Minulla ei ole Ässissä suosikkipelaajaa. Minua vaan vituttaa tämä jatkuva negatiivisuus oman joukkueen pelaajia kohtaan ja varsinkin omia kasvatteja kohtaan mihin lasken tavallaan myös herrat Uusitalo ja Sammalkangas. Esim. Kiilholma, Uusitalo, Saarela (viime kausi), Mullane, Hansen jne jne koko ajan negaa. Ymmärrän kyllä, että aikoinaan haukuttiin jotakin Tero Määttää, jolla oli 20 kiloa ylipainoa tai Vekku Saloa, joka veti päiväkännejä. Mielestäni näillä palstoilla voitais kirjoittaa enemmän positiivista mielipidettä. Tänään kentällä oli about 1.3 miljoonan Ässät vastaan 3.5 miljoonan Kärpät. Tasoeroa en kyllä huomannut. Ai niin Puksprööti. Sinun mainitsemasi "mätisäkki" on liigan pistepörssissä jaetulla sijalla 10. tasapisteissä Kärjen kanssa.
Minulla ei ole Ässissä suosikkipelaajaa. Minua vaan vituttaa tämä jatkuva negatiivisuus oman joukkueen pelaajia kohtaan ja varsinkin omia kasvatteja kohtaan mihin lasken tavallaan myös herrat Uusitalo ja Sammalkangas. Esim. Kiilholma, Uusitalo, Saarela (viime kausi), Mullane, Hansen jne jne koko ajan negaa. Ymmärrän kyllä, että aikoinaan haukuttiin jotakin Tero Määttää, jolla oli 20 kiloa ylipainoa tai Vekku Saloa, joka veti päiväkännejä. Mielestäni näillä palstoilla voitais kirjoittaa enemmän positiivista mielipidettä. Tänään kentällä oli about 1.3 miljoonan Ässät vastaan 3.5 miljoonan Kärpät. Tasoeroa en kyllä huomannut. Ai niin Puksprööti. Sinun mainitsemasi "mätisäkki" on liigan pistepörssissä jaetulla sijalla 10. tasapisteissä Kärjen kanssa.
Olen valmis omalta osaltani kruunaamaan Kiilholman liigan aliarvostetuimmaksi pelaajaksi, ja 100% varmasti Ässien jatkoaika osion aliarvostetuin.
Zzzz.... Olet oma ehdokkaani palstan tylsimmäksi postaajaksi. Kiitos iltasadusta taas, rupesikin ramaisemaan.Joo, täs on kyllä oikea kapteeni ja joukkueen paras pelaaja.
<~~ sarkasmivaara ohi. Mätisäkkikin tekisi samat pisteet noista paikoista. Eniten harmittaa tän ylähuulipojan löysä asenne C-rinnassaan. Ei kyllä voi vertailla edellisiin kapteeneihin jotka johdatti jokkukkuetta omalla esimerkillään. Ja Juhavon varmasti leppoisa kaveri kopissa ja heittää huulta mutta sitäkö kaivataan?
No, tietysti osa noista pelaajista varmasti on kritiikkiä ansainnutkin, mutta silläkin on tietysti merkitystä, miten sitä kritiikkiä esittää. Samalla kuitenkin fanin tehtävä on kuitenkin olla pelaajan/pelaajien takana, jotta formi löytyisi. Mutta negatiivisuus noin yleensäkin kuuluu suomalaisuuteen. Ei tämä Ässä-puoli muiden jengien vastaavista siinä eroa.Minulla ei ole Ässissä suosikkipelaajaa. Minua vaan vituttaa tämä jatkuva negatiivisuus oman joukkueen pelaajia kohtaan ja varsinkin omia kasvatteja kohtaan mihin lasken tavallaan myös herrat Uusitalo ja Sammalkangas. Esim. Kiilholma, Uusitalo, Saarela (viime kausi), Mullane, Hansen jne jne koko ajan negaa. Ymmärrän kyllä, että aikoinaan haukuttiin jotakin Tero Määttää, jolla oli 20 kiloa ylipainoa tai Vekku Saloa, joka veti päiväkännejä. Mielestäni näillä palstoilla voitais kirjoittaa enemmän positiivista mielipidettä. Tänään kentällä oli about 1.3 miljoonan Ässät vastaan 3.5 miljoonan Kärpät. Tasoeroa en kyllä huomannut. Ai niin Puksprööti. Sinun mainitsemasi "mätisäkki" on liigan pistepörssissä jaetulla sijalla 10. tasapisteissä Kärjen kanssa.
Mutta negatiivisuus noin yleensäkin kuuluu suomalaisuuteen. Ei tämä Ässä-puoli muiden jengien vastaavista siinä eroa.
Itse en pidä Kiilholmaa Liigatason ykkössentterinä. Aika rajalliset on kiekolliset taidot jos vaikka verrataan Niemeen. Hyvä tökkimään ja antamaan poikkaria selkään. Muissa liigajoukkueissa ei 3-ketjua ylemmäs mitään asiaa. C rinnassa edelleen käsittämätön asia. Löysä paska suurimman osan peleistä ja johtuu varmaan löysästä kesästä. No ehkä taas helmikuussa alkaa näyttämään paremmalta pelaajalta.
Mää kyllä tota Jukka Peltolaa pitäisin koko liigan aliarvostetuimpana. Ei sillä, että tämä liittyisi pointtiisi, mikä on ihan hyvä.Olen valmis omalta osaltani kruunaamaan Kiilholman liigan aliarvostetuimmaksi pelaajaksi, ja 100% varmasti Ässien jatkoaika osion aliarvostetuin.
Itse en pidä Kiilholmaa Liigatason ykkössentterinä. Aika rajalliset on kiekolliset taidot jos vaikka verrataan Niemeen. Hyvä tökkimään ja antamaan poikkaria selkään. Muissa liigajoukkueissa ei 3-ketjua ylemmäs mitään asiaa. C rinnassa edelleen käsittämätön asia. Löysä paska suurimman osan peleistä ja johtuu varmaan löysästä kesästä. No ehkä taas helmikuussa alkaa näyttämään paremmalta pelaajalta.
Sehän on tietysti selvä että täällä jatkoajassa ollaan paremmin perillä niistä perusteista joilla kapteenin arvo on Kiilholmalle myönnetty, kuin joukkueen sisällä. Tai sitten Kiilholma vain on tuon joukkueen liideri ja arvostettu pelaaja.Voi kysyä missä on se tasainen, laadukas, esimerkillinen toiminta kapteenilta? Tuo C rinnassa on kuin jotain farssia. Porilainen, joo, mutta vain syntyperältään. Ja ehkä muuatakin voisi toivoa olevan kriteereinä kapteenia valittaessa.
Itse en pidä Kiilholmaa Liigatason ykkössentterinä. Aika rajalliset on kiekolliset taidot jos vaikka verrataan Niemeen
Sehän on tietysti selvä että täällä jatkoajassa ollaan paremmin perillä niistä perusteista joilla kapteenin arvo on Kiilholmalle myönnetty, kuin joukkueen sisällä. Tai sitten Kiilholma vain on tuon joukkueen liideri ja arvostettu pelaaja.
@Phaneuf#3 on vaan jostain syystä nykyään katkeran oloinen Ässille? Niemi poistui ja samalla tiputtiin sisäpiiristä?
Niemi on Liigan mittapuulla huippusentteri. Kiilholma omissa papereissa hyvä kakkonen ja optimi kolmonen. Eilen Kiilholma tosin vei Niemeä 100-0.