En tiedä, mutta itse toivon että nappulat lyödään Haapasen Tobben kaulalle.Kukas nyt sitten on uusi kapteeni?
Samaa mieltä, kuulosti alunperinki todella erikoiselta.Tää ei oo missään nimessä mikään huhu vaan aivan täysin omaa mutua. Mun järkeen ei vaan mahdu se että Jasu menisi IFK:hon. Miksi ihmeessä IFK tekisi Jasun kanssa sopparin, mikään ei mun ajatuksissa puolla sitä. Mitäs jos tässä on matkalla ollut rikkinäinen puhelin ja matka jatkuukin Espooseen eikä Helsinkiin? Olisi loogisempi osoite mun mielestä.
Eli Jasu mitä ilmeisimmin suuntaa Hifkin paitaan ensi kaudelle?
Jossain meidän ketjuista huhuissa hyvin osunut nimimerkki huhuili, että meidän puolelta olisi tarjottu rahallisesti maltillista vuoden jatkoa, kun taas punaisista rahallisesti parempaa ja suoraa 2-vuoden lappua. Onhan se ylläri.. Olin jo vähän siinä uskossa kauden edetessä, että ura loppuisi tähän kauteen.Tätä nyt täällä puhuttu mutta en nopealla vilkaisulla löytänyt muita viestejä aiheeseen liittyen joten kysytään että mistä moinen päättely/huhu?
Jossain meidän ketjuista huhuissa hyvin osunut nimimerkki huhuili, että meidän puolelta olisi tarjottu rahallisesti maltillista vuoden jatkoa, kun taas punaisista rahallisesti parempaa ja suoraa 2-vuoden lappua. Onhan se ylläri.. Olin jo vähän siinä uskossa kauden edetessä, että ura loppuisi tähän kauteen.
Hifk:n peliä kun katselee niin jollain tavalla ymmärrän että Jasu menee pelaamaan alivoimaa ja tiukkoja paikkoja. Ei mitään järkeä yrittää ratkaista ali- ja ylivoimaa Lehterän avulla. Ei vaan voi riittää, vaikka Lehterä kova pelaaja onkin, että ensin blokkaa kiekot pohkeille. Seuraavassa vaihdossa ylivoima pitäisi ratkaista.Tää ei oo missään nimessä mikään huhu vaan aivan täysin omaa mutua. Mun järkeen ei vaan mahdu se että Jasu menisi IFK:hon. Miksi ihmeessä IFK tekisi Jasun kanssa sopparin, mikään ei mun ajatuksissa puolla sitä. Mitäs jos tässä on matkalla ollut rikkinäinen puhelin ja matka jatkuukin Espooseen eikä Helsinkiin? Olisi loogisempi osoite mun mielestä.
Tää ei oo missään nimessä mikään huhu vaan aivan täysin omaa mutua. Mun järkeen ei vaan mahdu se että Jasu menisi IFK:hon. Miksi ihmeessä IFK tekisi Jasun kanssa sopparin, mikään ei mun ajatuksissa puolla sitä. Mitäs jos tässä on matkalla ollut rikkinäinen puhelin ja matka jatkuukin Espooseen eikä Helsinkiin? Olisi loogisempi osoite mun mielestä.
En ole kuullut huhuja, mutta eilen nukahtamista odotellessani tätä mietiskelin juuri sillä kärjellä, että mikä joukkue ensi kaudella kipeimmin kaipaisi Junnun kaltaista kaiken nähnyttä ja kokenutta, huonoimmillaankin melko laadukkaalla perustasolla suorittavaa nelssonin senaa. Jossain määrin ko. pelaajatyyppi kelpaisi varmasti jokaiselle joukkueelle, mutta uudelle liigatulokkaalle tuollainen olisi todella tärkeä ja tukeva rakennuspalikka. En tiedä Espoon joukkueen kokoamisesta mitään, mutta sanon silti, että he tarvitsevat koodinimi juhanijasun ja paras sellainen olisi Juhani Jasu itse.Itse asiassa kuulin itse juurikin huhun Kiekko-Espoosta.