Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 822 183
  • 8 953

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Rauhallinen perjantai nyt edelleen Kuusamakujan aamiaispöydän äärellä!! Leijonien taistelu ( Fin- Slo ) 2-0 valvotti myöhään , mutta syystä!!
Minkälainen vuorokausirytmi Tamilla on? Pelihän siis alkoi aamulla klo. 6.10 Suomen aikaa.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minkälainen vuorokausirytmi Tamilla on? Pelihän siis alkoi aamulla klo. 6.10 Suomen aikaa.
Kyllä sä tiiät. Illalla vähän nallea koneistoon ja parin tunnin löylyt muutamaan otteeseen, niin menee samoilla silmillä tuollaiset pelit.

Edit. Toinen vaihtoehto, ehkä se todennäköisempi, J. Jalonen on tarvinnut konsultaatiota kuinka homma viedään maaliin. Te tiedätte, kuka siinä konsultaatiossa on pätevin toimija.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joten siinä - kiihtyvän busineksen hengessä- have a great business day!! Br Tami, Lion # 79,CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com"
Businekset on kiihtyneet jo kohta kaksi vuotta (sen ajan olen täällä Jatkoajassa roikkunut), kuinkakohan mielettömässä vauhdissa ne mahtaa olla kun viimeisetkin rajoitukset poistuvat ja Manu pääsee vetämään livenä?

MY GOD!!
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Business on kiihtyneet jo kohta kaksi vuotta (sen ajan olen täällä Jatkoajassa roikkunut), kuinkakohan mielettömässä vauhdissa ne mahtaa olla kunhan viimeisetkin rajoitukset poistuvat ja Manu pääsee vetämään livenä?

MY GOD!!
Matti ja Teppo tiesivät jo aikaa sitten, että ”Vauhti kiihtyy”. Ovat vain vähän Juhania vanhempia turkulaisia. Kovia poikia kaikki!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Minkälainen vuorokausirytmi Tamilla on? Pelihän siis alkoi aamulla klo. 6.10 Suomen aikaa.

Onko Tami siirtynyt pohjois-amerikkalaisten aikarytmiin? Tästä voitaneen vetää johtopäätös, että olympialaisista pudonnut Team Canada on lähestynyt puhelinsoitolla Kuusamakujaa silmälläpitäen kevään MM-kisojen valmennusta vaahterapaidoissa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Businekset on kiihtyneet jo kohta kaksi vuotta (sen ajan olen täällä Jatkoajassa roikkunut), kuinkakohan mielettömässä vauhdissa ne mahtaa olla kun viimeisetkin rajoitukset poistuvat ja Manu pääsee vetämään livenä?

MY GOD!!
Jatkoajan Tami-ketjun porukka pitäisi koota kasaan ja mennä katsomaan paikan päälle, kun Manun live-koulutuskeikat pääsevät pitkän tauon jälkeen jatkumaan - take my word!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoajan Tami-ketjun porukka pitäisi koota kasaan ja mennä katsomaan paikan päälle, kun Manun live-koulutuskeikat pääsevät pitkän tauon jälkeen jatkumaan - take my word!!
Damn right my friend!! Luvassa olisi mental wakeup call entusiasteille!! Miten sen nyt menikään!! Pysähdy, analysoi, tee johtopäätös, jatka matkaa!! Simple as that!! Keep on dreaming!!; BR BAT79
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
YLE kusee veronmaksajien kustannuksella Tammisen brändin päälle. Netissä kysellään Leijonien suurinta urotekoa. My GOD, mikä arvostuksen puute, missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä kysyn
Alla on listaus äänestysvaihtoehdoista. Missä 17.12.1971 ja 2+1 Juhani Tamminen Moskova....
Käsittämätöntä

MM-kulta 2019 Slovakiassa
MM-kulta 2011 Slovakiassa
MM-kulta 1995 Ruotsissa
Olympiahopea 2006 Torinossa
Olympiahopea 1988 Calgaryssa
Olympiapronssi Sotshissa 2014
Olympiapronssi Vancouverissa 2010
Olympiapronssi Naganossa 1998
Olympiapronssi Lillehammerissa 1994
World Cupin hopea 2004
Mahdollinen olympiakulta Pekingissä 2022
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
YLE kusee veronmaksajien kustannuksella Tammisen brändin päälle. Netissä kysellään Leijonien suurinta urotekoa. My GOD, mikä arvostuksen puute, missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä kysyn
Alla on listaus äänestysvaihtoehdoista. Missä 17.12.1971 ja 2+1 Juhani Tamminen Moskova....
Käsittämätöntä

MM-kulta 2019 Slovakiassa
MM-kulta 2011 Slovakiassa
MM-kulta 1995 Ruotsissa
Olympiahopea 2006 Torinossa
Olympiahopea 1988 Calgaryssa
Olympiapronssi Sotshissa 2014
Olympiapronssi Vancouverissa 2010
Olympiapronssi Naganossa 1998
Olympiapronssi Lillehammerissa 1994
World Cupin hopea 2004
Mahdollinen olympiakulta Pekingissä 2022

Ylen lämpimässä officessa taas uniset veljet & sisaret vauhdissa!! Veli Fasel(hammaslääkäri) on myös voinut vaikuttaa äänestykseen, jotta kyseinen uroteko on jätetty listalta pois!! Näin ykkösketjuun kuuluvana veljenä on aika laittaa ylen lämpimään officeen palautetta asiasta!! Madame Ylä-Anttila saa varmasti kuulla kunniansa, i assume!!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Minkähän lajin matsi Manua on valvottanut kun en itse ole nähnyt tätä Slovenia-ottelua ollenkaan?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Huomenta unikeot... Turussa(kin) ollaan jo hereillä ja päivitys on laitettu esille.... Itsekkin heräsin tuossa 6.30 am ( nukkuun menin 02.30 am ). Mukavaa lauantaita Teille kaikille...

"Rauhallinen lauantaiaamu ( 06.00) Turun Kuusamakujalla!! Yleltä ( TV 2) alppilajeja ( half pipe) , joten kohta aamun lehdet, pari kuppia kahvia konessta ( Insignia De Longhi) ja ready to go!! Päivän OG tuotanto eri lajeineen tulee tutuksi , miesten 50 km ( alkaa 7.55) kärkenä, muut sitten tilanteen mukaan!! Oma treeni taloni alakerran Gymissä on aamupäivän clou , sitten sauna ja ready to go!! Nyt päivän TS:n kimppuun ja " vanha kaava" menee seuraavasti!!Ensin pääkirjoitus by Hannu Miettunen ( " Karhun naapurissa ilman rautoja" ) sitten sivulle 3 ( pääuutiset ) ja kohti urheilusivuja , jossa kärkenä Jussi Ikosen ( STT ) näkemys " pelipaikalta" ja Jussi Leppäsyrjän ennakko "kultapelistä" !! Joten siinä verkkaisen aamun ja nousevan jännityksen hengessä: " Have A Great Olympic Day" - take my word!! Ps. 50 vuotta sitten ( Sapporo 1972) olin mukana kun taistelimme - silloiset Leijonat - mitalista !! Vähän jäi puuttumaan , vaikka mm Ruotsi kaatui riemukkaaasti kisojen päätöspäivänä Sapporon pääareenalla!! Sitä riemuvoittoa olin pohjustamassa silloin maalin merkeissä ja kentällisemme silloin ( Rantasila- Riihiranta -Linnonmaa - Murto ( RI.P.) - Lion # 79 ) oli kovaa valuuttaa läpi turnauksen!! Time flies - leijona karjuu ja taistelee - onko mikään muuttunut!!?? Jää nähtäväksi , joka tapauksessa Ruotsi on voitettava - kuten 1972!! Ellette tiedä mityen ?, niin please call!! Br Tami, Lion # 79 , silloin ( Sapporo 1972 ) numerolla # 16 - i assume!! Have A Great Day, JT"

BR Niilo
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Here we go again... Merileijona#79 eilinen ilta tainnut mennä eläinmaailman merkeissä; Kukko tai Karhu I assume. Hiihto on 30km ja alkaa 9.00, take my word! Ja kahvit sekä ready to go, mutta hetkinen; hetken päästä world class gym ja ready to go. Päiväni murmelina, time flies ja onko mikään muuttunut! HEIJA SVERIGE!!
 
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ihan tässä jo jännittää voittaako Leijonat Ruotsin.
Nyt pitäisi Jalosen ottaa luuri kauniiseen käteen ja kuuma linja auki Kuusamakujalle, siellä Neuvostoliiton kaataja odottelee. Kävi miten kävi finaalissa, Tami varmasti muistaa kertoa mitä vuonna -72 tapahtui ja kenen toimesta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan tässä jo jännittää voittaako Leijonat Ruotsin.
Tähän asti olen odotellut " The Julistusta" Sakari Manniseen liittyen -take my word!! Tämänpäiväinen päivitys sen kuitenkin varmistaa ,, eri turnauksia ollaan Kuusamakujan valtiaan kanssa kuitenkin seurailtu -i assume!! Toivottavasti molemmat päättyvät kuitenkin Leijonien kannalta hyvin -i hope so!! Br AB, maakunnan veli, penkkiurheilija etc. ..
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
To You @aurora borealis mä Kysyn... Useammassa viestissäsi keskiviikkona ja torstaina, käytät lopussa yhdistelmää AB. Perjantaina puolestaan Br AB, maakunnan veli, arvokisojen suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few ja nyt tuossa yläpuolella: AB, maakunnan veli, penkkiurheilija etc. ..

Onko tämä jotain uusien meriittien lisäämistä ilman "näyttöjä" mä kysyn. My GOD
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
To You @aurora borealis mä Kysyn... Useammassa viestissäsi keskiviikkona ja torstaina, käytät lopussa yhdistelmää AB. Perjantaina puolestaan Br AB, maakunnan veli, arvokisojen suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few ja nyt tuossa yläpuolella: AB, maakunnan veli, penkkiurheilija etc. ..

Onko tämä jotain uusien meriittien lisäämistä ilman "näyttöjä" mä kysyn. My GOD
In case epäselvää; meriittilista on niin pitkä,, että sieltä poimitaan muutamia makupaloja viestin loppuun # 79:N inspiroivaa ( inspiring) esimerkkiä noudattaen -take my word!! Edeltävässä viestissäni en esim. maininnut lainkaan että olen tributeketjun founder!! Aivan kuten " Tamin" seinälläkin -osa päivityksistä / kommenteista päättyvät pelkkiin nimikirjaimiin ( JT -tässä tapauksessa AB) joskus mukaan tulee Br ( " best regards" in case ette ole kieliveljiä!!) -niin se vain menee näilläkin areenoilla!! Tsemppiä sinulle, AB
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
In case epäselvää; meriittilista on niin pitkä,, että sieltä poimitaan muutamia makupaloja viestin loppuun # 79:N inspiroivaa ( inspiring) esimerkkiä noudattaen -take my word!! Edeltävässä viestissäni en esim. maininnut lainkaan että olen tributeketjun founder!! Aivan kuten " Tamin" seinälläkin -osa päivityksistä / kommenteista päättyvät pelkkiin nimikirjaimiin ( JT -tässä tapauksessa AB) joskus mukaan tulee Br ( " best regards" in case ette ole kieliveljiä!!) -niin se vain menee näilläkin areenoilla!! Tsemppiä sinulle, AB

Veli @Frankie loi ladun jota veli aurora borealiksen on nyt helppo seurata täällä jatkoajassa!! Siinä todellisten voittajien hengessä sanon: Vielä on matkaa todelliseen alla star- ketjuun!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veli @Frankie loi ladun jota veli aurora borealiksen on nyt helppo seurata täällä jatkoajassa!! Siinä todellisten voittajien hengessä sanon: Vielä on matkaa todelliseen alla star- ketjuun!!
MY GOD!! In case oikein muistan se oli veli @Barnes joka OG Aurinkokuningas - ketjun perusti " Yleisen jääkiekkokeskustelun" puolelle!! Surullisenkuuluisa case punainen munalukko ja se ( Brändin päälle kuseskelu " par excellence" by Team Moderators) kuitenkin antoi veli @Frankie lle mahdollisuuden avata vapaan keskustelun puolelle ketjun,, jonne itsekin olen satakunta viestiä -tehkää perässä kirjoittanut!! alla star- ketju ilman auroraa -OMG sanon minä!! Siinä -muisteloiden hengessä; " Have A Great Day" kitisijät ; Attention!!! menkää lähimetsään ja HUUTAKAA puoli tuntia SUORAA HUUTOA- se helpottaa ja on TURVALLISTA-luulisin!! AB
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
MY GOD!! In case oikein muistan se oli veli @Barnes joka OG Aurinkokuningas - ketjun perusti " Yleisen jääkiekkokeskustelun" puolelle!! Surullisenkuuluisa case punainen munalukko ja se ( Brändin päälle kuseskelu " par excellence" by Team Moderators) kuitenkin antoi veli @Frankie lle mahdollisuuden avata vapaan keskustelun puolelle ketjun,, jonne itsekin olen satakunta viestiä -tehkää perässä kirjoittanut!! alla star- ketju ilman auroraa -OMG sanon minä!! Siinä -muisteloiden hengessä; " Have A Great Day" kitisijät ; Attention!!! menkää lähimetsään ja HUUTAKAA puoli tuntia SUORAA HUUTOA- se helpottaa ja on TURVALLISTA-luulisin!! AB

Damn right my friend!! Onko kukot jo ostettu finaalia varten? - Ykkösketjun sentteri veli Fiftie
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Damn right my friend!! Onko kukot jo ostettu finaalia varten? - Ykkösketjun sentteri veli Fiftie
Damn right, on!! In case epäselvää sekä Kukot että Karhut ( just in case) ja voittosaunan lämmittämiseen ja saunatansseihin olen jo henkisesti ( mental) varautunut!! AB
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös