Juha Lind Tukholmaan?????

  • 14 704
  • 106

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Brewer & Tiki10

Allekirjoitan kanssanne väitteen siitä, että väittely tiedätte-kyllä-kenen kanssa on täytä ajanhukkaa. Perusteluita löytyy, lähteet on luotettavia, mutta niitä ei vain viitsitä paljastaa. Jee. Varmin tapa saada kyseinen kirjoittaja vaikenemaan täysin jostain asiasta on kysyä siitä suoraan. Kokeiltu ja toimivaksi havaittu keino.

Brewer: anna silmien levätä siellä Espo.. Espan puistossa :cool:
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
niin...

tämähän on vain minun harrastuksiani...kirjoittelen mitää päähän pälkähtää ja nautin siitä?
Arvoisat herrat mitä te haluatte täällä kirjoitettavan? Minä olen ainakin kirjoittanut tähän asti vai sitä mitä minä tiedän ja en väitä sen olevan mitään absoluuttista totuutta, mutta ei ole myöskään teidän typerät kommenttinne ja uskon olevani paljon paremmin perillä Jokerit nimisen joukkueen tekemisistä kuin te "hyvä herra" kolmikko.
Teille varmaan sopisi kaikkien kirjoittavan täällä: Joo, Joo, Joo olen samaa mieltä teidän kansanne.

Toivon, että jokainen täällä kirjoittava saa vapauden kirjoittaa oman harkinnan mukaan ilman alentavia kommentteja. Jos lukija ei lukemaansa usko niin sehän on eri asia.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vastauksen tynkää Hull16:lle

Tämä on sitten vain omasta puolestani, kaksi muuta ""hyvä herra" kolmikon" jäsentä vastannee omasta puolestaan jos aiheeliseksi näkevät.

Minua ainakin ärsyttää se, että esität mitä moninaisimpia väitteitä totuuksina, etkä perustele niitä. Et perustele, vaikka pyydettäisiin. Et myöskään vastaa suoriin kysymyksiin. Ilmeisesti en ole ainoa, joka tämän on huomannut ja jota tämä ärsyttää. Ei kannata hämmästyä, jos jatkossakaan kirjoituksiasi ei oteta kovin vakavasti.

Minua myös ärsyttää se, että tiedät kertoa Kerho-faneista milloin mitäkin. Silti et viitsi kertoa, mistä antipatiasi johtuu. Myöskään kritiikin leimaaminen "typeriksi kommenteiksi" ei nosta arvoasi kirjoittajana kovin monen silmissä.

Tottakai jokainen saa - palstan sääntöjen puitteissa tosin - kirjottaa tänne mitä haluaa, ja uskoa sen mitä haluaa. On vakuuttavia ja vähemmän vakuuttavia kirjoittajia. Niinhän sen kuuluu ollakin.

Pahoittelut, jos joku ottaa juureksen nenuun tästä otsikkoon millään tavalla kuulumattomasta kirjoituksesta.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Koska

Minäkin tunnun kuuluvan näihin " hyviin herroihin " niin vastaan , että tyylisi on ylimielinen besserwisser , etkä koskaan kerro lähdettäsi. Lisäksi töksäyttelet , etkä omaa hjuumorintajua. Kysyt mitä haluaisin Sinun kirjoittavan ? Vastaan : " Kirjoita Väinö Linnan Täällä Pohjantähden Alla - trilogia uusiksi.
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Re: Hyvä näin

Viestin lähetti Brewer
Hyvä näin , että Lind valitsi tuon Elitserienin " Espoo Bluesin " . Näin vältytään isommilta törmäyskursseilta. Sai varmaan sieltä messevän tarjouksen , sillä kyllähän ScaniaSaabin tehtailla rahaa on. Tiki , älä viitsi enää väitellä Hull16/Matti Virmasen kanssa , sillä hän on kaikkitietävä ja ratkaisee mm. Baltian maiden NATO - kysymyksenkin vielä ennen Juhannusta.

Olet oikealla polulla asiasta että Scania ja Astra Zeneca ovat kaksi tunnettua SSK:n sponsoria. Kuitenkaan heiltäkään ei mitään haamusummia seuralle tule, vaikka ehkä näin voisi kuvitella? Södertälje on lähettänyt kutsun ympäristöllä oleville firmoille/yrittäjille, niin isoille kun pienillekin. 14/6 pidetään tilaisuus jonne yllämainitut ovat tervetulleita kuuntelemaan SSK:n tulevaisuus suunnitelmista. Tämän kutsun takaajatus on tietenkin se että niin moni kun vain on mahdollista antaisivat tukensa seuralle, ja tämä kautta sitten saataisi talouden entisestä vankemmaksi. Tällä hetkellä Södertäljen kassan pohjalta löytyi 2 miljoonaa kruunua, joten plussan puolella joka tapauksessa ainakin vielä tässä vaiheessa kuljetaan.
Aftonbladetin mukaan Lindille maksetaan 145 000 kruunun kuukausipalkka Södertäljessä. Epäilen että Tiilikaiselle ei makseta puoltakaan tästä summasta?
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Designer perusteluista...

Miten voi perustella asioita joita tietää? Sinua oloasi varmaan hirveästi helpottaa jos kerron että se ja se kertoi minulle tämän ja tämän asian. On vai yksinkertaisesti asioita joitten lähteitä ei voi kertoa ja tästä olen sinulle jo useamman kerran perustellut.
Minusta ei ole korrektia ryhtyä tälläisessä mediassa lähteiden nimiä levittelemään ja olen varma, että jos niin tekisin en jatkossa tulisi tietoja saamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös