Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 830 989
  • 8 971
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mahtavaa ja aistikasta dialogia veljiltä @Bat79 ja @Fiftie - my MAXIMUM RESPECT !!!! Take my word!!!!
Damn right, my friend!! Olisinko perustanut tributeketjua -jos en olisi tiennyt -vaan ainoastaan luullut että ketju tarjoaisi alustan laadukkaalle dialogille; FORGET IT!! Siinä- dialogin hengessä -VIELÄ KERRAN suurkiitos dialogista!!Br AB, dialogiveljiä itsekin
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
In case epäselvää; tributeketju on muuten kerännyt jo way over 2000 vastausta ja katselukertojakin way over 137000!! Laadukas dialogi kiinnostaa -take my word!! Sanomani ketjun tarpeellisuuden suhteen skeptiselle Team Moderatorsille on yksinkertainen ( simple); kas tässä- OMG sanoivat jo muinaiset latinot!! Br AB, tributeketjun suurkuluttaja, entusiasti ja founder
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
In case epäselvää; tributeketju on muuten kerännyt jo way over 2000 vastausta ja katselukertojakin way over 137000!! Laadukas dialogi kiinnostaa -take my word!! Sanomani ketjun tarpeellisuuden suhteen skeptiselle Team Moderatorsille on yksinkertainen ( simple); kas tässä- OMG sanoivat jo muinaiset latinot!! Br AB, tributeketjun suurkuluttaja, entusiasti ja founder

Mahtavaa respekt! Way over 20000vastausta - jo nyt !! ja katselukertoja 731000 !!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mahtavaa respekt! Way over 20000vastausta - jo nyt !! ja katselukertoja 731000 !!!
Damn right, my friend!! Veli Kaukalo ei selvästikään ole Turha ja selvästi myös matikkaveljiä -yake my word!! Keep Rocking ja Tsemppiä Sinulle!! AB
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No nyt on kyllä melkoinen "rapid fire"- meininki tässä ketjussa kun muutaman tunnin on poissa - OMG sanon minä!!
95 / 50 taitaa päteä tässäkin asiassa -i assume!! 95 % keskittyminen tributeketjuun = 50 % suoritus ja lopputulos suoraa seurausta em. valmistautumisesta!! Epäonneksemme yhteiskunta ( työt, koulut etc. ..) tarjoilevat velvollisuuksineen poikittaista mailaa meille todellisillekin entusiasteille vaatien sitoutumistamme myös muihin asioihin -take my word!! AB
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kiitos viestistä. Kuulut todelliseen ykkösketjuun yhdessä Hexin, Ketolan, Tammisen, Frankien ja Fiftien kanssa!!
Semmoinen four horsemen - rutto, sota, nälkä, kuolema, ettei parane ruveta vittuilemaan. No viisihän noita on, ilmankos osaan laskea viiteen kun sehän oli matematiikan numero koulussa. Kiitos viisasteluista jo etukäteen. Mind you own fucking business !!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on kyllä melkoinen "rapid fire"- meininki tässä ketjussa kun muutaman tunnin on poissa - OMG sanon minä!!
Tiedän en luule!! että lähestyvä kevät ja pudotuspelit (playoff) herättävät unisimmankin veljen!! Siinä lähestyvän kevään ja NHL-pelin (YLE) hengessä keep your head up!! BR BAT79 CEO Eurotramp LTD
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Tiedän en luule!! että lähestyvä kevät ja pudotuspelit (playoff) herättävät unisimmankin veljen!! Siinä lähestyvän kevään ja NHL-pelin (YLE) hengessä keep your head up!! BR BAT79 CEO Eurotramp LTD
Tribuuttiketjussa on käynnissä varsinainen " high season",, eikä ihme sillä tämän ketjun " veljiltä" todella löytyy ekspertiisiä " par excellence!!" Siinä -toisten kehumisen ja kunnioittamisen hengessä: " Ole valmis tinkimään vähän omastasi tämän yhteisen hyvän eteen!!" ( ks. Mental wake up call hipstereille -siellä lisää!! CC
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kiitos viestistä. Kuulut todelliseen ykkösketjuun yhdessä Hexin, Ketolan, Tammisen, Frankien ja Fiftien kanssa!!

My GOD, jätkä nostaa itsensä ykköskenttään. My GOD mikä arvostuksen puute toisia kohtaan. Ei sinne ykköskenttään voi itse, itseään nostaa....
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kysymys Sinulle, oletko selvinpäin!! Jos et ?- please stay out of my pages!! - Fiftie

Kiitos viestistäsi. Olen selvinpäin, olen töissä. Asiakaspalvelu hommissa. Tässä olisi vielä vajaa 5 tuntia duunia jäljellä.
Ajan vuodessa enemmän autolla kun Tamminen. Tehkää sama perässä
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"
Tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee... Mutta olette kertoneet kuinka Asuitte aikanaan Ranskassa, Pariisissa ja Olitte paljon mm. PSG peleissä ? Teillä on myös kokemusta itse jalkapallon pelaamisesta ennen kuin siirrytte jääkiekon puolelle, jossa loppu onkin, no Historiaa...
Miten avaisit / kuvailisitte PSG:n totaalisen sulamisen ja romahduksen Madrid:in todella kirkkaissa valoissa. 0-2 johtoasemasta täydellinen sulaminen kun 45 min painetta ei kestetty kun vaan oletettavasti "odotettiin"...
Se tappio taisi olla historiallinen..."

" ; Terve Ville, kitos viestistä, oman aikani Turku / TPS oli pullolaan kahden lajin taitajia, Timo Nummelin , Lasse Kiili, Jarmo Koivunen, allekirjoittanut erc.. Mitä tulee PSG:n tarinaan seurasin sitä todella läheltä omana Pariisin aikana 1994 alkaen paikanpäällä!! Silloinen The Head Coach Fernandez & muu tekninen johto kuuluivat ko. ajan lähipiiriini , jopa niin , että pidin osan omista leireistäni ( maajoukkue ) heidän tiloissaan, jossa - jo silloin - oli video ym muut ajan vaatimukst ja välineet world class!! Joka puolella ( USA, CAN Japan, Ranska, Sveitsi , Ruotsi.. ) joissa olen ammatikseni työskennellyt olen ollut tiiviissä yhteistyössä muiden lajien päävalmenrajien kanssa!! Roy Hodgson , Enzo Trossero, Masaru Seino .. to name a few!! Se kontaktointi on anannut näkemyksen ohella monia ovia ja vastapainoksi olen käynyt luennoimassa ko. maiden ja liittojen coaching seminaareissa kutsuttuna Head Coachina jo vuosikymmenten ajan!! JT"

"Jatkuu.. mitä tulee em. shokkitappioon , niin niitä olen sekä kokenut, että nähnyt läheltä kymmeniä!! Se on pelihomman ( jääkiekko, jalkapallo etc.. ydin, eli " momentum game " , joka hallinta ( momentum) on yksi pallopelien vaikeimmista, ellet usko, kysy esim. Curre Lindstömiltä , Teemulta etc.. kotikisojen Suomi -Ruotsi 5-1, ja sulaminen 5-6 tappioon yjden 60 minuutin aikana!! Siksi , niin jääkiekko, kuin jalkapallo etc.. kuuluvat tähän " momentum game " kategoriaan ja sen - momentumin - hallinta on taidetta - take my word!! JT"
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
"
Tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee... Mutta olette kertoneet kuinka Asuitte aikanaan Ranskassa, Pariisissa ja Olitte paljon mm. PSG peleissä ? Teillä on myös kokemusta itse jalkapallon pelaamisesta ennen kuin siirrytte jääkiekon puolelle, jossa loppu onkin, no Historiaa...
Miten avaisit / kuvailisitte PSG:n totaalisen sulamisen ja romahduksen Madrid:in todella kirkkaissa valoissa. 0-2 johtoasemasta täydellinen sulaminen kun 45 min painetta ei kestetty kun vaan oletettavasti "odotettiin"...
Se tappio taisi olla historiallinen..."

" ; Terve Ville, kitos viestistä, oman aikani Turku / TPS oli pullolaan kahden lajin taitajia, Timo Nummelin , Lasse Kiili, Jarmo Koivunen, allekirjoittanut erc.. Mitä tulee PSG:n tarinaan seurasin sitä todella läheltä omana Pariisin aikana 1994 alkaen paikanpäällä!! Silloinen The Head Coach Fernandez & muu tekninen johto kuuluivat ko. ajan lähipiiriini , jopa niin , että pidin osan omista leireistäni ( maajoukkue ) heidän tiloissaan, jossa - jo silloin - oli video ym muut ajan vaatimukst ja välineet world class!! Joka puolella ( USA, CAN Japan, Ranska, Sveitsi , Ruotsi.. ) joissa olen ammatikseni työskennellyt olen ollut tiiviissä yhteistyössä muiden lajien päävalmenrajien kanssa!! Roy Hodgson , Enzo Trossero, Masaru Seino .. to name a few!! Se kontaktointi on anannut näkemyksen ohella monia ovia ja vastapainoksi olen käynyt luennoimassa ko. maiden ja liittojen coaching seminaareissa kutsuttuna Head Coachina jo vuosikymmenten ajan!! JT"

"Jatkuu.. mitä tulee em. shokkitappioon , niin niitä olen sekä kokenut, että nähnyt läheltä kymmeniä!! Se on pelihomman ( jääkiekko, jalkapallo etc.. ydin, eli " momentum game " , joka hallinta ( momentum) on yksi pallopelien vaikeimmista, ellet usko, kysy esim. Curre Lindstömiltä , Teemulta etc.. kotikisojen Suomi -Ruotsi 5-1, ja sulaminen 5-6 tappioon yjden 60 minuutin aikana!! Siksi , niin jääkiekko, kuin jalkapallo etc.. kuuluvat tähän " momentum game " kategoriaan ja sen - momentumin - hallinta on taidetta - take my word!! JT"
Joku Tauno Tasalakki voisi nyt tulla metsän laidasta ruikuttamaan miten tuonkin vastauksen olisi voinut antaa yhdellä lauseella ja kyseenalaistamaan noiden väitteiden paikkansa pitävyyttä. Mutta minä en ole sellainen tasalakki - take my word!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös