Juhani Tammisen avautuminen lehdistötilaisuudessa

  • 41 259
  • 212
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
Eli ottelun panna ja poissa jokipojkien vierailusta? Taktinen veto? ;)

Kansanryhmän vastainen kiihotuksestako kyse kun näin joudutaan tutkimaan?
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Otteluketjussakin joku kyseli, että mitä se Tami sitten sielä raivosi, kun kerran linkkikin poistettiin. Eli osaisiko joku nyt kertoa?

Niinpä olisi tosiaan kiva tarkemmin tietää, mitä sielä on sanottu. Ilmeisesti tääläkin kaikki pelkäävät joutuvansa NL:n aikaisen sensuurin alaiseksi jos alkavat Tammisen sanomisia kertoilemaan :)
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Niinpä olisi tosiaan kiva tarkemmin tietää, mitä sielä on sanottu. Ilmeisesti tääläkin kaikki pelkäävät joutuvansa NL:n aikaisen sensuurin alaiseksi jos alkavat Tammisen sanomisia kertoilemaan :)

Ehdin katsomaan videon. Erinomainen esitys Tammiselta. Kertoi, että peliä pelataan yleisölle. Hän on aina pyrkinyt peluuttamaan yleisöystävällistä, hyökkäävää peliä. Tammisen mielestä kiekon purku ja ryhmittyminen viiden miehen puolustukseen keski- ja omalle alueelle ei ole yleisöystävällistä kiekkoa. Vielä, kun erotuomarit rankaisevat hyökkäävää peliä esittävää joukkuetta nähdyllä tavalla, niin pelistä häviää mielenkiinto. Valvoja erotuomaritarkkailija ei ollut käynyt kättelemässä valmentajia ennen peliä, minkä Tamminen katsoi ylimieliseksi käyttäytymiseksi.
Tamminen totesi, että Sport on pari pinnaa jäljessä tavoitteesta voita 2 ottelua kolmesta. Joukkue laitettiin joulutauolla fyysisesti ja henkisesti voittavaan vireeseen ja tulos on ollut hyvä.

Siinä minun muististani Tammisen sanomisia. Valalle en mene, että kaikki kirjoittamani on niinkuin Tamminen niistä puhui. Joku toinen lisätköön ja korjatkoon Tammisen sanomisia.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tammisen kiihtyminen K-Vantaa -ottelun jäljiltä on juuri Vaasan Sportin foorumille ilmestyneen tiedon mukaan lopettamassa toistaiseksi ottelun jälkeisten pressitilaisuuksien kuvaamisen, mikä on todella valitettava jälkiseuraamus asiasta fanien kannalta. Toivoisin todella rankat perustelut sille, miksi Sportissa reagoidaan insidenttiin tällä tavoin.

Viestissä selvitetään myös "neuvostosensuuriin" johtaneiden toimenpiteiden syytä. Kuulemma pressin sisältö "ei anna oikeaa kuvaa asioiden etenemisestä".

Linkki Jussi Knaapin kirjoitukseen
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Äskeisessä viestissä oli linkki rikki. Tässä oikea:
http://www.vaasansport.fi/phpbb3/viewtopic.php?p=19770#p19770

Erikoinen kirjoitus. Ja aika erikoinen päätöskin. Kyllähän liiton korviin kantautuu epäasiallinen käytös lehdistötilaisuuksissa joka tapauksessa, näki kansa sen sitten videolta tahi ei.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se oikeasti valtakunnan paras Mestismedia (Jatkoajan jälkeen) on jälleen hereillä:

http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=397175&Title=Mit%E4+Tamminen+sanoi?

Hilpeetä settiä Tammiselta. Faktoilla ei ole taaskaan yhtään mitään väliä, kun mukaan otetaan jälleen kerran esimerkiksi typerä väite tuomareiden hyvistä liksoista.

Vähän epäselväksi jää myös se, miksi pelitapahtumiin täysin osaton (ja tuomarityöskentelyynkin korkeintaan mutkien kautta ja pitkässä juoksussa vaikuttava) otteluvalvoja on joutunut noin pahasti tulilinjalle? Puheista saa sellaisen kuvan, ettei olisi pokkuroinut Tamia, vaan uskaltanut sanoa jopa vastaan itse Jääkiekkoleijonalle...

My fuckingratulations :D
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Toivoisin todella rankat perustelut sille, miksi Sportissa reagoidaan insidenttiin tällä tavoin.

Eiköhän homman nimi ole se, että jos Sport tarjoaa kannattajilleen ja muille näin hienon palvelun, ei ole sen itsensä intresseissä, että ko. materiaalia käytetään sitä itseään vastaan.

Jo aiemmin tällä kaudella kiekkoliitto "tilasi" Knaapilta materiaalia Aikinsin lyönnistä ja sen perusteella tuomittiin pelikieltoa, vaikka tuomari ei hommaa kentällä nähnyt. En tiedä filmataanko kaikki Mestis-pelit ja onko tuommoinen videoiden toimittaminen pakollista, mutta siitä olen aika varma, että aika monessa Mestis-hallissa jää monia asioita "kuvan ulkopuolelle" mitkä Vaasassa ei jää.

Taattua Tami-laatua tuo Pohjalaisen tsetti. On kyllä hyvä saitti. Olen toki huhujen ja puheiden varassa, mutta niiden mukaan pahimmat jutut - puolin ja toisin(!) tuli jo ennen pressiä. Ja sitähän Heikkinenkin tuossa painottaa, tuli mukaan kesken kaiken.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiedä filmataanko kaikki Mestis-pelit ja onko tuommoinen videoiden toimittaminen pakollista, mutta siitä olen aika varma, että aika monessa Mestis-hallissa jää monia asioita "kuvan ulkopuolelle" mitkä Vaasassa ei jää.

Filmataan ja on. Jälkimmäiseen väitteseen en ota kantaa, kuten en siihenkään kuka tappoi JFK:n.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Se oikeasti valtakunnan paras Mestismedia (Jatkoajan jälkeen) on jälleen hereillä:

http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=397175&Title=Mit%E4+Tamminen+sanoi?

Ei ziisus vähän kyllä ampui yli tai tuo itsensä kehuminen tulee kyllä korvista ulos. "Jääkiekkoleijonana, jota Turtonen ei ole, minä olen, numero 79" Ja mä ja mä ja minä :). Mutta hyvä että puhetta riittää ja tunnetta piisaa, eipä siinä mitään mutta itseäni kun on muutenkin ärsyttänyt aina itseään täynnä olevat ihmiset.

Yksi hauskuuttava kommentti kanssa mikä pisti silmään oli: "Luojan kiitos sä sanoit sen ennen kuin mä jätän tän saatanan kaupungin." En oikein ymmärtänyt tuota lopun korostusta "...mä jätän tän saatanan kaupungin."

Joo mutta olipahan settiä. Aijemmin tuossa kyselin että mitähän herra on tuola sitten sanonut, mutta tulipahan sekin nyt kerralla ja hyvin selväksi.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Alkaa menemään homma mielenkiintoiseksi, kun jopa Kiekko-Pohjalaisen sivuilta on poistettu Tamin sanomiset. Toki screenshottina löytyy, kas tässä näin!
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Suosikkijoukkue
"Se joukkue joka ei pelaa Jääkiekon SM-liigassa"
Hmm mielenkiintoista kyllä. NL sensuuri iski sitten tuonnekkin :)

Eihän tuossa mitään epäselvää ole. Videon poisti Sportin sivuilta kuvaaja ihan omasta harkinnastaan (hän niin kertoi omalla nimellään Sportin sivustolla) ja sanomalehti Pohjalainen taas on kokoomuksen lehti ja kokoomuksen eurovaaliehdokkaaksi Tammista pyydettiin.

Tamminen on tänään ilmoittanut ettei lähde ehdokkaaksi vaan keskittyy Sporttiin. Noin lukee Pohjalaisen nettilehdessä.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Eihän tuossa mitään epäselvää ole. Videon poisti Sportin sivuilta kuvaaja ihan omasta harkinnastaan (hän niin kertoi omalla nimellään Sportin sivustolla) ja sanomalehti Pohjalainen taas on kokoomuksen lehti ja kokoomuksen eurovaaliehdokkaaksi Tammista pyydettiin.

Lähinnä naurattavaa koko seuran touhu tässä tapauksessa. Ensiksi laitetaan sellainen pätkä seuran omille kotisivuille, joista tiedetään tulevan palautetta. Sitten pohjalainen julkaisee omilla sivuillaan sanasta sanaan mitä kukin on sanonut. No, sekin pätkä sieltä poistetaan, ja ei ole varmaan kenellekään epäselvää että Sportista ollaan tonne pohjalaiseen soitettu ja käsketty poistamaan tuo Heikkisen julkaisema transkriptio.

Nyt on jatkoaika.com etusivulla juttu tuosta sekoilusta. Ei siinä mitään erikoista, lähinnä sitä samaa Tammisen pelleksi haukkumista siinä on kuin täälä foorumin puolella.
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
Haha, kiitos Niksi. On kyllä surkuhupaisaa touhua. Hauskaa tässä on ennen kaikkea se, että tällainen julkisuuskuvan kontrollointi materiaalia poistamalla aiheuttaa usein täysin päinvastaisen lopputuloksen kuin on suunniteltu. Keskustelu kasvaa eikä laannu. Missä medianhallintataidot? Jos video lehdistötilaisuudesta olisi yhä Sportin sivuilla, ei ketään kiinnostaisi pätkääkään koko asia, näin yksinkertaistettuna.

Tää on totta. Mä voin suoraan sanoo ettei mua kiinnosta mitä valmentajat selittää jossain lehdistötilaisuuksissa, Jukureitten lehdistötilaisuudet saatan kuunnella, siihen se sit jääkin. Herättää paljon huomiota kun Knaapi poisti tuon videon muka omasta tahdostaan Sportin sivuilta. Voihan se olla et Tamminen on soittanut Knaapille ja sanonu et poista tuo video mut sano kaikille et teit sen omasta tahdostas. Mutta oli miten oli niin mun mielestä Tamminen on vaan niin turha äijä puhumaan mistään tuomaritarkkailijoista yhtään mitään. Sillä on joka helvetin pelissä jotain valittamista. Nolaa vaan ittensä. Muistan Vaasassa pelatun Sport-Jukurit pelin jälkeen Tamminen syytti jäätä siitä että Sport hävis. Molemmat joukkueet pelas samalla jäällä miten se voi vaikuttaa siihen miten toinen pärjää? Sport ei tuu voittaa yhtään mitään niin kauan kun Tamminen on niitten päävalmentaja. Tamminen vie vaan rahat ja keväällä sit ollaan sormi suussa ja mietitään et mitäs sit tehään ku ollaan konkurssissa. Sakot vaan Tammisen käteen tosta Turtosen haukkumisesta.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Tää on totta. Mä voin suoraan sanoo ettei mua kiinnosta mitä valmentajat selittää jossain lehdistötilaisuuksissa, Jukureitten lehdistötilaisuudet saatan kuunnella, siihen se sit jääkin. Herättää paljon huomiota kun Knaapi poisti tuon videon muka omasta tahdostaan Sportin sivuilta. Voihan se olla et Tamminen on soittanut Knaapille ja sanonu et poista tuo video mut sano kaikille et teit sen omasta tahdostas. Mutta oli miten oli niin mun mielestä Tamminen on vaan niin turha äijä puhumaan mistään tuomaritarkkailijoista yhtään mitään. Sillä on joka helvetin pelissä jotain valittamista. Nolaa vaan ittensä. Muistan Vaasassa pelatun Sport-Jukurit pelin jälkeen Tamminen syytti jäätä siitä että Sport hävis. Molemmat joukkueet pelas samalla jäällä miten se voi vaikuttaa siihen miten toinen pärjää? Sport ei tuu voittaa yhtään mitään niin kauan kun Tamminen on niitten päävalmentaja. Tamminen vie vaan rahat ja keväällä sit ollaan sormi suussa ja mietitään et mitäs sit tehään ku ollaan konkurssissa. Sakot vaan Tammisen käteen tosta Turtosen haukkumisesta.

Kuka sitten on hyvä puhumaan tuomarityöskentelystä/tarkkailusta? Ja mitä tulee tuohon jäähän, niin se todellakin on Vaasassa ihan paska, ja kyllähän se on puolustavan joukkueen etu silloin. Tiedän myös muutaman tapauksen tästä Turtosesta, ja ei oikein voi ymmärtää kyseistä äijää. Mutta ei siitä sen enempää.
 

Valittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013.
Go Sport ja Tami!
Suomikiekko tarvitsee Tamin kaltaisia persoonia/väriläiskiä. Suomikiekko tarvitsee värikkäitäfaneja ympärisuomea ja eritaustoilla. Suomikiekko EI tarvitse huonoja sensaatiotoimittajia jotka pelästyttävät kukkahattutädit. Suomikiekko EI tarvitse huonolla asenteella ja ammattitaidolla varustettuja tuomareita. Koulutukseen ja palkkioihin satsattava jotta saadaan parempaa materiaalia kehiin.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
"paskalehti" Iltalehti "julkaisi" uutisen, jonka mukaan Juhani Tamminen on haukkunut tuomarin maanrakoon! BREAKING NEWS...

Hyvin Mestis saa näkyvyyttä, kun kys. asia on ollut esillä kohta viikon ja Iltalehti lähti lainaamaan Jatkoaika.comin artikkelia. Mikäli teitä Iltalehden toimittajia kiinnostaa, niin täällä on kuva Pohjalaisen uutisesta, missä on kerrottu kaikki Tamin sanomiset sanasta sanaan.

EDIT: Voi nyt helvetti, ne päätti pistää suoraan etusivulle kuvan kanssa. :D

PS. Edellisen kerran, kun IL on jotain maininnut Sportista niin tämä tapahtui silloin syyskaudella, kun Sport oli kolmen ottelun tappioputkessa...

Haistakaa IL:n toimittajat pitkä paska. Mä tuen Tamia. Edes kerrankin.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Noniin, case taisi saada päätöksensä...

Kenan johdolla kaatamaan Jokipoikia, varma voitto tiedossa!
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Go Sport ja Tami!
Suomikiekko tarvitsee Tamin kaltaisia persoonia/väriläiskiä. Suomikiekko tarvitsee värikkäitäfaneja ympärisuomea ja eritaustoilla. Suomikiekko EI tarvitse huonoja sensaatiotoimittajia jotka pelästyttävät kukkahattutädit. Suomikiekko EI tarvitse huonolla asenteella ja ammattitaidolla varustettuja tuomareita. Koulutukseen ja palkkioihin satsattava jotta saadaan parempaa materiaalia kehiin.

Jep. Ja lienee vain ajan kysymys, milloin astuu voimaan laki, joka mahdollistaa naimisiin menon itsensä kanssa.
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Noniin, case taisi saada päätöksensä...

Kenan johdolla kaatamaan Jokipoikia, varma voitto tiedossa!

Jees, ja eräänlaiseen päätökseen meni viimeksi tämäntyyppisen avautumisen jälkeen aika tarkalleen kaksi ja puoli viikkoa. Tosin nyt hommaa voi vähän vaikeuttaa se, että ystävämme Summanen nappasi jo Rapperswilin täkyyn kiinni. Toisaalta Keski-Euroopassa bisnesmiesten kärsivällisyys ei ole ihan sitä pitkäjänteisintä sorttia, josta Tamillakin on parin talven takaa oma kokemuksensa.

Ice hockey is a simple game, vai miten se meni?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös