Eiliseen kirjapiostaukseen ovatkin veljet ja sisaret käyneet aktiivisesti kommnetoimassa. Ja tänään on Manu heille käynyt myös vastailemassa.
Fani #1: Itsekin urheilukirjojen ystävänä arvostan valtavasti, että olet saanut kerättyä noin hienon määrän kirjoja! Iso kunnioitus! Oma kirjastoni on vielä aivan mitätön sinun kirjastoosi verrattuna, mutta pikkuhiljaa yritän sitä kasvattaa. Mitkä ovat kokoelmasi helmiä? Mukavaa päivänjatkoa Tami!
Tami: Kiitos viestistä, vaikeaa sanoa, mutta legendaaristen valmentajien ( John Wooden, Pat Riley, Phil Jackson , Sven Göran Eriksson .. to name a few!! JT
Fani #2: Onpa valtavasti kirjoja. Sopiiko kysyä, että onko kaikki kirjat kotona vai löytyykö niitä esim jostain varastosta?
Tami: Kiitos viestistä , kolmessa paikassa ; 1.kotona Turun Kuusamakujalla, 2. Toimistollani Turun Pitkämäessä ja 3. Mökillämme Airiston maisemissa , Haapaluodon saarella!! JT
Fani #3: Eikö tuollainen yli 10K kokoelma vaadi jo huimasti tilaakin ? Have a great day Tami !
Tami: Kiitos viestistä, järjestelykysymys, tyttärien muutettua omilleen, tilaa aukeni kirjoille yllättävästi, veivät omat mukanaan ja urheilukirjat tilalle!! JT
Fani #4: Minä olen kaukana sun kirjamäärästäsi. Mutta on mulla 9 kpl erinomaista kirjaa, et varmaan arvaa, mitä kirjoja
Tami: Kiitos viestistä veikkaan, että ovat " high quality" oasatoa!!! Tsemppiä Sinulle, JT