Juha Alénin Ilves-sopimus purettu

  • 3 932
  • 7

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Heitetäänpä tänne yksi nimi... Juha Alen. Onko jollain tietoa miksi purki sopimuksen Ilveksen kanssa? Eikös sitä huhuna meille jo puhuttu viime kauden jälkeen? Mulle kelpais kyllä...
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Velho kerkesi eka, ihan samat aaatokset iski meikäläiselle.

Kyllähän se Alen meille oli tulossa keväällä. Ettei jopa sopimusta keretty väsäämään?

No kumminkin ottaisin kyllä miehen Kerhoon.
 

M10

Jäsen
Alen tänne vaan. Olisi juuri sen tyylinen pakki, mitä Kerho kaipaa; kotimainen (ulkkarikiintiö täysi Anderssonin paluun myötä) ja fyysinen peruspakki.
 

Kimmo80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ahdistunut Palloseura
Kyllähän mies tänne kelpaa. tosin Ulkomaalainenkin kävisi kun Andersson on poissa kuitenkin tovin vielä ja playoffeissa peluuttaa voisi tarpeen mukaan ulkomaalaisia (päivän kunnon mukaan).

Eikös Alenilla ollunna sopimus kerhoon ilman allekirjoitusta mutta taisi vaihtaa sitten "Agenttia" joka rustas paperin ilveksen kanssa. näin muistelisin siitä uutisoitaneen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Squit kirjoitti:
Velho kerkesi eka, ihan samat aaatokset iski meikäläiselle.

Ihan samanlaiset ajatukset iski myös minulle kun näin teksti-tv:n 100-sivulta Alenin lähteneen Ilveksestä.

En tiedä sitten mitkä ovat nämä henk.koht. syyt joiden takia Alen sopimuksen Ilvekseen purki? Estävätkö nämä samat syyt myös tulemisen HPK:hon?

Mutta ihan mielenkiintoinen lisä olisi pakistoomme.
 

F.Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Maple Leafs & Spurs + Chairboys
vilperi kirjoitti:
En tiedä sitten mitkä ovat nämä henk.koht. syyt joiden takia Alen sopimuksen Ilvekseen purki? Estävätkö nämä samat syyt myös tulemisen HPK:hon?

IS urheilun mukaan Alen oli höntyillyt alkoholin kanssa continental-cup matkalla ja tämä oli ollut syynä sopimuksen purkamiseen.

Nämä on Alenin omat kommentit asiasta:

"Sovittiin, että siirtokorvausta ei vaadita, vaan olen vapaa liikkumaan."

"Asia on sikäli tiedotettu ihan oikein, että olisin voinut jatkaa pelaamista Ilveksessä, mutta tein itse aloitteen sopimuksen purkamiseksi. Katselen uutta seuraa ihan avoimin mielin. Mieluiten tietysti pelaisin seurassa, joka voi menestyä, mutta periaatteessa kaikki käy."
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Hjuva, nyt saadaan oma juoppo, kyllä taas ollaan kohta kateellisiä hjareenalla kun ne menetti oman jantusensa. Meille mahtuu, meiltä saa sympatiaa...
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
No kyllä siellä oli muutkin soseessa ollut mutta Alen jäi jostain syystä Hautamaan hampaisiin. Onko tuo sitten kummankaan osalta ammattimaista käyttäytymistä mutta ihan sama, meille kelpaa tulevaisuuden tähdet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös