Jasu pelaisi todennäköisesti NHLssä, jos RD ei valmentaisi Lukossa.
Jasu pelaisi todennäköisesti NHLssä, jos RD ei valmentaisi Lukossa.
Jep, ja Eero Elo oltaisiin valittu viime kauden päätteeksi Hall of Fameen, ellei RD olisi ollut Lukon valmentaja.
En enää tiedä, että oliko tämä lainaamani lause joku erittäin huono vitsi tai tosissaan heitetty.
Kadonneet tehot eivät ainakaan löytyneet. Yksi läpiajo olisi voinut olla, jos olisi ajanut röyhkeästi maalille mutta kiskaisi kilometrin ohi maalista. Itse olen ainakin luovuttanut Jasun tehojen toivomisen kokonaan. Huutosyöttöjä voi tulla.
Sentteriosaston heikoin lenkki tällä hetkellä. Ikäväähän se on, kyllä itse olisin Jasulle onnistumisia toivonut ja pitkää uraa Lukossa
Jasua kun kaikki aina haukkuu niin kaapi muuten aika helvetin monta tärkeää aloitusta omille! Ja muutenkin ihan mukiinmenevä peli mieheltä!
Jasua kun kaikki aina haukkuu niin kaapi muuten aika helvetin monta tärkeää aloitusta omille! Ja muutenkin ihan mukiinmenevä peli mieheltä!
Maiseman vaihto tekisi taatusti terää, kausi pari porissa tai kusipääkiekon kehdossa irrottaisi miehestä ne orastavat tehot irti. Lukossa mies junnaa paikallaan, ikävä kyllä.Mahtaisiko tehdä hyvää visiitti mestiksessä, perjantaina ainakin pyöri lähinnä Riskan ja Sipiläisen tiellä. Ja olihan se hifk-matsi merkkipaalu Juhanille, 50.peli ilman maalia..
Kyllä Jasun paikka on kolmosen keskellä. Voittaa aloitukset lähes järjestäen ja tekee armotonta duunia illasta toiseen.