Ei vittu mitä porukkaa... Taitaa tämä juhannus olla vuodesta se ainoa aika, kun kuolemasta voi tehdä tosielämän huumoria esim. Jatkoaika.comin keskusteluareenassa. Ajatelkaa, noista teidän veikkauksista joku voi oikeasti olla teille läheinen ihminen puhumattakaan, että kyseessä olette te itse (oho meni teitittelyksi).
Tuskin kukaan nyt jaksaa niin paljon innostua että ihan yv-poksisi tukkoon menisi. Minä kyllä mielellään kommentoin. En tiedä miten sinulle voi tulla yllätyksenä se että myös Jatkoajassa esiintyy kaksinaismoralismismia, johon kyllä eniten syyllistyt tässä tapauksessa sinä. Kuten von Aulis jo mainitsi, mikään ei kuitenkaan ole niin vakavaa ettei sille voisi nauraa. Kyse on katsos paljon myös tilannetajusta, ei kukaan perusta tällaista ketjua niin että laittaa hukkuneen sukulaisen nimen ja osoittaa sen henkilökohtaisesti hänen perh(s)eelleen, tai mene syöpäketjuun viirailemaan veikkausta kuka kirjoittajista lähtee ensimmäisenä.
Tämä ketju on omistettu enemmänkin sille tosiasialle että joka vuosi ja joka vloppu, varsinkin juhannuksena, ihminen vain jaksaa olla tyhmä ja urpoilla ilman pelastusliivejä, tapella puukon kanssa pystypainia sekä ottaa älyttömiä riskejä, ja siinä ottavat sitten sivullisetkin osumaa.
Mutta, jos rupeat murehtimaan noiden viattomien sivullisten ja sukulaisten osaa tässä tilanteessa voit ensinnäkin miettiä onko urpoilu kirjoittajien syy, ja toisekseen pitääkö sinun sitten ottaa osaa myös känniketjuihin moralisoimalla siitä kuinka esim. alkoholi aiheuttaa loputtoman määrän surua, murhetta, väkivaltaa ja kuolemia varsinkin omaisille, sivulliselle ja myös viattomille. Se on kuule päättymätön tie. Eli suosittelen, älä lähde sinne.
Itse veikkaukset:
12: Viime juhannuksina on selvitty ihmeen pienillä määrillä hukkuneita, mikä on ihme kun katselee ihmisten veneilyä ilman liivejä normivloppuinakin. Nyt kuitenkin suht hulppea kellumista kokeilleiden määrä lähtee.
5: Enemmän mennessä kuin tullessa. Kova kiire kostautuu taas.
4: Puukkohippasia leikitään leirintäalueilla ja baarien ulkopuolella viimeistään lauantaina.
~BREASTS!!!