä julmalla tavalla, mutta en tuoreehkoista kuolemantapauksista. Se on toki vain minun asettamani raja itselleni, mutta koen sen kokolailla fiksuna. Jotenkin vajaa kuva muodostui esim. toisaalla Raaseporin varusmiesonnettomuudesta aivan tuoreeltaan vitsailleista.

Mutta tämä tästä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jonnet ei muista. Vaan en jaksa alkaa kaivaa esimerkkejä. Mulla on sangen musta huumorintaju, ja kollektiiveista tai ajan hampaan kuluttamista yksilöistä heitän itsekin läppää, joskus elävistäkin joidenkin mielestä julmalla tavalla, mutta en tuoreehkoista kuolemantapauksista. Se on toki vain minun asettamani raja itselleni, mutta koen sen kokolailla fiksuna. Jotenkin vajaa kuva muodostui esim. toisaalla Raaseporin varusmiesonnettomuudesta aivan tuoreeltaan vitsailleista.

Mutta tämä tästä.
Tätini heitti vaarini hautajaisissa, kun arkkua kärryillä alas mäkeä työnnettin tai no menihän se omalla painolla, että nyt kun päästäsivät irti, niin saisi vaari viimeiset kyydit. Hänen isäänsä siis vietiin hautaan, oli niin mustaa, että nauroin mitä kyyneleiltäni pystyin. Paras läppä mitä olen elämässäni kuullut. Jos ei ymmärrä niin sitten ei ymmärrä.

Minä en laittaisi pahitteeksi että jos nyt vaikka se naapuri päättäisi ampua tms. niin tekisi sen juhannuksen aikaan ja päätyisin tilastoihin. Joku muu siitä sitten saisi huvia, minulle se kohtalo olisi yhtä karu joka tapauksessa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ettet vaan yltiöpositiiviseksi alkanut?

Sama idea kuin jalkapallon tulosveikkauksessa. Peli on alkuun 0-0 ja sitten sen toivoo kestävän.

Eihän siinä niin käy, mutta saa ainakin alkuun vastinetta kupongilleen jännityksen kera.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä en laittaisi pahitteeksi että jos nyt vaikka se naapuri päättäisi ampua tms. niin tekisi sen juhannuksen aikaan ja päätyisin tilastoihin. Joku muu siitä sitten saisi huvia, minulle se kohtalo olisi yhtä karu joka tapauksessa.
Niin siis kukaan ei varmaankaan oleta vainajan pahoittavan mieltään mistään. Lienee omaiset siinä tulilinjalla, kun avoimesta palstasta puhutaan. Oletin tämän olevan selvä asia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin siis kukaan ei varmaankaan oleta vainajan pahoittavan mieltään mistään. Lienee omaiset siinä tulilinjalla, kun avoimesta palstasta puhutaan. Oletin tämän olevan selvä asia.
Montakos omaista olet nähnyt pahoittamassa mieltään juhannuksien jälkeen? Toisten puolesta loukkaantujat loukkaantuu. Ne joiden läheiset on kuolleet tuskin ravaa ympäri nettiä etsimässä ketjuja mihin voi käydä loukkaantumassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Montakos omaista olet nähnyt pahoittamassa mieltään juhannuksien jälkeen? Toisten puolesta loukkaantujat loukkaantuu. Ne joiden läheiset on kuolleet tuskin ravaa ympäri nettiä etsimässä ketjuja mihin voi käydä loukkaantumassa.

No näinhän se on. Naapurista hukkui juhannuksena naapurin lapsen lapsi. Eipä heillä ollut intoa lähteä nettiin, tosin tämä tapahtui jo 2003, jolloin supertriplaa ei vielä ollut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Montakos omaista olet nähnyt pahoittamassa mieltään juhannuksien jälkeen? Toisten puolesta loukkaantujat loukkaantuu. Ne joiden läheiset on kuolleet tuskin ravaa ympäri nettiä etsimässä ketjuja mihin voi käydä loukkaantumassa.
No voihan vittu. Ei ne tietenkään ravaa etsimässä aihetta mielenpahoitukseen, eikä varmasti akuutissa vaiheessa muutenkaan ravaa netissä. Jotenkin outoa empatiakyvyn puutetta, ellei kykene ajattelemaan, että hoodeille saattaa eksyä joku muukin kuin lähiomainen, mutta avataan nyt tämäkin mahdollisuus tähän. Mulla ei ole enää vuosiin ollut tarvetta toimia palstapoliisina, mutta ihmetyttää kyllä noin mustavalkoinen ajattelu. Tässä vaiheessa laitan rautalangan takaisin boksiin ja sanon moro.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No voihan vittu. Ei ne tietenkään ravaa etsimässä aihetta mielenpahoitukseen, eikä varmasti akuutissa vaiheessa muutenkaan ravaa netissä. Jotenkin outoa empatiakyvyn puutetta, ellei kykene ajattelemaan, että hoodeille saattaa eksyä joku muukin kuin lähiomainen, mutta avataan nyt tämäkin mahdollisuus tähän. Mulla ei ole enää vuosiin ollut tarvetta toimia palstapoliisina, mutta ihmetyttää kyllä noin mustavalkoinen ajattelu. Tässä vaiheessa laitan rautalangan takaisin boksiin ja sanon moro.
Kiitos että kävit, jätä ensi kerralla se oma rivisi ennen kuin poistut, niin kaikilla on kivempaa.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Surupusero veikkauksen kokonaissaldoon ei säät vaikuta. Jos ei hölmöillä vesillä niin sitten mökissä. Kaupunkijuhannukset kasvattaneet suosiota joten laitanpa randomeihin isoimman lukeman.
Paljon yksittäistapauksia, toki liikenteessä yhdestä virheestä voi tulla kaksinumeroisia lukemia. Vesillä lienee jokunen JJ liikkeellä myös.
H: 1
L: 3
T: 2
R: 5
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Perinteitä kunnioittaen pitäähän se taas osallistua tähän leppoisaan kisailuun.

H: 5
L: 0
T: 2
R: 2
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
H: 1
L: 2
T: 1
R: 2
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuntuisi tulevan leppoisan puolipilvistä ja lämmintä, vaikkakaan ei hellettä, mutta ihan kelpo sää kumminkin, joten hukkumistekijät ovat aika lailla peruskertoimissaan. Hukkuneita jonkin verran, liikenne vie tänä vuonna saman verran ja väkivaltaan voi aina luottaa suomalaisessa juhlinnassa. Random-puolelle yksittäinen ja äkillinen "pää perseeseen"-puutarhaonnettomuuden tapainen. Eli näillä mennään:

H: 4
L: 4
T: 3
R: 1
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Darwin-sankareista huolimatta sitä toivoisi tottakai mahdollisimman alhaisia lukemia. Ja supertriplajännärien valvojaisissa näin näyttääkin tapahtuvan ihan kalkkiviivoille asti, kunnes voitonjako menee täysin uusiksi.

H:1
L:23
T:1
R:1

Sunnuntai-iltapäivän ylläri liittyy joukkoliikenteeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös