Juha Gustafsson Iso-G Fan Club kokoontuu täällä

  • 28 722
  • 169

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tommy kirjoitti:
On muuten melkoista että viime kaudet Määttää ylistäneet puolustajat sanovat Juha Gustafssonista negatiivisia asioita.

Sama kun olisin lesbo ja haukkuisin bi-seksuaalia sairaaksi.

Niin, Määttähän pelasi viimeisellä kaudellakiin noin 10x parempaa peliä kuin Gusse tänä vuonna ja näkeehän sen jo lähes jokaisesta tilastosta kuinka paljon parempi Tero oli.

Huvittavaa tässä on se että vasta nyt jotkut tajuavat Gussen heikkoudet, mieshän on ollut paska lähes aina mutta kahvakiekon aikana se ei niin selkeästi noussut esiin.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Voisiko joku yksinkertaisesti valottaa vähän minulle, miksi Gustafsson on aina hankittu Bluesiin. Mitä roolia hänelle on aina kaavailtu ja onko hän jollain kaudella täyttänyt sen mallikkaasti?
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poissa.
jiihoo kirjoitti:
Voisiko joku yksinkertaisesti valottaa vähän minulle, miksi Gustafsson on aina hankittu Bluesiin. Mitä roolia hänelle on aina kaavailtu ja onko hän jollain kaudella täyttänyt sen mallikkaasti?

Gusse on pakosti jonkun johtoporsaaseen kuuluvan saunakaveri.En millään muuten ymmärrä herran funkiota Bluesissa....
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Daespoo kirjoitti:
Veikkaan että Iso-G:llä on ollut kieli Iso-E:n G-pisteessä...

Nohnoh, noin suoriin henkilökohtaisuuksiin menoon en käsittääkseni ole itse sortunut. Lupaan, että Gusse ei ole se sinun muroihisi kussut, vaikka sitä haluaisitkin. Juha ei alennu sellaisiin lapsellisuuksiin niin kuin toiset ilmeisesti tekevät. Tuollaista kommenttia en periaatteesta halua tämän enempää kommentoida, koska se ei sisällä mitään sellaista osaa, joka toisi keskusteluun mitään lisäarvoa. Voit kyllä tietysti asiaa miettien onanoida, jos mielesi tekee.

Daespoo kirjoitti:
Niin, Määttähän pelasi viimeisellä kaudellakiin noin 10x parempaa peliä kuin Gusse tänä vuonna ja näkeehän sen jo lähes jokaisesta tilastosta kuinka paljon parempi Tero oli.

Mielestäni on erittäin valitettavaa, että nämä tilastoja lukevat ja tekstitv:stä peliä seuraavat ihmiset kommentoivat asioita totuuksina.

Daespoo kirjoitti:
Huvittavaa tässä on se että vasta nyt jotkut tajuavat Gussen heikkoudet, mieshän on ollut paska lähes aina mutta kahvakiekon aikana se ei niin selkeästi noussut esiin.

Arpatoleranssi on oma lukunsa. Nykyinen tuomarilinja ei korreloi millään tavalla sen kanssa, mitä kentällä tapahtuu. Juha on iso ja vahva, hän on selkeästi arpatoleranssista kärsivä pelaaja. Lisäksi Juha ei ole nimekäs tähtipelaaja, joten kokemattoman tuomarin on helpompi antaa ison ja vahvan pelaajan kiintiöjäähy hänelle kuin esimerkiksi Raimo Helmisen tai Markku Hurmeen tapaisille ykkösluokan tähtipelaajille.

jiihoo kirjoitti:
Voisiko joku yksinkertaisesti valottaa vähän minulle, miksi Gustafsson on aina hankittu Bluesiin. Mitä roolia hänelle on aina kaavailtu ja onko hän jollain kaudella täyttänyt sen mallikkaasti?

Kysymyksesi asettelu ontuu pahasti, siihen on vaikea vastata. Juhaa ei ole hankittu Bluesiin. Blues on hankittu Juhaan. Juha on Blues. Kuka tartuu matoon?

Tarkemmin eriteltynä se on osa G-koodia, jonka selvitän myöhemmin, jos vastaanottajan jääkiekkoymmärrys yltää edes lähes omalle tasolleni. Voin kyllä sen verran sanoa, että Gussea ei ole hankittu maalintekijäksi, mitä roolia Juha toteuttaa erinomaisesti välttämällä maalintekoa. Tommy on ilmeisimmin ymmärtänyt erään olennaisen osan G-koodia, koska en ole havainnut hänessä sitä ominaisuutta, että hän nuolisi kiekkotietoisten ihmisten takapuolta.

Nikke kirjoitti:
Iso-G:n kunniaksi lupaan ottaa miehen otteet kentällä erityistarkkailuun tulevissa Ilves- ja Lukko-otteluissa. Ehkä raportoin, ehkä en.

Luotan Niken näkemykseen pelistä, mutta toivon todellakin, että huomioit sen, että Gusse on onnistuessaan näkymätön pelaaja, mutta ne muutaman kerrat, kun hän osittain epäonnistuu, muistetaan.

ZOOM kirjoitti:
Sä olet outo...
Sovittaisiinko niin, että kaikkien hallusinogeenien käyttö loppuu nyt tykkänään?

Jos erilaisuus on outoutta, olen outo. Lasketaanko alkoholi hallusinogeeniksi? Siitä en luovu. Ja mitään en ole ottanut, koskaan. Tai no kerran ehkä pilsnerin, en muista varmasti.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
E:llä on asialliset jutut, jengi on vaan niin pihalla etteivät tajua.

Tosin juttujen kohde pitäisi vaihtaa, on se Gusse sen verran sählännyt. Vaikka oman kaukalonsa sankari toki onkin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
E:lle menee kyllä täältäkin pisteet. Kannasta ei tingitä - poliitikon ainesta?

Mutta eilenhän Gusse oli suorastaan erinomainen. Hitto, tuolla tavalla kun pelaisi kokoajan niin en minä ainakaan valittaisi. Tuo jäähy oli mielestäni niin ja näin, en mä siitä miestä syytä, jäi noita vastaavia viheltämättäkin. Lisäksi todella hyvää oman pään- ja av-pelaamista, Gusse taisi sen yhden jäähyn aikana purkaa Ipan yv:n kaksi (vai peräti kolme?) kertaa.

Gusse, pelaa noin jatkossakin. Jookos?
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Juhaht kirjoitti:
E:llä on asialliset jutut, jengi on vaan niin pihalla etteivät tajua.

Tosin juttujen kohde pitäisi vaihtaa, on se Gusse sen verran sählännyt. Vaikka oman kaukalonsa sankari toki onkin.

Tai sitten minua ei tajuta... hei puhut nyt Määttä-klaanin johtajalle...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Gussen 'hyvyys' oli mielestäni 90% kiinni siitä että Partanen vihelsi viime kauden linjalla, aika monta kertaa Gusse veti maila kainalossa oman maalin takana tai kulmassa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kuinkahan suuri osa Gussen jäähyistä kautta aikojen on tullut joko kiinnipitämisestä tai estämisestä? Veikkaan, että ihan pikkuisella prosentilla ei selvitä.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Selvä. Asia on päätetty.
Koska filantrooppina pidän aina heikojen ja sorretujen puolia, käännän jälleen takkini ja ilmoittaudun G:n kannatusyhteisöön.

Vastedes se, joka haukkuu G:tä joutuu vastaamaan puheistaan äitini kanssa...
 

Bandana

Jäsen
ZOOM kirjoitti:
käännän jälleen takkini ja ilmoittaudun G:n kannatusyhteisöön.

Liittymisrituaalina sinun tulee tarjota tuopit kaikille kolmelle Iso-G Fan Clubin jäsenelle, poistettava viestihistoriastasi kaikki Gussea dissaavat viestit sekä tungettava tämä keppi perseeseesi.

Keppi



Shayne on poistanut tämän viestin. Syy: meni vähän mauttomaksi


Ehdin nähdä, mutten ehtinyt vastata. Hänelle.
 
Viimeksi muokattu:

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Bandana kirjoitti:
Liittymisrituaalina sinun tulee tarjota tuopit kaikille kolmelle Iso-G Fan Clubin jäsenelle, poistettava viestihistoriastasi kaikki Gussea dissaavat viestit sekä tungettava tämä keppi perseeseesi.

Keppi

Ompa iso keppi... kaljat saatte, keppiä en lupaa...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Bandana kirjoitti:
Liittymisrituaalina sinun tulee tarjota tuopit kaikille kolmelle Iso-G Fan Clubin jäsenelle, poistettava viestihistoriastasi kaikki Gussea dissaavat viestit sekä tungettava tämä keppi perseeseesi.

Keppi
Aika rajut kriteerit. Tosin Veikkaajasta saa kyllä helposti fylliä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Bandana kirjoitti:
[/i]

Ehdin nähdä, mutten ehtinyt vastata. Hänelle.
Joo, eiköhän se ehditty nähdä. Mun mielestä se on edelleenkin ihan hyvä juttu, mutta ei nyt yllitellä asiaankuulumattomia rajoja. Paitsi omalla kustannuksella.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Oho. Täällähän tapahtuu kuin Rautakallion ja Tuomen aikoina Bluesin maalilla.

Toivotan ZOOMin lämpimästi tervetulleeksi Iso-G-yhteisöön jäsennumerolla neljä (4). Ja Bandana, mä vaan puijasin sinua sen kepin kanssa, kun itse liityit. Ei se oikeasti ole rituaali.

Tänään en valitettavasti itse pääse seuraamaan Juhan otteita, joten toivon provokatiivisten viestien jäävän illalla vähiin. En voi siis itse ottaa kantaa kuin kaikki maalit -lähetyksen infolla.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
E kirjoitti:
En voi siis itse ottaa kantaa kuin kaikki maalit -lähetyksen infolla.
Pidän verraten todennäköisenä, että Miinus 9 esiintyy tuossa lähetyksessä sellaisessa roolissa, että lempinimellä paukkuu kympit...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Gusse 0+1 eikä miinuksia! Tätä vauhtia Gusse vetää itsensä kuiville vuonna 2013.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Daespoo kirjoitti:
Gusse 0+1 eikä miinuksia! Tätä vauhtia Gusse vetää itsensä kuiville vuonna 2013.

On sekin aikaisemmin kuin sinä.

Otin Juhan pisteen vuoksi oluen. Suosittelen muillekin. Rentouttaa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Gusse pelasi tämän viikon otteluissa mielestäni hyvin ja pistetilikin aukesi. Jäähyjäkään ei tullut. Toivottavasti nähdään Juhalta perusvarmaa oman pään pelaamista jatkossa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Eilisessä Jyväskylän pelissä Gusse paranteli taas plusmiinuslukemiaan yhden plussan verran. Tämän vuoksi avasin jo kuohuviinin. Nyt särkee päätä.

Jos joku nyt alkaa kaivelemaan peliä sen tarkemmin, ja toteaa tilastoista, että taas se Gusse on siellä kahvannut, lainasin seuraavan huomion otteluketjusta erittäin arvostetun 1000 JYP-peliä nähneen Kapo00:n huomion Juhan edityksistä. Juha otti siis niin sanotusti hyvän jäähyn, mikäli sisälukutaitoni on yhtään kunnossa.

Kapo00 JYP-Blues-ketjussa kirjoitti:
Ekassa erässä Gustaffson koukkasi JYP:n pelajaa joka olisi päässyt pistämään kiekon tyhjiin

Juha siis jatkaa joukkueen eteen pelaamista esimerkillisesti. Kauden avausmaali odottaa vielä itseään, mutta Juha roolin tuntien sen odottaminen ei ole olennaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös