Kuulantyöntäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tuosta kun Aaltonen hommataan, niin rosteri on varsinainen Kärppien vahakabinetti.
Vaatimustaso on kyllä kova, kun otetaan joukkueen haluttomin pelaaja Antonen ja vaihdetaan tilalle Aaltonen. Ihanko tosissaan tämä on nykyään se taso millaisia vahvistuksia ihmiset haluaa? Sitten käydään pistepörssistä katsomassa, että kyllä se on pisteitäkin tehnyt. Todellisuudessa Aaltonen oli surkea Jukureissa. Aaltonen oli myös monilla mitttareilla mitattuna huono myös edellisellä visiitillä Kärpissä. Ja se tämän kauden taso. Se on suoraan jatkumoa alaspäin. Kenkää Tsekin liigan huonoimmasta joukkueesta. Jos nyt unohdetaan ne hienot hetket vuosikymmenen takaa, niin millä pystytään perustelemaan Juhamatti Aaltosen hankinta.Aaltonen velton Antosen paikalle ehdottomasti. Löytyy kärppäsydäntä ja viime vuosina myös puolustustahtoa. Kaksi edellistä kautta liigassa hyvillä pisteillä. Ja tuskinpa se Jukureissa turhaan kapteenin C merkkiä kantoi.
Vaatimustaso on kyllä kova, kun otetaan joukkueen haluttomin pelaaja Antonen ja vaihdetaan tilalle Aaltonen. Ihanko tosissaan tämä on nykyään se taso millaisia vahvistuksia ihmiset haluaa? Sitten käydään pistepörssistä katsomassa, että kyllä se on pisteitäkin tehnyt. Todellisuudessa Aaltonen oli surkea Jukureissa. Aaltonen oli myös monilla mitttareilla mitattuna huono myös edellisellä visiitillä Kärpissä. Ja se tämän kauden taso. Se on suoraan jatkumoa alaspäin. Kenkää Tsekin liigan huonoimmasta joukkueesta. Jos nyt unohdetaan ne hienot hetket vuosikymmenen takaa, niin millä pystytään perustelemaan Juhamatti Aaltosen hankinta.
Meille kevät tarkoittaa himpun verran eri asiaa. Sillo pellaa noin 4 joukkuetta enää ja loput kannustaa.Kevään pellaajasta kun puhutaan, niin viime kaudella kävi ihan päin vastoin. Syksyllä kulki, mutta kevät-talvella hävisi kuvasta. Ei ollut täydellä sielulla mukana touhussa.
En kyllä laittais päätä pantiksi että tiedetään, tai joo, tiedetään että pelaa jos maistuu pelata. Ero konnaan on se, että taistelee päivästä toiseen samalla tasolla, ei seilaa ja pellaile + ihan eri sortin pelaaja kyseessä, konnalla laidoilla semmoset moottorit että morjens, riittää kun pää ja kädet toimii. Juhiksella pitäs painaa tuossa paskamyrskyssä tehoja ja olla parhaita pelistä toiseen, kiitos ei.Juhiksen kans on vähä sitä dilemmaa, että tiijetään mitä saadaan, mutta toisaalta riittääkö kuitenkaan enää. Toki, riittäähän Kontiolallakin Tapparassa aika mallikkaasti.
Kyllä ne tossa iässä voi alkaa jo aika pahasti katoamaan kun liike hidastuu eläkeläissarjatasoon.Juhis vuosi sitten EHT-mies 8 peliä. Ei kai ne taidot ole vuodessa kadonneet ?
Se olisi Myliltä kyllä aivan uskomattoman iso peliliike, jos Ronkaisen saisi jollain ihmeellä Oulun Kärppiin. Sytyn idealle.Kala-Ana vielä SaiPasta ennen siirtorajaa, Aaltosen lisäksi niin tässähän on melkoiset Deja-Vut kasassa. Ronkaisen Tanekin voisi vielä tehdä comebackin.
Itse olen 36 ja hapottaa jo perkeleesti. Ja epäilen kyllä vahvasti sitä mihin suuntaan Kärppien hankintapolitiikka uhkaa taas luiskahtaa.Olisiko nämä epäilevät tuomakset sitten keskimäärin parikymppisiä, joille tietenkin lähes nelikymppinen mies on luonnollisesti jo aivan ikäloppu ja valmis eläkkeelle.
Et ole vain kunnossa. Itse olen vanhempi ja ei hapottele. *Hymiö. Juhi Ouluun takakarvaamaan!Itse olen 36 ja hapottaa jo perkeleesti. Ja epäilen kyllä vahvasti sitä mihin suuntaan Kärppien hankintapolitiikka uhkaa taas luiskahtaa.
@Turpovitone sanoikin, että "keskimäärin" parikymppisiä. Eli jos tällä palstalla on joku nelivuotias kirjoittelija, niin keski-ikähän teidän kahden otannalla on juurikin se 20 vuotta! :DItse olen 36 ja hapottaa jo perkeleesti. Ja epäilen kyllä vahvasti sitä mihin suuntaan Kärppien hankintapolitiikka uhkaa taas luiskahtaa.
Hyvä olisi koneen olla käynnissä jo alkuvuodesta jos meinaa päästä sinne 4 joukkoon ja pellaillee. Olisi luullut kun pääsee joukkueen 1. tähdeksi niin pelaaminen kiinnostaa jo himpun aiemmin. Kärppien top-4 sijoitus on kaikkea muuta kuin varmaa, niin sama tilannehan se olisi sitten edessä tänäkin vuonna. Aaltonen tekee joko itse muutoksen, että hinaa joukkueen sinne 4 joukkoon tai luottaa, että muut kantaa runkosarjan toisen puolikkaan ja puolivälierät, niin pääsee itse sitten välierissä irti.Meille kevät tarkoittaa himpun verran eri asiaa. Sillo pellaa noin 4 joukkuetta enää ja loput kannustaa.
Ei varmasti vuodessa ole kadonnut, mutta miksi ei käyttänyt niitä taitoja koko kautta esimerkiksi Jukureissa? Koska Juhamatti Aaltonen on mielenkiintoinen pelaaja, niin allekirjoittanut katsoi viime kaudelta lähes jokaisen hänen ottelunsa. En nähnyt montakaan peliä, missä Aaltosen suoritus olisi jäänyt positiivisen puolelle. Kiinnostaisi kuulla millä perusteella Aaltonen oli hyvä viime kaudella?Juhis vuosi sitten EHT-mies 8 peliä. Ei kai ne taidot ole vuodessa kadonneet ?