Kevvään mies. Vaikea nähdä, että taikurin taikapussi olisi vielä ehtymässäkään.Hieroin silmiäni kun yhdessä vaihdossa Juhis oli alimpana hyökkääjänä menossa omiin.
Ei ole välttämättä viimeinen...Juhiksen motivaatio löytyy varmaan siitä, että tämä on Iin taikurin viimeinen kevät.
Jos vaikka Liigassa pelattaisiin ensi kaudella, niin mun Jokereissa on Juhille aina tilaa. Uskon myös, että tässä nykyisessä kevvään formissa riittäisi heittämällä ainakin johonkin rooliin.Ei ole välttämättä viimeinen...
Koko ykkösketju lepäsi lähes koko kolmannen erän, ei vain Aaltonen. Penkillä istuivat normaalisti.Varmaan jo jossain tästä samaisesta aiheesta mutta mitäs Aaltoselle kävi vai pistikö RD istumaan penkin päähän loppupelin ajaksi? Sääteltiinkö jotain ja päästettiin Ode irti?
Kertoo kyllä kaiken oleellisen tasoerosta, kun ykkösketju voidaan heittää penkin päähän finaaleissa koko erän ajaksi.Koko ykkösketju lepäsi lähes koko kolmannen erän, ei vain Aaltonen. Penkillä istuivat normaalisti.
Mulla nousi se ajatus mieleen, että olisiko myös vältetty mahdollisia ylilyöntejä? Ja siis tottakai lepuutettiin muutenkin, kun peli oli jo selvä, mut se, että joku ei vaikka viikatteella pistä tunnekuohuissa jalkaa poikki.Koko ykkösketju lepäsi lähes koko kolmannen erän, ei vain Aaltonen. Penkillä istuivat normaalisti.
Aivan oikea veto Ristolta. Itse sitä keskittyi sen verran tunnelmasta nauttimiseen ettei pappojen puuttumista huomannut kuin vasta sitten kun Ode painaa satasta kiekon perään kaverin päätyyn.RD pisti koko pappaketjun, eli Filppulat lepäämään kun peli oli selvä ja kun nähtiin mitä IPK oli tullut tekemään ja päästi sit Oden irti. Ei siis käynyt mitään. RD peluutti lähinnä Heikkisen ja Tintin ketjuja, välillä jäällä kävi Forslundit ja Tintin laidalla vaihteli Lahna ja Ode.
Kertoo kyllä kaiken oleellisen tasoerosta, kun ykkösketju voidaan heittää penkin päähän finaaleissa koko erän ajaksi.
Niin tai vaihtaa kakkosveskan maalille. Ikäänkuin vinkiksi Iisalmelle...Seuraavaksi sitten vika erä vaikka ilman maalivahtia.