PLEASE kertokaa ja Argumentoikaa, et miten ton lainatun tekstin saa tohon ns. laatikkoon, samalla tyylillä kun olet lainannut toisen tekstin
Manu Juhani Tamminen kirjoitti:Rauhalllinen perjantai ( 3.3.2023 ) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla, jossa myös Eurotam OY:n päämaja nykyään sijaisee osoitteessa Kuusamakuja , 20900 Turku!! Soittakin voit: 050 4663701 ja lisää: www.eurotam.com - be there!! Kaikille voittajille ala Vellu Ketola, Kai Ortio , Miku Pieniniemi, Juha Junno .. : Have A Great Winning Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää: www.eurotam.com
PLEASE kertokaa ja Argumentoikaa, et miten ton lainatun tekstin saa tohon ns. laatikkoon, samalla tyylillä kun olet lainannut toisen tekstin
Xenforon " veljet" ovat hioneet " palstasoftan" ykköskentän vaatimuksia vastaavaksi ja ominaisuudet ovat luokkaa " world class" - simply great , sanon minä!! ( toisin kuin Yocostan " veljet" Pohjanmaalla puhelimen pätkiessä!! ).Dear @Niilo "lainauslaatikon" näppäin löytyy tuolta viestin kirjoitusruudun yläreunasta. Katso liittämäni kuva siellä lisää. BR BAT79
Terve veli Bat79, Hyvä kysymys!! Cahier de Jeu!! Tosin tälle kysymyksellesi löytyy Lion #79 suora vastaus Anno Domini 14 syyskuuta 2018 Twitteristä:Mitä se buukkailee lauantaina? Ens kesän golfkierroksia, Buster XXXXL:n vesillelaskua, jotain muuta mitä?
Niin se vaan menee!! Siitä voittajien mallia @Fiftie , @aurora borealis , @Niilo , @Turha Kaukalo ja @Eetska hengessä have a great fuckin’ Sunday!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79Olen aina ihaillut ihmisiä joilla on kyky murehtia muiden asioista! Oma prinsiippini : 95 % keskittyminen ( omiin asioihin) on 50 % suoritus ! Keep rocking! #79
Kiitos komplimentista ja siitä ( sunnuntain toivottelut)!! Ne kruunaavat hienon , rauhallisen aamuhetken maakunnan maakunnallisissa maisemissa -take my word!! Br, ABNiin se vaan menee!! Siitä voittajien mallia @Fiftie , @aurora borealis , @Niilo , @Turha Kaukalo ja @Eetska hengessä have a great fuckin’ Sunday!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79
Terve veli Bat79, Hyvä kysymys!! Cahier de Jeu!! Tosin tälle kysymyksellesi löytyy Lion #79 suora vastaus Anno Domini 14 syyskuuta 2018 Twitteristä:
Olen aina ihaillut ihmisiä joilla on kyky murehtia muiden asioista! Oma prinsiippini : 95 % keskittyminen ( omiin asioihin) on 50 % suoritus ! Keep rocking! #79
Hyppää Jaguarin kyytiin, niin lähetään konttorille, take my word!!Mutta hei missä on Eurotamin päämaja, auttakaa mua. Täytyy käydä vierailemassa tuolla paikassa lisää: sieltä se vastaus varmasti löytyy.
Mulla ei oo Jaguaria, saako tulla Amerikkalaisella patteriautolla?Hyppää Jaguarin kyytiin, niin lähetään konttorille, take my word!!
Mutta " veljet" , " soittoa" etukäteen ( office hours , please!!! ) Yocophoneen , ettei tule " hukkareissua" (kts. Pikku Hukka ). Yksityisyrittäjän sekä alakerran timanttisen leidin ( Mme ) kiireet - in case epäselvää!!!Hyppää Jaguarin kyytiin, niin lähetään konttorille, take my word!!
Hieno, rauhallinen - so far - ,maanantaiaamu Turun Kuusamakujalla, jossa myös Eurotam OY:n Head Office tänä päivänä sijaitsee jo pidemmän ajan , sen jälkeen kun aika Nereis Businerss Gardenissa Turun Pitkämäessä tuli käytännön syista ( logistiikka) täyteen!! Täällä - home sweet home - on kaikki , kunnon tilat palavereihin, kaikki varasstot ( kirjat, esitteet, videoprojektorit , white boardit etc.. eli lyhyesti kaikki mitä koulutusyrittäjä tarvitsee, jotta reilun 100 :n keikan vuosivauhti on mahdollinen ja tehokas!! Tänäänkin on ns. " booking day" , jolloin alkaneen ( maaliskuun) kalenteri saa muotonsa koulutusten suhteen!! Joten - in case suunnittelet koulutuspäivää ?- arvon leader, yrittäjä, opettaja, coach, GM, President, vice President .. etc.. , niin please call ( 050-4663701) mail: juhani.tamminen@eurotam.com tai nappaa hihasta kiinni kun tapaamme ympäri Suomenniemen!! Joten, Teille kaikille tsemppareille ja yrittäjille: Have A Great Business & Sports Day!! Keep rocking & never give up!! Turun murteella: " Kyll se siit sit" !! Voikio sen kauniimmin Suomessa ilmaista!! Minun mikelestäni - EI VOI, ja vakuudeksi tieto : Olen Turun Heidekenillä syntynyt ns. Turun oma poika" , aivan kuten Saku Koivu, Tomi Kallio, Kai Ortio , Jarmo Koivunen , Kili Toivanen .. to name a few!! Have A Great Day!! JT. Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701, lisää:
Voittajan kotipaikka oli väärä. Lauantaina voitti turkulainen, sunnuntaina tamperelainen. Kun tekee kolme maalia Kupittaalla, pääsee jonon kärjestä valitsemaan. Niin se vaan menee - take my word.P.S. Wilma Murron EM-kultaa Meastro hehkutti eilen, missä hehkutukset nyt? Sieltä tuli Istanbulista jalometallia myös päätöspäivänä. Oliko laji väärä vai onko unohtunut katsoa teksti TV:tä?
Voittajan kotipaikka oli väärä. Lauantaina voitti turkulainen, sunnuntaina tamperelainen. Kun tekee kolme maalia Kupittaalla, pääsee jonon kärjestä valitsemaan. Niin se vaan menee - take my word.
Totta, mutta paljasjalkalaisuudella ei ole tietenkään merkitystä, kun voittaa. Montako EM-kultaa yksikään turkulainen, nykyinen kunnanvaltuutettu on voittanut?Aivan totta, tosin Wilma on heinäkenkä, kotoisin Kuusjoelta (nykyään osa Salon kaupunkia). Eli junantuomat on seiskaysille OK kunhan tuovat arvokisoista mitaleja. Luulisi että Heidekenillä syntynyt "oma poika" olisi tarkka rotuhygieniasta ja vain paljasjalkaiset Turkulaiset on OK, tällaisen käsityksen sain silloin kuntavaalien aikaan, mutta väärässä olin taas kerran. Vai koskeeko heinäkenkäisyys vain poliitikkoja?
Zero to none!! take my word!!Totta, mutta paljasjalkalaisuudella ei ole tietenkään merkitystä, kun voittaa. Montako EM-kultaa yksikään turkulainen, nykyinen kunnanvaltuutettu on voittanut?
Käsittääkseni Wilmalla ei tosiaan ole Turkuun muuta yhteyttä kuin nykyiseen harjoitteluun ja opiskeluun liittyvät syyt.Zero to none!! take my word!!
Jatketaan vielä sen verran, että eihän Wilma edes edusta Turkulaista seuraa vaan Salon Vilpasta, eli onko nyt niin, että Wilman ainoa side Turkuun on opiskelut ja kotiosoite? Seiskaysin suosioon siis todella pääsee voittamalla, muuta niinhän se on että Lion 79:n tiimistä kasvaa oikeita voittajia.