Juhani Tamminen – Turusta Tokioon

  • 178 035
  • 1 447

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Paljon on ollut parin viikon aikana tapahtumia. Ranskan veljiä, Hokia etc etc.
Ei kuitenkaan kommentteja tapahtumista ?
Postaukset aasin sillan kautta aina omiin highlighteihin ja se lienee tärkeintä Donille...
Ehkä suuri määrä Kukkoa pyyhkii aina edellisen illan tapahtumat mielestä? Br Steril, pyrkyri ykköskenttään Kukko kädessä tälläkin hetkellä (Cock in hand at the moment)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
mutta CCM:llä olen laukonut tutkaan mikkihiirimäiset 128km/h.
I assume ?!- tämä ei kuitenkaan ollut vanerilta pikkutakki päällä, kuten oikeilla ykkösketjulaisilla?!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
"Hieno, rauhallinen sunnuntaiaamu nyt vielä Turun Kuusamakujan merellisessä maisemassa!! Uusi supertähtemme " Pate " terhakka pieni snautseri ulos pihalle tarpeilleen , sitten aamuteevee ( Yle ) auki ja luonto-ohjelmalla mennään!! Näin kalamihenä kiinnostaa kun omaa elementtiä kuvataan ja pikku ahvenet ertc.. vilisevät kuvissa!! Simply great sanon minä, kuvaus & selostus " world class" take my word!! , Jotmen siinä hengessä Teille kaikille: Have A Great Weekend- keep rocking & have A Great Day" Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää www.eurotam.com"
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
I assume ?!- tämä ei kuitenkaan ollut vanerilta pikkutakki päällä, kuten oikeilla ykkösketjulaisilla?!
Juu, ei ollut sen enempää vaneria kuin pikkutakkiakaan.

Vaikka olen Tamia huomattavasti nuorempi, uskoisin että tänä päivänä 100km/h tekisi aika tiukkaa, koska sen verran ovat tässä iässä jo "vatsalihaksetkin" haittaamassa suoritusta eikä muutenkaan ole enää ihan nuoruuden iskussa. Toista se on tietysti noilla ykkösketjun veljillä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Hieno, rauhallinen sunnuntaiaamu nyt vielä Turun Kuusamakujan merellisessä maisemassa!! Uusi supertähtemme " Pate " terhakka pieni snautseri ulos pihalle tarpeilleen , sitten aamuteevee ( Yle ) auki ja luonto-ohjelmalla mennään!! Näin kalamihenä kiinnostaa kun omaa elementtiä kuvataan ja pikku ahvenet ertc.. vilisevät kuvissa!! Simply great sanon minä, kuvaus & selostus " world class" take my word!! , Jotmen siinä hengessä Teille kaikille: Have A Great Weekend- keep rocking & have A Great Day" Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää www.eurotam.com"
Uusi koiro ja vilistävät pikku ahvenet telkkarissa. Nyt on Kuusamakujalla mukavan leppoisa sunnuntai.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"Hieno, rauhallinen sunnuntaiaamu nyt vielä Turun Kuusamakujan merellisessä maisemassa!! Uusi supertähtemme " Pate " terhakka pieni snautseri ulos pihalle tarpeilleen , sitten aamuteevee ( Yle ) auki ja luonto-ohjelmalla mennään!! Näin kalamihenä kiinnostaa kun omaa elementtiä kuvataan ja pikku ahvenet ertc.. vilisevät kuvissa!! Simply great sanon minä, kuvaus & selostus " world class" take my word!! , Jotmen siinä hengessä Teille kaikille: Have A Great Weekend- keep rocking & have A Great Day" Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää www.eurotam.com"
Mahtava päivitys Tamilta! Viikon murheet ovat unohtuneet uuden koirakaverin myötä.

Toivottavasti alkava viikko on yhtä suotuisa Tamille. Koulutusbisnes ja Jagge ainakin ovat kunnossa, ja sietää ollakin kun Tami ajaa ensi viikolla sen 2000 kilometriä.

Kuusamakujalla kaikki hyvin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen miettinyt, että minkä koiran ottaisi sitten kun omasta rakkaasta kaverista aika joskus jättää. Nyt selvisi ykkösketjun rotu, kiitos taas Aurinkokuninkaalle.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Mitä luulette, kauanko menee siihen, kun Pete laitetaan metsän reunaan parkumaan elämän kovuutta? Vai siitäkö tuossa aamun postissa olikin kyse? Toivottavasti osaa olla slow and steady ja tekee jokaisesta koiran päivästä mestariteoksen. Ainakaan valmennuksesta ei jää kiinni ja unisia koiria ei tuolla kauaa katseltaisikaan. Monellako koutsaus sessiolla menee asiat perille? Elämme mielenkiintoisia aikoja.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei tosiaan jää coachaus-taidoista kiinni, kuten ei myöskään viheltämistaidoista, pari käskevää vislausta niin kyllä siinä koira kuin koira tottelee kiltisti - take my word!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Se on 60 minuuttia painetta, ja koira oppii tavoille- simple as that!
 

Baldrick

Jäsen
Four whistles breaks any resistance.
Montako koiraa oot ite kouluttanu - kysyn vaan! Helppohan se on tulla huutelemaan metsänreunasta, mutta koitappa ite vetää kennelin takki päälle ja kouluttaa "Pate" - My Dog! Kaikennäköiset koiranrapsuttelijat tulee kertomaan mulle - siis agilityleijona #79:lle, kuinka mun pitäis koirani kouluttaa ja mihin se saa lirauttaa (take a leak, so to speak!) Mä häpeän! Legendaarista veli Denzeliä lainatakseni " Have A Great Training Day!!"
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Rauhallinen ma aamu lähdösä käyntii Turun Kuusamakujalla!! Jälkihiki menessa ja samaa vanhaa jauhantaa poissaoloista ala Noora Räty.. to name a few..!! Salibandyveljet puhuvat omista sopimuksistaa ja MM korvauksista ja niiden epäkohdista - hyvä niin!! Perustimme oman yhdistyksemme ( SJRY ) vuonna 1973 ja " sopivasti jääkiekon " Moskovan MM kisojen ( 1973) tilanteen " inspiroimana" ja tulosta tuli - take my word!! Joten " it took 50 years " to wake up take my word!! Joten joka hommassa edelläkävijät rsaivaavat polun jotta perässähiihtäjät voivat lasketella perässä!! Joten ei mitään uutta auringon alla Suomen huippu-urheilusta puhumattakaan!! Siinä - edelläkävijöiden hengessä- keeu rocking & have a great day" ; Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , yksi SJRY:n perustajista ( 12) heinäkuussa 1973!! Siitä kun on vasta 50 vbuotta!! Repikää siitä!! Br Tami, Lion # 79, Leijonissa since 1966 ( Young lions ) isoissa since 1969!!JT , Leijonissa numerolla # 16 ensin ja # 14 kun Lasse Oksanen ( # 14) lopetti maajoukkueessa maagisen uransa!! Rwspect Oka & muut Leijonat!! Have A Great Day; Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juhani tuomitsi Ylen Jälkihien ”samasta vanhan jauhannasta”.

Siellä perässähiihtäjät tekevät sitä mitä edelläkävijät ja polunraivaajat tekevät edellä eli jauhavat samoja vanhoja asioita.

Toiset vain jauhavat viikon parin takaisia asioita ja toiset viidenkymmenen vuoden takaisia.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Onpa taas aika "rapid fire"- tyylillä painettu päivitystä eetteriin. Sanoikos Tami jossain luennollaan, kuinka ainekirjoitus oli jo kansakoulussa vahva? Josko on vain käynyt niin, että edellisillan Kukot eivät vielä ole täysin haihtuneet verestä, tahi sitten aamulöylyjen yhteydessä on MME Tammiselta salaa livahtanut kurkusta alas pari ns. "neuvoa antavaa". Take my word!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Toiset vain jauhavat viikon parin takaisia asioita ja toiset viidenkymmenen vuoden takaisia.

My GOD mitä mä luin just. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä kysyn ja häpeän.

Tammisen saavutukset ovat sillä tasolla, että niiden hehkutus n. 50 vuotta myöhemmin(kin) on täysin sallittua.

Mitkä ovat sinun saavutuksesi, as a player ünd valmentaja? Sitä minäkin
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
My GOD mitä mä luin just. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä kysyn ja häpeän.

Tammisen saavutukset ovat sillä tasolla, että niiden hehkutus n. 50 vuotta myöhemmin(kin) on täysin sallittua.

Mitkä ovat sinun saavutuksesi, as a player ünd valmentaja? Sitä minäkin
Juurihan minä kirjoitin, että muut tekevät sitä, mitä polunraivaajat tekevät edellä. Eikö siinä ole kunnioitusta?

Täällä metsän laidassa jotkut asiat näkee selvemmin kuin ykkösketjussa.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Juurihan minä kirjoitin, että muut tekevät sitä, mitä polunraivaajat tekevät edellä. Eikö siinä ole kunnioitusta?

Täällä metsän laidassa jotkut asiat näkee selvemmin kuin ykkösketjussa.

Sisar Patarouva muisteleppa vuotta 1971 ja mitä silloin tapahtui? Tee perässä!! Häristä puhuminen ja areenalle meneminen ovat kaksi ( 2) eri asiaa!! Aivan kuten pelihommissa : " Parhaat pelaajat ovat aina katsomossa" !! Heitä kutsutaan " katsomovalmentajiksi"
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sisar Patarouva muisteleppa vuotta 1971 ja mitä silloin tapahtui? Tee perässä!! Häristä puhuminen ja areenalle meneminen ovat kaksi ( 2) eri asiaa!! Aivan kuten pelihommissa : " Parhaat pelaajat ovat aina katsomossa" !! Heitä kutsutaan " katsomovalmentajiksi"
Totta. Olen joutunut tyytymään heilumaan katsomossa apinana ja metsänlaidassa hiirenä. Härän tiedän vain horoskooppimerkkinä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sisar Patarouva muisteleppa vuotta 1971 ja mitä silloin tapahtui? Tee perässä!! Häristä puhuminen ja areenalle meneminen ovat kaksi ( 2) eri asiaa!! Aivan kuten pelihommissa : " Parhaat pelaajat ovat aina katsomossa" !! Heitä kutsutaan " katsomovalmentajiksi"

Olenko kenties "legenda tasolla" katsomovalmennuksessa kun 20 vuoden aikana nähtyjä pelejä on varmaankin yli 750 kappaletta...
Itse lajista en välttämättä tiedä,mutta onhan eräskin ( not name who ) todennut että on oikeita ja vääriä ja lukeutuu eråän Ramin kanssa niihin vääriin...
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Olenko kenties "legenda tasolla" katsomovalmennuksessa kun 20 vuoden aikana nähtyjä pelejä on varmaankin yli 750 kappaletta...
Itse lajista en välttämättä tiedä,mutta onhan eräskin ( not name who ) todennut että on oikeita ja vääriä ja lukeutuu eråän Ramin kanssa niihin vääriin...

Kuulut katsomovalmentajien ykkösketjuun!! Toki täytyy muistaa, että se on yhtä kova arvonimi kuin kolmas tietokonehiiri, joka piipittää ja yrittää vittuilla legendalle!!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koskas Tami alkaa puhua todellisesta edelläkävijöiden sukupolvesta, eikä vain omasta perässähiihtelijöiden ikäluokastaan.

Mä kysyn, missä maininnat mm. Aarne Honkavaarasta, Matti Rintakoskesta ja Pentti Isotalosta? Tai valmentajista mm. Kalevi Nummisesta, Risto Lindroosista, Joe Wirkkusesta tai uudemman sukupolven tärkeimmistä valmentajista kuten Pentti Matikainen tai Alpo Suhonen - To name a few.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös