Itse olisin " Tamina" kommentoinut seuraavalla tavalla; " Slow and steady - gets You ready" -Pätee tässäkin asiassa!! Perään vielä kehotus; Keep Rocking!! Simple as that!! Br AB
Keep rocking kommentin saa vain me voittajat, i assume!!
Itse olisin " Tamina" kommentoinut seuraavalla tavalla; " Slow and steady - gets You ready" -Pätee tässäkin asiassa!! Perään vielä kehotus; Keep Rocking!! Simple as that!! Br AB
Kuten unisimmatkin veljet ovat huomanneet niin Maesron päiviä ohjaa uusi määre : hienous!! Ja kun päivä on hieno niin myös aika menee " rapid fire" -tyyliin!! Siinä voi vastajännärit lukea tiilenpäitä tai seurata maalin kuivumista, kun Lion #79 uhmaa ajan rakennetta menon ollessa kuin Monzassa!! Siinä Vauhdikkaan päivän hengessä Have A Speedy (& Saku) Day!! Br TSHuomenta unikeot... Time to wakeup...
"Hieno, rauhallinen tiistaiaamu nyt lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla, Eurotam OY:n päämajassa!! Aamuteevee ( Yle ) auki, läppäri laulamaan, samalla uutiset Yleltä ja kohta päivän TS:n kimppuun!! Koulutuskeikkojen buukkausta, tilatut kirjat asiakkaille ja briiffit kaupungilla ( Turku) ja siitä sitten kohti iltaa, jolloin on treenin aika!! Treeni tänään Kuusamujan Gymissä, jossa varusteet paremmat kuin valtaosassa ns. pro gymien tiloissa kaupungilla!! Ennenkaikkea täällä " Tami Gymin" tiloissa on treenirauha par excellence , joten kohta raudan kimppuun- take my word!! Joten siinä - kovan treenin ja asenteen hengessä: Have a great business day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: "
Siis ensin puhutaan treenistä illalla,mutta sit ollaankin kohta menossa raudan kimppuun? Vai tarkoittiko Tami raudalla "rautaa" ( please lue "rauta" ATK laitteistona, läppäri )
AB rokkaa!!Itse olisin " Tamina" kommentoinut seuraavalla tavalla; " Slow and steady - gets You ready" -Pätee tässäkin asiassa!! Perään vielä kehotus; Keep Rocking!! Simple as that!! Br AB
Kun Sinulla on näin vinoutunut kyky kommentida , ja vääristellä niin please tee se omassa ketjussasi!! "Leave me alone -I know wahat i am doing , sanoi jo Kimi Räikkönen aikanaan!!Onko muuten täältä joku lukenu noita Manun kirjoja? Erooko ne jotenkin toisistaan vai onko samaa settiä vähän eri salaatilla? Niitä elämäkertojakinhan on vissiin jotain kymmene?
Sehän se on kun on luonut buumin Sveitsiin, Ranskaan, Japaniin, Turkuun, Ouluun, Vaasaan sekä raivannu Koivuille, Selänteelle jne tien nhllään ja vielä päälle keksiny jääkiekon, niin ei oo helppoa myöntää, että ei ite pääsee kunnolla kaukaloon ja siellä alkuun.
"Hieno, rauhallinen keskiviikko nyt Turun Kuusamakujalla!! Lastenlapset ; Nici, Alex & Rex käymässä Kööpenhaminan maisemista ja vauhti kuin Monzassa - take my word!! Nyt koulutuskeikkojen buukkaukset, kirjojen lähetykset & muut Eurotam OY:n businekset päällimmäisenä agendalla!! Illalla on treenin vuoro , tällä kertaa talomme alakerrassa " Tam Gymin " hulppeissa tiloissa!! Have a great day!! Br Tami, Lion # 79 , CEO Eurotam OY , lisää : "
OMG sanon minä ! Olen jo kauan tiennyt, että Jatkoajassa on "oikeat " ja "väärät", mutta tämä menee jo " henkilövittuilun " puolelle!! Toivottavasti lakimiehesi on ready !!Ps. Vastajännäreille vinkki. Sormi revaan, pullo kossua ja pariksi tunniksi metsänlaitaan. Helpottaa, i assume!!!
OMG sanon minä ! Olen jo kauan tiennyt, että Jatkoajassa on "oikeat " ja "väärät", mutta tämä menee jo " henkilövittuilun " puolelle!! Toivottavasti lakimiehesi on ready !!
Hieno , rauhallinen tiistai ( Tuesday) kääntynyt jo iltaan pääkaupunkiseudulla!! Ei ole tultua kirjoiteltua Jatkoaikaan muutamaan kuukauteen,aika korjata asia -take my word!! Heti silmilleni iskee, että '' vastajännärit'' hyppii ykkösketjulaisten silmille -OMG sanon minä!! MIssä kunnioitus?? Ilman jatkoajan ykkösketjulaisten latujen raivaamista '' Tamista'' keskusteltaisiin korkeintaan suomi24 palstalla!! OHjeeni hiirille on- pitäkää turpanne kiinni ( Keep Your Fucking Mouth Shut!! ) If you can't read , please watch the video down below!! Br. Alligator CEO of Alligator Industries
Stay off my fuckin pages. Yksisuuntainen lippu Pohjois Koreaan korjannee asian!OMG sanon minä ! Olen jo kauan tiennyt, että Jatkoajassa on "oikeat " ja "väärät", mutta tämä menee jo " henkilövittuilun " puolelle!! Toivottavasti lakimiehesi on ready!!
Hieno , rauhallinen tiistai ( Tuesday) kääntynyt jo iltaan pääkaupunkiseudulla!! Ei ole tultua kirjoiteltua Jatkoaikaan muutamaan kuukauteen,aika korjata asia -take my word!! Heti silmilleni iskee, että '' vastajännärit'' hyppii ykkösketjulaisten silmille -OMG sanon minä!! MIssä kunnioitus?? Ilman jatkoajan ykkösketjulaisten latujen raivaamista '' Tamista'' keskusteltaisiin korkeintaan suomi24 palstalla!! OHjeeni hiirille on- pitäkää turpanne kiinni ( Keep Your Fucking Mouth Shut!! ) If you can't read , please watch the video down below!! Br. Alligator CEO of Alligator Industries
Chapeau @Alligator !!! Olet jäänyt mieleeni jo alkuperäisestä punaisen munalukon ( OMG sanon minä!!) kohdanneesta " Aurinkokuningas" - ketjusta -take my word!! Kiitos viestistä -Voittajien kanssa on hienoa tehdä yhteistyötä!! Hieno , busineksen täyteinen päivä maakunnassa kohta jo puolenyön huudeilla -joten pian on aika "hit the sack"!! Siinä hengessä kaikille taistelijoille: " Have A Great Night!!Enjoy it!!!, Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder , "Don Tami suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few"Hieno , rauhallinen tiistai ( Tuesday) kääntynyt jo iltaan pääkaupunkiseudulla!! Ei ole tultua kirjoiteltua Jatkoaikaan muutamaan kuukauteen,aika korjata asia -take my word!! Heti silmilleni iskee, että '' vastajännärit'' hyppii ykkösketjulaisten silmille -OMG sanon minä!! MIssä kunnioitus?? Ilman jatkoajan ykkösketjulaisten latujen raivaamista '' Tamista'' keskusteltaisiin korkeintaan suomi24 palstalla!! OHjeeni hiirille on- pitäkää turpanne kiinni ( Keep Your Fucking Mouth Shut!! ) If you can't read , please watch the video down below!! Br. Alligator CEO of Alligator Industries
Chapeau @Alligator !!! Olet jäänyt mieleeni jo alkuperäisestä punaisen munalukon ( OMG sanon minä!!) kohdanneesta " Aurinkokuningas" - ketjusta -take my word!! Kiitos viestistä -Voittajien kanssa on hienoa tehdä yhteistyötä!! Hieno , busineksen täyteinen päivä maakunnassa kohta jo puolenyön huudeilla -joten pian on aika "hit the sack"!! Siinä hengessä kaikille taistelijoille: " Have A Great Night!!Enjoy it!!!, Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder , "Don Tami suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few"
Kiitos komplimentista!! Ajattelin; että kun on tällainen " world class" ketju perustettu niin sinne täytyy tuottaa myös sisältöä -i assume!! Ja nimenomaan ASIAA- ei munkkilatinaa ja politikointia!! AB524 viestiä!! Se on kova juttu hei!!
Kiitos viestistä ja musta häkkiin, mielellään yläkulmiin, on näyttävämpi; Br FrankieHiiret eivät taida tämän jälkeen enää tulla tähän ketjuun viisastelemaan, i assume!!