Juhamatti Aaltonen Helsingin Jokereihin!

• 323 357
  • 1 233

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää osoittautunut kyllä aivan hirveeks hankinnaksi. Sanoin jo ehdottomasti tälle ei sillo ku huhuiltiin ja JMA itse empi että kiinnostaako kajaaniin lähteä pelaamaan. Se oli asenne ja kiinnostuksen taso sillon ja näyttää olevan edelleen. Olisi kiva tietää mikä on JMA syöttöjen onnistumisprosentti ja laukaukset kohti maalia prosentti. no varmaan huomenna tekee taas jonkun hienon jalka kikan ja maalin ja saa sit sen siivellä laiskotella seuraavat 10 peliä. karsea pelaaja.
Tuttua Juhista. Vetää ensin 5 peliä ihan näkymättömänä, sitten yhdessä pelissä pari highlight maalia ja all is forgiven.
Onko näitä highlighteja näkynyt tällä kaudella? Minä en ole nähnyt, joten en osaa niitä kyllä enää tältä spaghetilta odottaakaan.

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Tiedettiin tasan mitä tilattiin, kun tämä hankinta julkistettiin.

Kaikki sormet ja varpaat ristiin, että keväällä kiinnostaa pellailla.

Muuten se vedätti Jokereita jo toisen kerran, sitten voi seura katsoa peiliin ihan itse.

Keväällä se herää, jos herää.

JokeriEki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedettiin tasan mitä tilattiin, kun tämä hankinta julkistettiin.

Kaikki sormet ja varpaat ristiin, että keväällä kiinnostaa pellailla.

Muuten se vedätti Jokereita jo toisen kerran, sitten voi seura katsoa peiliin ihan itse.

Keväällä se herää, jos herää.
Voisiko joku jo nyt käydä herättämässä? Vaikka vedättämällä että nyt on jo kevät.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tämä hasbeen pellailija on ollut täysin odotetulla tasolla. On edelleen hyvä ja hyökkäyspäässä vaaraa tuottava pelaaja silloin, kun sattuu huvittamaan, mutta useimpina iltoina ei huvita. Tällä hetkellä otteluissa tulee laskettua lähinnä sitä, että kuinka usein Aaltonen ampuu maalia kohti. Prosentti ei ole ollut järin korkea viime aikoina...

Vaikea nähdä, että Juhis heräisi kuin taikaiskusta pellaamaan kevään pelien koittaessa. Jokerit ei ole Aaltoselle sydämenasia niin kuin esimerkiksi Kärpät. Tämä näkyy tällä hetkellä hänen pelistään valitettavasti aika kauas.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit ei ole Aaltoselle sydämenasia niin kuin esimerkiksi Kärpät. Tämä näkyy tällä hetkellä hänen pelistään valitettavasti aika kauas.
Väitän, että tästä ei ole kyse. Samat tiikerinraidat Aaltosella oli jo Oulussa. Isoin ongelma on tehoissa. Ei tuota tällä hetkellä tarpeeksi, jotta paikka ykkösessä olisi perusteltu.

Parissa viime pelissä pelillinen ykkösvitja on ollut Forslund-Salonen-Suni/Heikkinen.

Jos hiukan syvemmin mennään Filppula-Aaltonen parin tai ketjun peliin niin näen ongelmaksi liiallisen poikittaispelaamisen - maalia kohti pelaamisen kustannuksella. Ketjusta puuttuu nopea luistelija joka kykenisi suoraviivaisesti päättämään hyökkäyksiä ja ajamaan maalille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy