Juhani Jasu HIFK:ssa

  • 37 383
  • 303

Rantasen_Åbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Onko Jasu ollut klesana jo ennen sopimuksen tekemistä, jos vamma nyt vaatii leikkaushoitoa? Oliko siis tiedossa se, että pelaa jonkin olemassaolevan vamman kanssa?

Pääasia että sai 900 matsia täyteen vai? Sitten puukon alle ja kausi pakettiin + hyvät fyrkat.
Pelasi ilmeisesti viime keväänä hieman puolikuntoisena Turussa.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelasi ilmeisesti viime keväänä hieman puolikuntoisena Turussa.


No sitä mä vähän epäilin. Oon kyllä aina pitänyt Jasua tällaisena ihan hyvänä liigapelaajana ja olin ihan toiveikas hänen tänne tulostaan, mutta nyt vaan sitten meni ainakin tämä kausi Jasun osalta meillä pilalle, kun noin pitkä loukkaantuminen ei voi olla näkymättä niissä loppukauden otteissa.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Ei ollut. Kuten olen sanonut noin kymmenen kertaa tällä palstalla, oli Jasu ihan yhtä hidas ja kankea jo viime kaudella TPS:ssä. Mikään hänen otteissaan IFK-paidassa ei yllättänyt.

Eikös Peltonen Tappara-pelin pressissä sanonut Jasulla olleen kesällä vähän vammaa kun toimittaja kysyi kuinka Jasu on IFK:n kotiutunut.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Eikös Peltonen Tappara-pelin pressissä sanonut Jasulla olleen kesällä vähän vammaa kun toimittaja kysyi kuinka Jasu on IFK:n kotiutunut.
Siis vammaa oli kyllä kesällä, mutta ei käsittääkseni sellaista, mikä olisi alkukauden pelaamisessa näkynyt / tehnyt Jasusta heikomman näköisen - täysin samalta näytti, kun TPS:ssä. Eikä ennen IFK-sopimusta käsittääkseni ollut sellaistakaan vammaa, joka olisi tähän pitkään saikkuun vaikuttanut. Ehkä ymmärsin alkuperäisen viestin väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös