Juhamatti Aaltonen Helsingin Jokereihin!

• 286 138
  • 1 078

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näyttää vähän siltä, että jos eivät nouse niin on konkurssi tulossa ellei omistajat takaa miljoonien tappiot.
Höpö höpö. Jos olisit edes hivenen alusta tutustunut Jokerien strategiaan nyt ja tulevaisuudessa niin et ehkä väittäisi tällaista.
Ei pillut ja JMA:t kuitenkaan satoja tonneja nykyisellään enää maksa vaikka kuluja tietysti tuleekin.

Nutshell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomen kaukaloissa, Manchester United
Pieni pelko persuksissa kun näitä hasbeeneja nyt roudataan jengiin kun "tarvitaan kokemusta". Varmaan tarvitaan mutta onko nää sitten oikeita pelaajia tähän projektiin. 51 ehdottomasti mutta JMA...Annetaan näyttää mutta todella toivon että toimistolla tiedetäään mitä ollaan tekemässä.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tämä lause on Aaltosen kohdalla kuultu niin monta kertaa ennenkin ja aina hän pystyy yllättämään. Ei hänen pitänyt aikoinaan kehdata löysäilevän IFK-kannattajien edessä ja kaikki odottivat hänen haluavan näyttää heille. Sieltä se löysäily vaan tuli ja loppupeleissä suututti koko organisaation toimiston henkilökuntaa myöten.

Ei kai se vahinko ole, että Pelicans laittoi ulos ja suostui maksaa koko kauden liksaa tähän päivään saakka.
Ai siis sen pelottavan pappa-kornerin edessä, joka istuu hiljaa läpi ottelun ja taputtaa kohteliaasti hyville suorituksille, eikä kritisoi omiaan vaikka kentällä tapahtuisi mitä? Joo, en kyllä minäkään kehtaisi niiden intohimoisten ja aggressiivisten fanien edessä sluibailla.

No vitsit sikseen, yhdyn samoihin "pelkoihin" kuin osa täällä.

Viimeksi muokattu:

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Höpö höpö. Jos olisit edes hivenen alusta tutustunut Jokerien strategiaan nyt ja tulevaisuudessa niin et ehkä väittäisi tällaista.
Ei pillut ja JMA:t kuitenkaan satoja tonneja nykyisellään enää maksa vaikka kuluja tietysti tuleekin.
Urheilu pääkaupungissa on aina tuhoisan kallista. Toki jos omistajat näkee tämän harrastuksena niin toimii. Jopa Porissa jossa kaupunki rakastaa Ässiä on vaikeaa vaikka vuokrat vastaa sitä , eettä maksaisi yksiöstään 100 euroa vuokraa.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Urheilu pääkaupungissa on aina tuhoisan kallista. Toki jos omistajat näkee tämän harrastuksena niin toimii. Jopa Porissa jossa kaupunki rakastaa Ässiä on vaikeaa vaikka vuokrat vastaa sitä , eettä maksaisi yksiöstään 100 euroa vuokraa.

Viime kauden jälkeen oli varaa laittaa junnuille muutama satatuhatta euroa ja silti jäätiin 10k plussalle, vaikka Keravan sopimus taisi olla aika ryöstöhintainen ja sinnekin tehtiin omalla kustannuksella muutoksia. Pelaajabudjetti oli sen 300k.

Tällä kaudella maksetaan koko kauden Nordiksesta ja 4000 katsojakeskiarvolla päästään helposti omilleen. Pelaajabudjetiksi ilmoitettiin 500k, toki tuo on ehkä tuosta hieman noussut, mutta ei kuitenkaan sadoilla tuhansilla.

Jotenkin en nyt ihan nää tässä yhtälössä miljoonien tappiota.

Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aaltonen kuitenkin kyttäili viimeiseen asti liigadiiliä eikä sitä saanut, joten luulisi siinä olevan tietynlainen reality check miehelle myös palkan suhteen. Toisaalta ei varmasti lähde "kajaaneihin" ihan pähkinöillä enää ja sama pätee Pihlströmiin.

On ihan selvää, että Jokerit satsaa nyt jonkunlaisella riskilläkin tähän kauteen. Mielestäni se on viisasta ja täysin perusteltavissa oleva riski. Ja sellainen minkä taustajoukot pystyvät kantamaan jos jostain syystä RD-kiekko kusahtaakin pudotuspeleissä karille. Isompi riski on se, että nyt ei satsattaisi kun Liigassa on aivan selvä jumbo joka häviää matsista toiseen. Se nousu on pelaamalla nyt ihan otettavissa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aaltonen kuitenkin kyttäili viimeiseen asti liigadiiliä eikä sitä saanut, joten luulisi siinä olevan tietynlainen reality check miehelle myös palkan suhteen
Itse luulen, että Aaltoselle oli kyllä Liigasta tarjolla paikkaa, mutta ei semmoisesta jengistä missä voisi menestyä. Ja 39-vuotiaana kaiken nähneenä jumbojoukkueisiin lähteminen ei varmastikaan ole sitä mikä motivoi. Siellä pelaa kuitenkin aika paljon Aaltosta huonompia pelaajia.

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kai se vahinko ole, että Pelicans laittoi ulos ja suostui maksaa koko kauden liksaa tähän päivään saakka.
Onko tästä tarkempaa tietoa? Luulisi palkanmaksun loppuneen siihen paikkaan, kun sopimus purettiin elokuussa. Etenkin, kun Juhis käsittääkseni lähti itse kävelemään joukkueesta. Juhille ei vain tainnut maistua pelaaminen nelosketjussa, vaikka sitäkin roolia ihan kunnioittavasti pelasi viime kaudella.

Kyllä itsellä nousisivat pienet hikikarpalot otsalle vastustajan pakkina, jos joutuisin pelaamaan Juhista vastaan. Harvemmin Mestiksessä tarvitsee vääntää pelaajia vastaan, joilla on yhtä paljon yksilötaitoa ja ratkaisuvoimaa kuin hänellä. Tosin harmillisesti Juhis on vanhemmalla iällä vähentänyt vaarallisen laukauksensa käyttöä ja ryhtynyt enemmän pelintekijäksi.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jollain tavalla mä sytyn ihan hitosti tuolle Aaltosen Kajaani-heitolle. Ei kuka vaan pelaaja laukoisia tuollaisia kommentteja. Eikä persoonia ole liikaa juuri koskaan. 29.11 Hokki - Jokerit merkattuna isosti kalenteriin.

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Onko tästä tarkempaa tietoa? Luulisi palkanmaksun loppuneen siihen paikkaan, kun sopimus purettiin elokuussa. Etenkin, kun Juhis käsittääkseni lähti itse kävelemään joukkueesta. Juhille ei vain tainnut maistua pelaaminen nelosketjussa, vaikka sitäkin roolia ihan kunnioittavasti pelasi viime kaudella.
Juhis ei lähtenyt kävelemään joukkueesta vaan aloite tuli seuran puolelta. Ei ilmeisesti kuitenkaan vakuuttanut tarpeeksi viime kaudella ja hyökkääjiä oli paljon. Pelicans ja Juhis neuvottelivat purku korvauksesta jonkun aikaa, mutta kyllähän siellä sopuun päästiin. Eli tuskin palkkaa tähän päivään asti maksettiin.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse luulen, että Aaltoselle oli kyllä Liigasta tarjolla paikkaa, mutta ei semmoisesta jengistä missä voisi menestyä. Ja 39-vuotiaana kaiken nähneenä jumbojoukkueisiin lähteminen ei varmastikaan ole sitä mikä motivoi. Siellä pelaa kuitenkin aika paljon Aaltosta huonompia pelaajia.
Voisin sanoa melkeinpä, että tiedän JMA:n saaneen tarjouksia Liigasta...

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
No niin. Aika kaivaa 50-paita kaapista ja tulla taas Nordikselle.

Oletan, että Aaltonen tuo lisää katsojia koti- ja vieraskatsomoihin, Jokerien kiinnostavuus kasvaa.

Ja se ylivoima... ei kai se nyt ainakaan huonommaksi voi muuttua tämän taitoniekan tullessa koostumukseen? Toivottavasti olen oikeassa, kuten yleensä.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Onko tästä tarkempaa tietoa? Luulisi palkanmaksun loppuneen siihen paikkaan, kun sopimus purettiin elokuussa. Etenkin, kun Juhis käsittääkseni lähti itse kävelemään joukkueesta.

On tarkkaa tietoa asiaa sen enempää avaamatta. Eihän nyt kukaan kävele vuoden mittaisesta sopimuksesta ilmaiseksi pois ja kuulemani mukaan sai erittäin kultaisen kädenpuristuksen.

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
On tarkkaa tietoa asiaa sen enempää avaamatta. Eihän nyt kukaan kävele vuoden mittaisesta sopimuksesta ilmaiseksi pois ja kuulemani mukaan sai erittäin kultaisen kädenpuristuksen.
Kyllä itsekin olen kuullut, että sai ison osan tämän kauden palkasta purkukorvauksena. Mutta, eikö tämän takia olisi voinut tulla melko halvallakin Jokereihin.

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin. Aika kaivaa 50-paita kaapista ja tulla taas Nordikselle.

Oletan, että Aaltonen tuo lisää katsojia koti- ja vieraskatsomoihin, Jokerien kiinnostavuus kasvaa.

Ja se ylivoima... ei kai se nyt ainakaan huonommaksi voi muuttua tämän taitoniekan tullessa koostumukseen? Toivottavasti olen oikeassa, kuten yleensä.
Justhan se yv on vasta alkanut toimia. Viimeiset 4-5 peliä hyvin reppu heilunut yv:llä. Nyt nuhis siihen sotkemaan niin avot.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kyllä itsekin olen kuullut, että sai ison osan tämän kauden palkasta purkukorvauksena. Mutta, eikö tämän takia olisi voinut tulla melko halvallakin Jokereihin.

Jep kyllä. Enemmän pointtini oli se, että aika paljon kertoo Juhiksesta joukkuepelaajana, että hänet laitetaan mielummin kotiin palkkaa nostamaan kuin Pelicansin koppiin

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy