Juhamatti Aaltonen Helsingin Jokereihin!

• 349 465
  • 1 364

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole välttämättä viimeinen...
Jos vaikka Liigassa pelattaisiin ensi kaudella, niin mun Jokereissa on Juhille aina tilaa. Uskon myös, että tässä nykyisessä kevvään formissa riittäisi heittämällä ainakin johonkin rooliin.

Olisi tarinana todella hieno, jos nousu tulisi ja papat pelaisivat vielä ensi kauden Liigaa ja sitten hokkarit naulaan. Pihlströmillä on optio ensi kaudesta ja Vallen uskon jatkavan Liigapaikan tullen.

Mesu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan jo jossain tästä samaisesta aiheesta mutta mitäs Aaltoselle kävi vai pistikö RD istumaan penkin päähän loppupelin ajaksi? Sääteltiinkö jotain ja päästettiin Ode irti?

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Koko ykkösketju lepäsi lähes koko kolmannen erän, ei vain Aaltonen. Penkillä istuivat normaalisti.
Mulla nousi se ajatus mieleen, että olisiko myös vältetty mahdollisia ylilyöntejä? Ja siis tottakai lepuutettiin muutenkin, kun peli oli jo selvä, mut se, että joku ei vaikka viikatteella pistä tunnekuohuissa jalkaa poikki.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
RD pisti koko pappaketjun, eli Filppulat lepäämään kun peli oli selvä ja kun nähtiin mitä IPK oli tullut tekemään ja päästi sit Oden irti. Ei siis käynyt mitään. RD peluutti lähinnä Heikkisen ja Tintin ketjuja, välillä jäällä kävi Forslundit ja Tintin laidalla vaihteli Lahna ja Ode, toista laitaa pelasi siis tutusti Liuksi.

Mesu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
RD pisti koko pappaketjun, eli Filppulat lepäämään kun peli oli selvä ja kun nähtiin mitä IPK oli tullut tekemään ja päästi sit Oden irti. Ei siis käynyt mitään. RD peluutti lähinnä Heikkisen ja Tintin ketjuja, välillä jäällä kävi Forslundit ja Tintin laidalla vaihteli Lahna ja Ode.
Aivan oikea veto Ristolta. Itse sitä keskittyi sen verran tunnelmasta nauttimiseen ettei pappojen puuttumista huomannut kuin vasta sitten kun Ode painaa satasta kiekon perään kaverin päätyyn.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy