Jouluruuan jälkeen hampurilaista! Mikä maistuu?

  • 2 516
  • 35

Suosikki hampurilaisravintola

  • Carroll´s

    Ääniä: 21 21,4%
  • Hesburger

    Ääniä: 32 32,7%
  • McDonald´s

    Ääniä: 34 34,7%
  • Rolls

    Ääniä: 3 3,1%
  • Joku muu

    Ääniä: 8 8,2%

  • Äänestäjiä
    98
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rocco

Jäsen
Elikkäs mikä hampurilaisravintola on se mikä on useinmiten osoitteena kun kotiruokaa ei ole saatavilla.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
MC Donaldsin hampurilaiset ovat kuivempia kuin carrolsin ja Carrolsin hampurilaiset vievät nälän paremmin, TÄMÄ SIIS MINUN MIELESTÄNI
 
Hesen kerroshamppari on kyllä todella hyvä, varsinkin ne kaks eri majoneesia, mmm. Mäkin ja Carrolsin vastaavat (Big Mac ja Club Burger) menettelevät, mutteivat ne silti ole läheskään yhtä hyviä kuin Hesen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Areenalla kai pitää purra hampparia, jottei sormet lyhene.
On sen verran jänniä Pentin enkelien otteet kentällä;)
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Carrolls & Mäkki käy kummatkin, mäkille meni ääni kun siellä on tullut syötyä useammin

edit: typo
 

Bob77

Jäsen
Tämä kirottu pikaruoka-kulttuuri on muokannut ruokailutottumukseni siten että syön 2-4 kertaa viikossa hampurilaisravintoloissa. Jokaisessa näissä on käyty siis lukemattomia kertoja viimeisten kuukausien aikana. Ja yksi näistä on selvästi muiden yläpuolella. McDonald´s! Kyseinen ketju tarjoaa maukkaimmat ja mehevimmät hampurilaiset, Carrols kakkosena. Ja muut hampurilaisketjut pyrin kiertämään kaukaa, ellei ole "pakko" tyydyttää pikaruokanälkää.;) Mutta maukkaimmat hampurilaiset saa useimmilta yksityisiltä pikku snackareiltä, yönälkään.
 
Viimeksi muokattu:

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Amerikan vihaaja kun ole, en Mäkkiä käytä (ellei joku sinne vasiten vie). Lisäksi lafkan hampurkerit ovat erään tietyn mustan kumilaatan kokoisia. Vihaiseksi niistä tulee.

Hese on ykkönen, mutta Carrolsissa tulee varmaan käytyä useammin, niiden uusien hintojen takia - jos nyt ylipäätään hampurilaisravintolaan menen. Yleensä pyrin tukemaan turkkilaisten, kurdien ja muiden työllisyyttä, jos pikaruokaa haluan.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Minä käyn säkylän "sämpylä" grillillä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Matkustaisin Ruotsiin ja menisin Burger Kingiin.
Parhaat hampurilaiset ja varsinkin ranskalaiset ever.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mäkki ja Carrols, aivan sama kummassa safkaa.

Carrissä on paremmat perunat, Mäkissä on paremmat soosit hampurilaisissa.....
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
Matkustaisin Ruotsiin ja menisin Burger Kingiin.
Parhaat hampurilaiset ja varsinkin ranskalaiset ever.
Eikös joskus huhuttu, että BK tulisi myös Suomeen?
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jagsin kaltaiset ihmiset saavat minut käymään McDonaldsissa ja juomaan Cokista.

Ja mielestäni Macci on selkeästi Carrollssia laadukkaampi burgeripaikka. Tasalaatuisempaa ruokaa. Carrollssissa voi tulla vaikka mitä ylläreitä.

Turha kinastella kumpi on parempaa, Clubi vai Big Mac, mutta mielestäni McDonalds ansaitsee paremman paikan arvonimen, koska Carrollssissa voi välillä rahaa vastaan tulla melkoista jööttiä.

Sisäpaisti Mäkki on tällä hetkellä halvempi.

-TommyT-
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Kaikissa oon...

... käyny ja kaikki kelpaa. Mäkkärissä tulee käytyä useimmin, mutta oon kuullu että tänne Vaasaan on tulossa Hese niin sinne suunnistan ehdottomasti vaikka se on (tulee olemaan) kauimpana. Seinäjoella tulee aina vaateostosten yhteydessä käytyä Hesburgerissa ku siellä on paras tavallinen hampurilaisateria. Mäkkäri ja Carrols on tietääkseni nyt tällä hetkellä saman hintasii, mutta ku McDonaldsissa saa sen Tuplapatukan kaupan päälle niin vaakakuppini kääntyy Mäkin hyväx. Vaasan Rollssissa oon käyny kax kertaa ku ei oo jaxanu persettään kauemmas raahata. Ääneni meni Heselle.
Suosikkihampurilaiseni TOP 5:
1. Hesburger: Tavallinen hampurilaisateria.
2. McDonald's: Big Mac
3. McDonald's/Carrols: Tavallinen hampurilaisateria (molemmat yhtä hyvii)
4. Rolls: Mikä Baby rolls ateria se ny olikaan.
5. Lähimmän grillin mätänen hamppisateria.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Monte-Cristo
Yleensä pyrin tukemaan turkkilaisten, kurdien ja muiden työllisyyttä, jos pikaruokaa haluan.

Ja kovin usein samalla harmaata taloutta..:(

Kyllä Carrols on rautaa. Cluburger on vaan niin hyvä!

Saas muuten nähdä miten hintasota muuttaa burgerien laatua. Koska aterioiden, eli suosituimpien tuotteiden hinnasta, ja katteesta hävisi aika iso osa tässä syksyllä, niin jostainhan nämä menetetyt markat on saatava takaisin. Burgereiden valmistuskustannukset ovat niin pienet, että vaikka burgerin teko maksaisi 0 mk, niin se ei riitä vielä paikkaamaan vajetta. Kertaostoksen määrää pitää lisätä, myymällä mukaan se extra-ateria, joka maksaa ainakin carrolsissa 1€, eli enemmän kuin ennen. Ja kätevä tapa madaltaa kynnystä sen jonkun lisäburgerin ostoon on pienentää itse ateriaa. Itse olen saanut jo yhdet säälittävät ranskalaiset aterian mukana, ei siitä vielä mitään johtopäätöstä kannata vetää. Mutta sitten kun clubi alkaa tuntumaan köykäiseltä, niin on syytä huolestua..:)

Joulun jälkeen maistuu Cinderellan seisova pöytä, ja Kelkat Rainbow:ssa! :)

Ohan toi Brtiney aika kissa kyllä..:)
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Macci on boikotissa poliittisista syistä, muut taloudellisista syistä ja yleisestä vastenmielisyydestä koko kertakäyttöistä pikaruokakulttuuria kohtaan. Ranskalaiset teen itse - ja näillä nakkisormilla niitä ei pikaisesti valmisteta vaikka haluaisikin.

Vastaus äänestykseen on siis: ei mikään.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hesessä tulee eniten käytyä näistä vaihtoehdoista. Hinnat vaan tuntuu nousevan koko ajan, eikä koskaan ole erikoistarjouksia mistään järkevistä tuotteista. Nälkä ei lähde, ellet ota jonkun mega-aterian, ja hintaa tosiaankin 42 mk. Kiinnostaisi tietää, syökö joku tosissaan niitä hesen tavallisia/juustohampurilaisia, jotka pystyy nielemään kokonaisina ja maksaa niistäkin n.12-15 mk. Aterioissa ranskalaiset ovat naurettavan pieni annos ja kylmää colaa saa vastaavasti liian paljon.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Tulee syötyä eniten carolsissa,suurimmalta osin siksi että siellä aina tulee syötyä kun Areenalle menee lätkää katsomaan.
McDonalds hyvänä kakkosena.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Viestin lähetti Tommy
Matkustaisin Ruotsiin ja menisin Burger Kingiin.
Parhaat hampurilaiset ja varsinkin ranskalaiset ever.
Itselläni oli sama harha siihen asti, kunnes kerran selvinpäin eksyin BurgerKingiin. ->ääni mäkkiin(hinta ja laatu kohtaavat)

Noh onhan BK:ssa jotain hauskaakin: se kun ne huutelee niitä valmiita purilaisia hakemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös