Juha Ylönen

  • 6 272
  • 31
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Viestin lähetti Juhaht
Eipä tässä muuta kuin notta:

On se huikee!


Ma tuopinkuva silmissäin, kun täällä kuljen....

Niin kuljen mäkin! Vapise msg! Harmi et sä menit myös lyömään vetoa siitä, että Blues on kuuden parhaan joukossa. Noh, onhan noita ihmeitä ennenkin tapahtunut..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Elmeri Hautamäki
Niin kuljen mäkin! Vapise msg! Harmi et sä menit myös lyömään vetoa siitä, että Blues on kuuden parhaan joukossa. Noh, onhan noita ihmeitä ennenkin tapahtunut..

Juu, mut mä kato uskon, että täältä tullaan vielä. Odottavan aikakaan ei ole pitkä, kun saa Blues Espoo -nimisen Suomea kiertävän luistinsirkuksen edesottamuksia seurata.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Juhaht
Odottavan aikakaan ei ole pitkä, kun saa Blues Espoo -nimisen Suomea kiertävän luistinsirkuksen edesottamuksia seurata.

Blues Hockey Oy on muuten firman nimi. Tämän ooyyn omistaman jääkiekkojoukkueen nimi on Blues.

En kyllä itse enää tuohon kutoseen usko, mutta Jussiin uskon. Nostetaanko msg uusi veto 8 pisteen kohdalle? Eli siis kahdeksan pistettä tai enemmän Jussille ja tsiideri mulle?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti E
Blues Hockey Oy on muuten firman nimi. Tämän ooyyn omistaman jääkiekkojoukkueen nimi on Blues.

Aika yks paskanhailee, millä nimellä tota apinaorkesteria kutsutaan. Noin suoraansanottuna.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mieli tekisi kokeilla päivän parina Juhan jäämistä max kahdeksaan ja Bluesin kauden loppumista runkosarjaan.
Mutta täytynee katsoa paikkalliset osa 8/8 sunnuntaina niin kai se suuntaa antaa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Espoon Q on puhunut.
Juha on siis lähdössä tai lopettamassa.

Tässäkö on itänaapuriin Santalan korvaaja? Kova kotimainen sentteri.

Vai korvaako pehmytkäsi-Juha Päiväkodista ulos kasvaneen Kuhan?

Kenties tie vie Hakamäen hallin valoihin Metroa korvaamaan.

Vai laittaako Spaddu hokkarit naulaan lopullisesti ja jääkö Ylösvetojen tuopit juomatta säälipleijareissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös