" Hieno , rauhallinen aamupäivä , vielä Kuusamakujan brekkarin ja aamun TS:n äärellä!! Kohta kohti officea, jossa ensimmäiset tapaamiset ! 10.30 & 12.00 toimstoni huudeilla ( M&M Kuntotalo ) Dr. Kolu ja 12.00 Coach Kai Ortio , joten kiekkomiesten ja lähiystävien kanssa päivä käyntiin!! Great- take my word!! Siitä on hyvä jatkaa asiakkaiden kanssa koko iltapäivä ja sitten klo 17.00 TuTO Hockeyn yhtiökokous Suomalaisella Pohjalla!! Siihen kutsuun liittyen kiitos kutsusta Dani Aavinen , joka on kiitettävästi pitänyt yllä tiedonkulkua em. asiassa!! Pienyrittäjänä ( ala Eurotam OY) kun en ehdi joka paikkaan , koulutuskeikat kun minun kohdallani ovat enimmäkseen pääkaupunkiseudulla, sitten kiekkopaikkakunnat ( Rauma, Pori, Vaasa, Oulu, Jyväskylä, Mikkeli, Lappeenranta , Kajaani , Rovaniemi.. to name a few!! Simply great sanon minä , muistuttaa saiitä, että visiitit Ässien, Sportin, Kärppien , TuTO Hockeyn .. etc.. puikoissa ovat kolahtaneet asiakkaiden tajuntaan- simply great- sanon minä!! Siinä - hienon " kiekkosuomen" hengessä: " Have A Great Day" , Br Tami, CEO Eurotam OY, Lion # 79 ,
www.eurotam .com "