Wake up
"Rauhallinen aamuhetki nyt Turun Kuusamakujalla, jossa nykyään sijaitsee myös Eurotam OY:n " The Head Office" !! Iso talomme ( 300 neliötä) ja kuusi ( 6 ) eri kerrostasoa mahdollistavat toiminnan niin, että niin minulla kuin vaimollani on omat " officet " täällä Kuusamakujalla ja vielä eri kerroksissa!! Toimii kuin se kuuluisa " junan vessa" !! Lounaspalaverit vein kaupunkiin ( Turku ) jossa kaupungin keskusta on pullollaan hienoja treffipaikkoja, omana suosikkina Hotelli Marina Palace , jonka kanssa olen tehnyt tiivitä yhteistyötäjo 1980 luvun puolivälistä ( 1985) lähtien!! Silloin siirsin kaikki joukkueeni ( TPS ) pressi ja info tilaisuudet sinne, siirto joka sai kovasti kiitosta normaalisti niin kriittisten mediaihmisten puolelta!! Silloin ( 1985-88 ) oli normaalia, että ko.tilaisuuksissa paikka oli täynnä, niin Turun, maakunnan kuin valtakunnan ja kansainvälisen pressin edustajia!! Kaikki tuntuivat em. käytännöstä pitävän ja jälki ( palstatila ) sen mukaista!! O, tempora O mores - sanon minä!! Sama kaiku on ollut tavaramerkkinäni siitä ( 1985) lähtien, vain paikat ( Maat ja kaupungit ovat vaihtuneet!! Ääripäinä Tokio ( 1979-80 , 1982-84 ) jossa reilut 10 miljoonaa asukasta ja medioita sen mukaan ja Visp ( Sveitsi ) jossa hädin tuskin 500 asukasta!! Jääkiekko kiinnosti ja se momentum piti oppia hyödyntämään!! Joten siinä - pelin markkinoinnin hengessä: Have A Great Hockey & Marketing Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , ex Head Coach ( Player Coach ) mm. Kokudo Keikaku 1982-84 ; EHC Visp 1984-85 .. to name a few!! Lyhyesti , jotta häkki on täynnä, on peliä osata myydä ja ykkösmetodi toimii medioiden välityksellä!! Se on taitolaji, jossa erityisesti nykysuomessa on veljillä vielä valtavasti oppimista!! Joten nuoret managerit ; coachit GM:t etc.. , ellet tidä, please kysy ; kyllä me: Kale Kummola, Göran Stubb, Juha Junno, , Vellu Ketola , Lion # 79 .. kerromme mielellämme!!, Keep rocking & have A great business day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: "