Tuossa kun Tapio Suominen häröilee twitterissä ilmeisesti jonkun vedonlyönnin takia niin siellähän oli reilu viikko sitten 24.11 seuraava tarina Tamistakin.
...historian koomisin vessareissu tapahtui ystävälleni Tamille, ja jouduin itse seuraamaan sitä aitiopaikalta. Tami noudattaa aina tiettyä rutiinia ennen suoran lähetyksen alkua. Geeli "tukkaan", harjaus, ylävitoset ja pari minuuttia ennen suoran lähetyksen alkua kysymys Hei Boss, vieläkö ehtii käydä kusella?", "Ehtii, mutta nopeasti!", vastasin aina. Punchline, joskin turhan pitkä:
Kerran kiireessä Tami unohti langattoman mikeofonin takin kaulukseensa. Niinpä kuulin ensin kuinka Tami pissaa. Sellaista ikääntyvän miehen katkonaista lirutusta. Seuraavat lauseet sen sijaan päätyivät Urheilumuseon arkistoihin. Tami peilin edessä: "Juhani, sä olet kova jätkä. Juhani maltoitteko odottaa, minä en?...Juhani, nyt sä otat studion haltuun ja laitat taas mummot heittämään hattua! C'moon Juhani. Vittu,Tami!!" No, itse lisäsin pienen nyanssin, kun Don Tami ryntäsi takki auki studioon. Paiskasin ylim. Yläfemman ja "C'moon Tami!"